دلیل نقص فنی در این پرواز، نقص در سیستم فرامین بوده است که خلبان را از ادامه مسیر پروازی منصرف و نیم ساعت بعد از پرواز به فرودگاه امام خمینی بازگرداند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه رم با استفاده از هواپیمای پاپ فرانسیس از اردوی پیش فصل، به ایتالیا بازگشت.
مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: با بازگشت ۵ هزار و ۵۰ نفر از حجاج باقیمانده در مدینه و جده، امروز پرونده عملیات حج ۱۴۰۲ بسته خواهد شد.
در ۶ اکتبر شش بمب افکن بی ۲ از پایگاه واتمن میسوری برخاستند و پس از ۵ بار سوختگیری در آسمان با موفقیت اهداف خود را بمباران کردند و در مسیر بازگشت بدون اینکه موتور‌های خود را خاموش کنند، پس از یک توقف ۴۵ دقیقه‌ای در پایگاه دیگو گارسیا در اقیانوس هند مجددا و بدون توقف به پایگاه وایتمن میسوری بازگشتند.
کاردار سفارت ایران: اشکال به وجود آمده در خروج آقای علی اکبر رائفی پور مرتفع گردید و ایشان عصر روز پنجشنبه با پرواز هواپیمایی ایران ایر، جده را به مقصد تهران ترک کرد.
بازیکن خارجی پرسپولیس از بازگشت به ایران خبر داد.
مسافر هواپیمایی زاگرس گفت: متأسفانه در این مدت نماینده شرکت هواپیمایی سراغ مسافران نیامد و هیچ توضیحی به مسافران نداد، این در حالی است که تعدادی از مسافران از شهرستان‌های استان کرمان به کرمان آمده بودند و برای برگشت و سپس بازگشت روز آینده با مشکل مواجه هستند.
سخنگوی هواپیمایی ایران‌ایر گفت: پرواز مشهد- جده به‌دلیل یک نقص فنیِ خاص به جای بازگشت به ایران در فرودگاه مدینه‌النبی فرود آمد.
دو هواپیمای نظامی مصری برای انتقال سربازان مصری عازم سودان شدند که در حال حاضر یکی از آن‌ها به قاهره بازگشته است.
طبق اعلام مقامات خطوط هوایی کوبا، هواپیمای خطوط هوایی Southwest که از کوبا عازم فلوریدا آمریکا بود، پس از برخورد با پرندگان و بروز مشکل در موتور مجبور به بازگشت به هاوانا شد.
این هواپیما که از استانبول عازم بارسلون بود دقایقی پس از برخاستن از باند فرودگاه، به علت بوی بدی که حسگر‌های ((سنسورهای)) خطر هواپیما را هم به صدا در آورد، مجبور به بازگشت به استانبول شد.
پرواز چارتر پرسپوليس برای بازگشت به تهران به مشکل خورده تا آنها احتمالا مجبور به اسکان در تبریز شوند.
بارش برف و باران در چهارشنبه شب مانع فرود هواپیمای حامل وزیر کشور به فرودگاه بین‌المللی شهرکرد شد.
در هفته ای که گذشته در بخش راه و شهرسازی قیمت بلیت های هواپیما به حالت سابق بازگشت اما پروازها محدود شد از سوی دیگر قیمت مسکن ملی حدود 7 میلیون تومان شده است.
رفیعی درباره بازگشت ندادن اضافه‌دریافتی‌ها به مردم، اظهار کرد: مشکل این است که بخشی از مسافران، پول بلیت را به آژانس و دفاتر خدمات مسافرتی داده‌اند، آژانس هم آن پول را به شرکت هواپیمایی داده و باید نخست فرایند بازگشت پول از ایرلاین به آژانس صورت گیرد تا پول به دست مردم برسد که این اتفاق نیفتاده است. وقتی شرکت هواپیمایی اضافه‌دریافتی را برنگردانده، آژانس از کجا این پول را بیاورد به مردم پس بدهد؟!
دادستان تهران از صدور دستوری برای بازگشت قیمت بلیت هواپیما به قیمت‌های قبل از دی ماه خبر داد.
یک فروند هواپیمای تک موتوره پایپر PA ۲۸ در ساحل فرود اضطراری کرده است. به گزارش لس آنجلس تایمز این هواپیما به دلیل نقص فنی قادر به بازگشت به فرودگاه نبوده و در ساحلی در ۳۰ مایلی شمال سن دیگو فرود آمده است. سه سرنشین در هواپیما حاضر بودند که هر سه نفر سلامت از هواپیما خارج شده‌اند./ منبع: چندثانیه
یک فروند هواپیمای تک موتوره پایپر PA۲۸ در ساحل فرود اضطراری کرده است. به گزارش لس آنجلس تایمز این هواپیما به دلیل نقص فنی قادر به بازگشت به فرودگاه نبوده و در ساحلی در ۳۰ مایلی شمال سن دیگو فرود آمده است. سه سرنشین در هواپیما حاضر بودند که هر سه نفر سلامت از هواپیما خارج شده‌اند.
با حذف در مرحله گروهی رقابت های جام جهانی قطر، تیم ملی آلمان بعدازظهر جمعه به این کشور بازگشت.
مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همچنین اظهار کرد: اولویت دادن به کشور‌های همسایه و مسلمان به عنوان بازار‌های هدف گردشگری، می‌تواند تحرک و پویایی در عرصه گردشگری کشور ایجاد کند.
سخنگوی شرکت هواپیمایی آسمان از بازگشت هواپیمای آسیب دیده به ناوگان هواپیمایی آسمان تا عصر امروز خبر داد.
قیمت بلیط هواپیما در هفته‌ها و ماه‌های اخیر با کمرنگ شدن ترس از ویروس «کرونا» و بازگشت زندگی به روال عادی در اکثر کشورها پس از دو سال تعطیلی ناشی از این همه‌گیری، به رکوردی بی سابقه رسید.
حسام قربانعلی - سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی - درباره پرواز بازگشت زائران ایرانی که در عراق هستند، گفت: اگر وزارت کشور و وزارت امور خارجه مقدمات کار را برای بازگرداندن زوار آماده کنند، هواپیمای جمهوری اسلامی ایران این آمادگی را دارد که پرواز بازگشت زوار از عراق را در اسرع وقت انجام دهد.
سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: این شرکت هواپیمایی بعد از اخذ مجوزهای لازم اقدام به انجام پرواز فوق العاده بازگشت ایرانیان از فرودگاه نجف خواهد کرد.
معافیت هتل‌ها از پرداخت مالیات، تعطیلی موزه ها در روزهای عاشورا و تاسوعا، برگزاری مراسم آیینی ایام محرم واحتمال فروش دلاری بلیت پروازها از جمله خبرهای گردشگری و میراث فرهنگی در این هفته بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ