بیرانوند اولین شوک را به باشگاه پرسپولیس داد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه تراکتور در آستانه بازی با پرسپولیس دست به اقدام عجیبی زد.
اگر حادثه خلازیر در هر کشور دیگری رخ می‌داد حداقل برخورد استعفا یا برکناری شهردار منطقه بود. اما زاکانی برای تقدیر از شهردار منطقه ۱۹ اجازه سخنرانی به او داد.
تیم ملی والیبال ژاپن به شکل و شمایلی عجیب برای قهرمانی آسیا به ایران می‌آید.
تیم ملی والیبال ژاپن به شکل و شمایلی عجیب برای قهرمانی آسیا به ایران می‌آید.
کریستیانو رونالدو قصد دارد وارد دنیای رسانه‌ها شود و یک امپراتوری رسانه‌ای که مالک شبکه تلویزیونی و روزنامه است را بخرد.
مهم نیست که چقدر خرس‌های قطبی در محیط‌های یخ زده رشد می‌کنند، سقوط در آب‌های سرد تجربه خوشایندی نیست. اما زمانی که شرایط خطرناک به نظر می‌رسد، موجودات باید از هوشمندی خود برای عبور ایمن استفاده کنند. به همین دلیل، همانطور که این ویدیو نشان می‌دهد، خرس قطبی به جای تسلیم شدن و برگشتن، وزن خود را برای جلوگیری از شکستن یخ تقسیم می‌کند. اندام خود را باز می‌کند و می‌خزد تا زمانی که دوباره چهار دست و پا راه برود.
سرمربی استقلال حرف‌های عجیبی در خصوص بیرانوند و حرکتش بعد از دربی گذشته زد.
انجمن صنایع فرآورده‌های لبنی با توجه به تاخیر کارگروه تنظیم بازار، سازمان حمایت، وزارت جهاد کشاورزی در ابلاغ قیمت جدید سه محصول لبنی شیر، ماست و پنیر، خودسرانه مجوز گرانی را برای کارخانه‌ها صادر کرده است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در اقدامی قابل تقدیر فرزند کاپیتان فقید سرخپوشان را به جشن قهرمانی دعوت کرد و جام را به همراه او بالای سر برد.
جورجینا رودریگرز مدل مشهور جهانی با منتشر کردن تصویری متفاوت و عجیب از خودش در اینستاگرام از چهره طبیعی و بدون آرایش خود رونمایی کرده است.
ساعاتی قبل از اینکه مسی در ورزشگاه پارک دوپرانس هو شود، او یک اقدام جنجالی انجام داده بود.
فولاد خوزستان در یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف گل گهر رفت و با یک گل شکست خورد.
بازیکنان یک تیم فوتبال در سوپرلیگ زامبیا از بیم طلسم و جادو دست به اقدام عجیبی زدند.
کومور در اقدامی عجیب که با اعمال نفوذ دولت های عربی حاشیه خلیج فارس انجام شده، جنبش‌های انصارالله، اخوان المسلمین و حزب‌الله لبنان را در کنار داعش و القاعده، در فهرست تروریسم خود قرار داد.
یک شرکت سوئدی اقدام به طراحی و ساخت یک ایربگ برای موتورسواران کرده است که قیمت زیادی هم دارد.
پلیس به سراغ عروس خانواده رفت و او را دستگیر کرد. این زن نیز تحت بازجویی قرار گرفت و در نهایت به سرقت از خانه پدرشوهرش اعتراف کرد. او کینه از پدرشوهرش را انگیزه خود از این سرقت اعلام کرد. همچنین با اطلاعاتی که این زن در اختیار تیم تحقیق قرار داد، دو سارق اجیرشده نیز شناسایی و دستگیر شدند. در نهایت با قرار قانونی هر ٣مجرم در اختیار ماموران اداره آگاهی تهران قرار گرفتند.
29 ماه مدیریت در پرسپولیس با حواشی و اتفاقات مثبت و منفی زیادی از سوی محمد رویانیان همراه بوده است.
چهره جنجالی اصولگرا و معاون وزارت ورزش و جوانان به بیانیه مشترک چین و شورای همکاری خلیج‌فارس درباره جزایر ایرانی واکنش متفاوتی نشان داد.
خبرنگار ایرانی در حرکتی عجیب اصرار به طرح سوال به زبان فارسی داشت در حالیکه هیچکس جز او خود او در آنجا فارسی زبان نبود.
ویژه برنامه شبکه سه با اجرای میثاقی و احمدی هم مدام حول‌وحوش تیم ملی و برد مقابل امریکا محتوا تولید می‌کرد. این حمایت تا زمان برگزاری بازی ادامه پیدا کرد، اما با وضعیتی عجیب به پایان رسید.
جزیره تاروت در قسمت شرقی شبه‌جزیره عربستان و در حاشیه خلیج فارس واقع شده و با مساحتی حدود ۷۰ کیلومترمربع، ۱۲۰ هزار نفر را در خود جای داده است. این جزیره چندین روستا و شهر دارد. شهر‌های تاروت، دارین و دیراه از جمله شهر‌های این جزیره‌اند.
آخرین تمرین تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان آبستن حواث عجیب و غیرمنتظره‌ای بود.
راننده خودروی سنگین پس از اینکه در اتوبان شلوغ متوجه خرابی خودرو شد در تصمیمی عجیب و خطرناک، به زیر خودرو رفت تا شخصاً وسط اتوبان کامیون خود را تعمیر کند. اقدامی که در نهایت باعث یک تصادف شد.
کمیته ملی المپیک و پارالمپیک عربستان با ارسال درخواستی داوطلب میزبانی بازی‌های آسیایی زمستانی ۲۰۲۹ شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ