راننده خودروی سنگین پس از اینکه در اتوبان شلوغ متوجه خرابی خودرو شد در تصمیمی عجیب و خطرناک، به زیر خودرو رفت تا شخصاً وسط اتوبان کامیون خود را تعمیر کند. اقدامی که در نهایت باعث یک تصادف شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در لیگ استانی اردبیل، پس از اعتراض مربی، داور اقدام به اخراج او می‌کند که در نتیجه تیم داوری با کادرفنی تیم وارد درگیری فیزیکی می‌شود.
مهم نیست که چقدر خرس‌های قطبی در محیط‌های یخ زده رشد می‌کنند، سقوط در آب‌های سرد تجربه خوشایندی نیست. اما زمانی که شرایط خطرناک به نظر می‌رسد، موجودات باید از هوشمندی خود برای عبور ایمن استفاده کنند. به همین دلیل، همانطور که این ویدیو نشان می‌دهد، خرس قطبی به جای تسلیم شدن و برگشتن، وزن خود را برای جلوگیری از شکستن یخ تقسیم می‌کند. اندام خود را باز می‌کند و می‌خزد تا زمانی که دوباره چهار دست و پا راه برود.
هواداران عراقی رفتار بحث‌برانگیزی هنگام پخش سرود ملی ایران داشتند.
در برنامه‌ای که شب گذشته ـ یکشنبه ۲۱ خردادماه ۱۴۰۱ ـ با عنوان «دختران انقلاب» از شبکه سه پخش شد، گروهی از بانوان محجبه در موکبی که در ایستگاه متروی تئاتر شهر تهران برپا کرده اند، با دعوت دختران کم‌حجاب به غرفه خود آن‌ها را به داشتن حجاب دعوت کرده و با دستان خود روسری متبرک به حرم امام حسین را روی سر آن‌ها قرار می‌دهند. یکی از بانوان فعال در این غرفه خطاب به دختران مدعو به غرفه پارچه نوشته‌ای که دعای امام زمان (عج) و همچنین عبارت "این خانه در انتظار مهدی زهراست" روی آن نوشته شده را به دختران هدیه داده و می‌گوید که آن را بر سر اتاق خود نصب کنند. او می‌گوید: ما یک موکب برای امام زمان زده ایم گفتیم خانم‌ها فکر کنید آقا ظهور کرده شماها را صدا کرده، اگر امام زمان بیاد بگه اومدم شما آماده اید برید تو رکاب امام زمان؟ نکته عجیب در این گزارش صدا و سیما انتشار چهره دختران کم‌حجاب است.
زمانی که میوه خیار آبپاش می رسد، دانه های قهوه ای رنگ موجود در خود را همراه با مایعی چسبناک به صورت انفجاری تا فاصله 3 تا 6 متری پرتاب می کند. این اقدام برای دانه پراکنی صورت می گیرد.
بازیکن حریف برای زدن توپ از زیر پای بازیکن رقیب به بیرون، با سر به سمت پای بازیکن حجوم می‌برد.
صدا و سیمای استان فارس برای تهیه گزارشی از سرمازدگی باغ‌های انگور میمند اقدام می‌کند که با خنده‌های این باغدار مواجه می‌شود.
علیرضا حقیقی در اقدامی عجیب، به عادل فردوسی‌پور حمله کرد و از او به انتقاد پرداخت. منبع: توپ
امانوئل مکرون هنگام عکس گرفتن با رئیس جمهور چین دستش را در جیبش قرار می‌دهد، اما مسئول پروتکل‌های رسمی چین از رییس جمهور فرانسه می‌خواهد دستش را از جیبش بیرون بیاورد.
هادی چوپان بدنساز ایرانی که با قهرمانی در مستر المپیا حسابی به شهرت رسیده است در فضای مجازی فعالیت زیادی دارد.
اقدام عجیب شهرداری قلعه حسنخان تهران در برخورد با دستفروشان در آستانه سال نو با پاشیدن آب بر روی بساط دستفروشان و رهگذران با واکنش مردم در فضای مجازی روبرو شده است.
تصاویری از لحظه سرقت سارقی که با پوشش یک مشتری اقدام به سرقت جاسوئیچی می‌کند را ببینید.
چند سرنشین خودرو که در ترافیک گیر کرده بودند، گاردریل‌های کنار جاده را باز کردند تا بتوانند از مسیر خارج شوند. یکی از رانندگان که در ترافیک بود، از این اقدام فیلمبرداری کرده است.
یک شرکت سوئدی اقدام به طراحی و ساخت یک ایربگ برای موتورسواران کرده است که قیمت زیادی هم دارد.
مهاجم تیم ملی اندونزی با فرصت‌سوزی مقابل دروازه خالی حریف سوژه سرمربی خود شد.
خبرنگار ایرانی در حرکتی عجیب اصرار به طرح سوال به زبان فارسی داشت در حالیکه هیچکس جز او خود او در آنجا فارسی زبان نبود.
یک شرکت هندی اقدام به طراحی و تولید یک خودروی شاسی بلند با ظاهری عجیب کرده است.
یک جوان عربستانی پس از به ثمر رسیدن گل دوم تیم فوتبال عربستان مقابل آرژانتین از فرط خوشحالی اقدام به کندن درب خانه کرد. عربستان روز گذشته در یک دیدار تاریخی در جام جهانی قطر موفق شد آرژانتین را ۲-۱ شکست داد.
ویدئویی از حمله پهپاد اوکراینی به دو تن از ارتش روسیه منتشر شده که آن‌ها با عکس العمل به موقع از مرگ جان سالم به در می‌برند. در این ویدئو پهپاد اقدام به پرتاب بمب روی سربازان روس دراز کشیده در یک کانال می‌کند، اما آن‌ها خیلی سریع بمب را برداشته و به طرف دیگر پرتاب می‌کنند.
مجری خبری صداوسیما در اقدامی عجیب تعداد جانباختگان حادثه آتش‌سوزی زندان اوین را ۴۰ نفر عنوان کرد که بعد از آن با عذرخواهی این تعداد را اصلاح کرد.
زن کودک ربا گفت: به خاطر ۲۰۰هزار تومان اقدام به کودک ربایی می‌کردم. ابتدا اعتماد مادر کودک را جلب و سپس اقدام به کودک ربایی می‌کردم.
یک راننده موتور وسپا در اقدامی عجیب، با وجود قدرت کم موتورش، تصمیم گرفت به راننده یک خودروی سمند در تهران کمک کند.
یک چوپان در زاگرس، در اقدامی عجیب و باورنکردنی، شاخه‌های یک درخت بلوط را قطع کرد تا به خورد بز‌های خود بدهد.
در مسابقات دوچرخه سواری بیرمنگام ۲۰۲۲ دیروز بعد از برخورد دوچرخه سواران با یکدیگر، یکی از دوچرخه‌سواران برای جلوگیری از برخورد با سایر دوچرخه‌ها و دوچرخه‌سواران در اقدامی باورنکردنی سعی کرد از روی دیواره‌ی کناری پیست عبور کند که این حرکت نزدیک بود باعث آسیب جدی تماشاگران شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ