رئیس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح گفت: امروز خوشبختانه فناوری‌ها و توانمندی‌های فضایی و همچنین پهپادهایی که به کمک نیروهای مسلح آمده می‌تواند به پیشرفت کشور در این عرصه کمک کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاخص کل بورس روز سه شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۱۸۶۹۴ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۲۰۲ هزار و ۱۰۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ را بخوانید.
امروز نمادهای متوسط بازار وضعیت بهتری داشتند و گروه کاشی و سرامیک یکی از گروه های خوب بازدهی بود.
امروز بازار از روز گذشته متعادل تر شده و بیش از ۶۰ درصد نمادهای بازار سرمایه در وضعیت مثبت قرار داشتند.
خاندوزی گفت: برنامه اقتصادی کوتاه مدت دولت تحت عنوان بسته سیاست‌های مهار تورم و رشد تولید با اجماع نظر بانک مرکزی، وزارت اقتصاد و سازمان برنامه و بودجه نهایی شد.
امروز نیز تعداد قابل توجهی از نمادهای بورسی در وضعیت صف خرید قرار داشتند.
وزیر صمت از انتشار برنامه رشد تولید و مهار تورم در وزارت صمت خبر داد و گفت: حاکمیت نباید با بخش خصوصی رقابت کند.
امروز بازار سرمایه در ابتدای معاملات با اصلاح مواجه شده اما در نیمه دوم معاملات با افزایش تقاضا در نمادهای شاخص ساز مواجه شد.
صبح امروز مجمع عمومی عادی سالیانه منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۱ توسن با حضور حداکثری سهامداران تشکیل گردید و در این مجمع ضمن اعلام رشد ۳۷ درصدی درآمد کل این شرکت در سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۱، سود ۴۰۰ ریالی برای هر سهم نیز به تصویب رسید.
شاخص کل بورس روز یکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۴۶۵۲ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۶۵۲ هزار و ۹۲۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ را بخوانید.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز خود به بررسی گزارش شور اول کمیسیون تلفیق پیرامون کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ کل کشور می پردازند. در همین حال، دقایقی پیش، رئیس جمهور برای دفاع از کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ وارد صحن علنی مجلس شورای اسلامی شد.
بورس امروز با رشد کم قدرتی مواجه شده و در انتهای معاملات نیز با عرضه مواجه شد.
دلار از سال ۹۷ شروع به رشد کرده که علل مختلفی دارد، اما ضریب رشد دلار در سال اخیر کاهش یافته است.
آیت الله نوری همدانی گفت: امروزه تبلیغات فراوانی در صدا و سیما پخش می شود و حال آنکه وقت مردم محترم است و این خود نوعی ظلم به مردم است، صدا و سیما باید واقعیت ها را بیان کند و سبب رشد فرهنگی و بالا بردن سطح آگاهی عمومی شود.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۶۶۲۱ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۱۴ هزار و ۳۵۶ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۶۳۵۱ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۴۴ هزار و ۶۷۶ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱ را بخوانید.
رئیس‌جمهور در بیست و ششمین سالروز ملی صادرات گفت: امروز علی‌رغم تمام تحریم‌ها و تهدیدها شاهد رشد صادرات در کشور هستیم.
رئیس‌جمهور در بیست و ششمین سالروز ملی صادرات گفت: امروز علی‌رغم تمام تحریم‌ها و تهدیدها شاهد رشد صادرات در کشور هستیم.
شاخص امروز تا به این لحظه توانسته است رشد ۱۴۷۱ واحدی را داشته باشد.
امروز مطالبی همچون پای همسران واعظی و آخوندی به قرارداد‌های فولاد باز شد، تحلیل شستا | وضعیت شستا چگونه خواهد شد؟، چرا قیمت شیبا اینو در حال رشد است؟، پیش بینی قیمت خودرو در روز‌های آینده، پیش بینی بورس امروز | بورس چگونه خواهد بود؟، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار + پیش بینی قیمت دلار؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
رشد نماگرهای بورسی با اثرپذیری از سه محرک امیدواری به احیای زودهنگام برجام، رشد قیمت‌های جهانی و البته موافقت مجلس با حذف دلار ۴۲۰۰ ادامه دارد. در این میان کارشناسان از اثرات بلندمدت حذف ارز ترجیحی بر بهبود عملکرد شرکت‌های درگیر با این دلار همچون زراعت، دامپروری، روغن خوراکی و داروسازان سخن می‌گویند
قتل پسر ۹ ساله به دست پدر معتاد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ