دشمن در حال جا انداختن این تلقی است که حجاب یک امر شخصی است. اگر این تلقی فراگیر شود مردم تصور می‌کنند با آزادی آن‌ها مقابله می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز- دبیر کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات خوزستان از پلمب ۱۵۲ بنگاه معاملات املاک متخلف در این استان خبر داد.
طی حکمی از سوی دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی کشور جواد آزادی احمد آبادی به عنوان مدیرکل حوزه ریاست و دبیرخانه شورای عالی فضای مجازی کشور منصوب شد.
دبیر اجرایی کارگروه شهربازی مهمونی ۱۰ کیلومتری گفت: با توجه به پیش بینی‌های انجام شده حدود یک میلیون کودک در مهمونی ۱۰ کیلومتری حضور دارند که برای آنها بزرگترین شهربازی دنیا را احداث می کنیم
دبیر کارگروه تخصصی فناوری و کارآفرینی ستاد گیاهان دارویی گفت: ستاد گیاهان دارویی و طب سنتی در تلاش است تا میزان خام فروشی گیاهان دارویی را کاهش دهد.
زارع پور اظهار کرد: مرجع تصمیم گیری درباره فیلتر و رفع فیلتر در شرایط عادی کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه است که دبیرخانه آن در دادستانی کل کشور واقع شده و ۱۳ عضو دارد که در این ترکیب وزارت ارتباطات یک رای دارد و دولت هم شش عضو دارد؛ ما اعتقاد داریم که باید در برخی از محدودیت‌هایی که در سال‌های گذشته ایجاد شد، بازنگری‌هایی انجام شود و آقای رئیس جمهور هم در یکی از بند‌های حکمی که برای دبیر جدید شورای عالی فضای مجازی صادر کردند، به بازنگری در سیاست و مصادیق فیلترینگ اشاره داشتند که طبیعتا باید با تعامل در این کارگروه انجام شود.
دبیر کارگروه توسعه دارایی های نامشهود و مدیر کانون مدیریت دارایی های فکری منصوب شد.
دبیر کارگروه کنسولی شورایعالی ایرانیان از برگزاری نشست نورورزی ایرانیان خارج از کشور در تهران در قالب گفتگوی مسئولان و میهمانان، نحوه بهبود ارتباط و تسهیل درتردد وخدمت رسانی به آنهاخبر داد.
دبیر کارگروه مولدسازی املاک آموزش‌وپرورش گفت: اساساً املاکی که مالکیت آن به نام دولت و دولتی ساز نباشد، نمی‌تواند در مسیر مولدسازی قرار بگیرد.
ارومیه - دبیر کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه از پایان عملیات اجرایی تونل ۳۶ کیلومتری انتقال آب به دریاچه ارومیه از سد کانی سیب خبر داد.
دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوا از تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های تهران و غیر حضوری شدن آن طی روز آینده به دلیل افزایش آلودگی هوا خبر داد.
دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوا از تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های تهران طی روز آینده به دلیل آلودگی هوا خبر داد.
دبیر کارگروه مواقع اضطرار آلودگی هوا جزئیات کامل و مصوبات این کارگروه طی روز جاری را اعلام کرد.
دبیر کارگروه مواقع اضطرار آلودگی هوا جزئیات کامل و مصوبات این کارگروه طی روز جاری را اعلام کرد.
اهواز- دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوا استانداری خوزستان گفت: فعالیت مدارس استان فردا به طور حضوری خواهد بود.
بر اساس مصوبات ظهر امروز کارگروه اضطرار آلودگی هوا، روز‌های یکشنبه و دوشنبه ۱۱ و ۱۲ دی ماه در تمامی شهرستان‌های استان تهران به جز دماوند و فیروزکوه، کودکستان‌ها تعطیل و تمام مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه و دانشگاه‌ها غیرحضوری و به صورت مجازی دایر است.
مدیرعاملی بانک ملی (از آبان ۱۴۰۰)، رییس هیئت مدیره بانک کارآفرین از سال ۱۳۹۲ و مدیرعامل این بانک در سال‌های ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۰، عضو حقیقی شورای پول و اعتبار به عنوان نماینده رئیس‌جمهور، عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی، دبیر کارگروه طرح تحول نظام بانکی و دبیر کارگروه ارزش‌گذاری پول ملی از جمله سوابق فرزین در حوزه پولی و بانکی در سال‌های گذشته است.
محمد بازرگان، دبیر کارگروه آب و محیط زیست کمیته کشاورزی مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در سال ۱۳۸۴ تفکری اشتباه حاکم شد مبنی بر اینکه، خداوند نعمت داده و باید از آن استفاده کنیم. بر اساس این تفکر اشتباه، چاه‌های غیر مجاز رشد جهشی داشت، به نحوی که به همان تعداد که چاه از سال ۱۳۵۰ تا ۱۳۸۴ ایجاد شد، از سال ۱۳۸۴ به بعد چاه غیر مجاز حفر شد تا جایی که امروز شاهد فاجعه در مدیریت منابع آب زیرزمینی هستیم.
جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوا با حضور اعضا در استانداری تهران برگزار شد. بر اساس مصوبات این کارگروه، شنبه ۲۶ آذر ماه در همه شهرستان‌های استان تهران و البرز به جز پردیس دماوند، فیروزکوه کودکستان‌ها تعطیل و تمامی مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه غیرحضوری و مجازی دایر است.
جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوا با حضور اعضا در استانداری تهران برگزار شد. بر اساس مصوبات این کارگروه، شنبه ۲۶ آذر ماه در تمامی شهرستان‌های استان تهران و البرز به جز پردیس دماوند، فیروزکوه کودکستان‌ها تعطیل و تمامی مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه غیرحضوری و به صورت مجازی دایر است.
دبیرکارگروه بلیت جام جهانی ۲۰۲۲ قطر توضیحات تازه‌ای درباره روند توزیع بلیت در روزهای آتی ارائه کرد.
دبیر کارگروه بلیت جام جهانی۲۰۲۲ قطر در خصوص تحویل بلیت ها به سرگروه هان در استانهای کشور توضیحاتی را ارائه کرد.
دبیر کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای خوزستان گفت: تصمیم برای تعطیلی مدارس و ادارات هویزه، صبح امروز، درپی شدت یافتن غلظت دود در این شهرستان گرفته شد.
دبیر شورای عالی فضای مجازی با بیان اینکه رفع فیلتر تلگرام فعلا در دستور کار فضای مجازی نیست، عنوان کرد: کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه که متشکل از ۷ دستگاه است، اگر نیاز باشد باید موضوع رفع فیلتر تلگرام در این جلسه مطرح شود و کارگروه تصمیم نهایی را خواهد گرفت.
سید مهدی جوادی متولد 1366 مدرس دانشگاه و دارای دکتری حقوق بین الملل است. در کارنامه حرفه‌ای‌ او عضویت در جامعه صنفی تهیه کنندگان فیلم سینمایی؛ مدير برنامه ريزي جشنواره هاي مقاومت و سينماي دفاع مقدس، مشاور معاون فرهنگی وزیر کار و امور اجتماعی، رئیس کارگروه هنر و رسانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، قائم مقامی شبکه کودک و نوجوان صدا و سیما، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره مرکز نوآوری رایمون، دبیر کمیسیون خدمات محتوایی سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران و تهیه کنندگی آثار تلویزیونی، مستند، سینمایی و انیمیشن دیده می شود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ