این کشف پیامدهایی برای شکارچیان بیگانه دارد. چنین اطلاعاتی برای یافتن اینکه چقدر محیط‌های مشابه زمین رایج هستند و چقدر ممکن است حیات فرازمینی در کیهان فراوان باشد، حیاتی است.
نقشه جهنمی سعودی‌ها در حال آماده شدن است و آنها می‌خواهند چهار نام بزرگ فوتبال جهان را سال بعد به لیگ فوتبال خود ببرند. لوکا مودریچ نیز در این لیست حضور دارد.
نقشه جهنمی سعودی ها در حال آماده شدن است و آنها می خواهند چهار نام بزرگ فوتبال جهان را سال بعد به لیگ فوتبال خود ببرند. لوکا مودریچ نیز در این لیست حضور دارد.
کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، در شرایط دشواری قرار گرفته که ممکن است آینده فوتبالش را با خطر جدی مواجه کند.
پاری سن ژرمن قصد دارد در صورت عوض نشدن تصمیم کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، او را به نیمکت تبعید کند.
لیونل مسی، ستاره پاری سن ژرمن، در آخرین دیدار خود در ورزشگاه پارک دو پرنس خداحافظی ناامید‌کننده‌ای داشت.
اندی کول، ستاره سابق منچستریونایتد، می‌گوید این که ارلینگ هالند رکوردش را شکسته برایش هیچ اهمیتی ندارد.
وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، در جریان بازی امشب با والنسیا به خاطر سیلی زدن به بازیکن حریف از زمین بازی اخراج شد.
ستاره جوان فولاد خوزستان می‌گوید که پیشنهادات خوبی برای لژیونر شدن دارد و باشگاه باید درباره او تصمیم‌گیری کند.
دو سیو نجات‌بخش ادرسون در دقایق پایانی بازی با رئال باعث شد تا سیتی بازنده سانتیاگو برنابئو را ترک نکند.
چه روزهای تلخی که ستاره دربی تجربه نکرد- کابوس محو شدن از سطح اول فوتبال ایران برای همیشه.
نیمار، ستاره برزیلی پی‌اس‌جی، در یک بازی آنلاین با باختی سنگین مواجه شد و 1 میلیون یورو از دست داد. واکنش جالب نیمار به این باخت سنگین سوژه شده است.
سیاره زحل ۷۶۰ برابر زمین حجم دارد، دومین سیاره‌ سنگین در کل منظومه شمسی است و ۹۵ برابر زمین جرم دارد. زحل دارای کمترین چگالی در میان سیاره‌های منظومه شمسی است.
ستاره شناسان در فاصله ۳۱ سال نوری از زمین سیاره ای کشف کردند که  احتمالا حیات در آن وجوددارد. این سیاره صخره ای است و همچنین تخمین زده می شود حجم سیاره ۱.۲۶ و اندازه آن ۱.۰۸ برابر زمین باشد.
ریاض محرز، مهاجم الجزایری، نمایشی درخشان را در ترکیب منچسترسیتی برابر تاتنهام ارائه کرد.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
رودریگو دی‌پل، ستاره آرژانتین که با آلبی‌سلسته به کشورش بازگشته، در صحبت‌هایی جنجالی با منتقدانش تسویه حساب کرد.
روبرت لواندوفسکی در بازی برابر بایرن مونیخ دو چهره کاملا متفاوت داشت. یک نیمه عالی و یک نیمه محو در زمین. آلیانز آرنا امشب برای ستاره لهستانی بهشت نبود.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.