تیم کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان با کسب ۴ مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۲ مدال برنز قهرمان آسیا شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کشتی ایران در قهرمانی جهان هت تریک کرد و بعداز فتح سکوی نخست کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان دنیا، اینبار توسط آزادکاران جوان نیز رقبا را به زیر کشید و فاتح رقابت‌های جهانی شد.
با تایید مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی، قهرمان نوجوانان جهان برای کسب تجربه بیشتر به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت می‌شود.
رئیس جمهور در پیامی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان در رقابت‌های جهانی ترکیه و به اهتزاز در آمدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به آحاد ملت قهرمان‌پرور ایران تبریک گفت.
رئیس جمهور در پیامی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان در رقابت‌های جهانی ترکیه و به اهتزاز در آمدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به آحاد ملت قهرمان‌پرور ایران تبریک گفت.
قهرمانی کشتی فرنگی نوجوانان ایران در رقابت‌های جهانی ترکیه در شرایطی بدست آمد که روس‌ها به مراتب عملکرد بهتری داشتند، اما محرومیت آن‌ها از حضور بر روی سکوی تیمی، باعث شد تیم ایران علی رغم پسرفت نسبت به سال پیش باز هم قهرمان جهان شود.
سرپرست وزارت ورزش و جوانان پس از عنوان نخست ایران در رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان پيام تبريك صادر كرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی کسب مقام قهرمانی جهان توسط نوجوانان کشورمان در رشته کشتی فرنگی را تبریک گفت.
در رده بندی تیمی ایران با ۱۱۳ امتیاز بعنوان قهرمانی دست یافت و تیم های آذربایجان با ۱۰۸ و گرجستان با ۹۶ امتیاز دوم و سوم شدند.
تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در رقابت های جهانی ترکیه با کسب ۱ مدال طلا، ۱ مدال نقره و ۲ مدال برنز بعنوان قهرمانی دست یافت.
تیم کشتی فرنگی نوجوانان ایران با کسب ۱ مدال طلا، ۱ مدال نقره و ۲ مدال برنز به‌عنوان قهرمانی دست یافت.
در رقابت‌های پنج وزن دوم کشتی فرنگی نوجوانان جهان دو کشتی‌گیر ایران به مرحله نیمه نهایی راه ‌پیدا کردند و سه نفر دیگر در صورت فینالیست شدن حریف‌شان به گروه شانس مجدد خواهند رفت.
مسابقات مقدماتی پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان امروز (دوشنبه) در شهر استانبول ترکیه برگزار شد.
نمایندگان ایران در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان رقبای خود را شناختند.
ایران قهرمان کشتی فرنگی نونهالان آسیا شد
تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در رقابت‌های قهرمانی آسیا با کسب ۴ مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۲ مدال برنز، پس از چهار سال و مقتدرانه بعنوان قهرمانی دست یافت.
کشتی فرنگی ایران قهرمان تورنمنت رنکینگ شد / گرایی بزرگتر، شکست محمدرضا را تلافی کرد
جام بین‌المللی کشتی فرنگی نوجوانان رحیم علی‌آبادی که در حضور این قهرمان و همچنین سرمربیان دو تیم ملی بزرگسالان و نوجوانان به اسم جام مجید در تهران به انجام رسید، با قهرمانی تیم ایران تمام شد.
فرنگی‌کار ایرانی‌تبار عنوان قهرمانی رقابت‌های انتخابی تیم ملی ‌کشتی فرنگی نوجوانان آمریکا را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان از آن خود کرد.
کشتی فرنگی ایران قهرمان زودهنگام آسیا شد
کشتی فرنگی ایران قهرمان زودهنگام آسیا شد
سرمربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان ایران در تحلیل برگزاری مسابقات قهرمانی کشور، گفت: رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی کشور دارای نکات مثبت و منفی بود که خوشبختانه نکات مثبتش بیشتر بود.
تیم اعزامی کشتی فرنگی نوجوانان ایران به مسابقات قهرمانی آسیا بعد از حضور در دو تورنمنت بین‌المللی پیروزی ترکیه و جام رحیم علی‌آبادی مشخص خواهد شد.
ایران قهرمان کشتی فرنگی نونهالان آسیا شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ