دبیرکارگروه بلیت جام جهانی ۲۰۲۲ قطر توضیحات تازه‌ای درباره روند توزیع بلیت در روزهای آتی ارائه کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (۳۰ مرداد تا ۵ شهریور) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا محدودیت ترافیکی و تردد در محورهای استان‌های مرزی که میزبان زائران اربعین حسینی(ع) هستند را اعلام کرد.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
به دلیل وخامت شرایط ناشی از ادامه آتش‌سوزی‌های جنگلی در کانادا، در استان بریتیش کلمبیا واقع در این کشور وضعیت اضطراری اعلام شد.
سازمان هواشناسی کشور چند محصول هواشناسی به ویژه بولتن پیش بینی وضع هوای ۱۰ روز آینده شهرهای مرزی و زیارتی ایران و عراق برای ایام اربعین حسینی را تولید و عرضه کرد.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران 17 بازیکن را به تمرینات تیم ملی ب برای بازی‌های آسیایی هانگژو و مسابقات انتخابی المپیک دعوت کرد.
وکیل بابک زنجانی درباره چگونگی رهایی بابک زنجانی از اعدام توضیحاتی ارائه داد.
تویوتا مدت‌ها تلاش کرده است تا از ارتباط خود با گروه‌های تروریستی فاصله بگیرد و علناً از تحقیقات وزارت خزانه‌داری آمریکا در مورد چگونگی افتادن خودرو‌های آن‌ها به دست تروریست‌ها حمایت کرده است. این خودروساز همچنین در سال گذشته با عرضه مدل ۲۰۲۲ تویوتا لندکروزر که طولانی‌ترین مدل این شرکت است، سیاست جدیدی را اعلام کرد.
دبیرکل فدراسیون فوتبال روند چگونگی پرداخت طلب مارک ویلموتس را اعلام کرد.
مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان با بیان اینکه تعطیلی بنادر مسافری در شرایط نامساعد جوی به دلیل ارتقا سطح ایمنی سفر و سلامت جان مسافران است، تاکید کرد: مسافران و گردشگران با اطلاع قبلی از طریق سامانه پیامکی اعلام شده و برنامه‌ریزی از چگونگی وضعیت دریایی منطقه اطلاع یافته و در صورت تعطیلی بنادر به هیچ عنوان از شناور‌های غیرمجازی که بدون استاندارد‌های لازم و ارتباط رادیویی با مراکز جست‌وجو و نجات هستند، استفاده نکنند.
صبح امروز جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی با حضور سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه در واکنش به اقدام ضدایرانی پارلمان اروپا علیه سپاه تشکیل شد تا درباره چگونگی پاسخ قاطع به اقدام پارلمان اروپا مبنی بر تروریستی خواندن سپاه بحث و تبادل نظر انجام شود.
صبح امروز جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی با حضور با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه در واکنش به اقدام ضدایرانی پارلمان اروپا علیه سپاه تشکیل شد تا درباره چگونگی پاسخ قاطع به اقدام پارلمان اروپا مبنی بر تروریستی خواندن سپاه بحث و تبادل نظر انجام شود.
صبح امروز جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی با حضور با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه در واکنش به اقدام ضدایرانی پارلمان اروپا علیه سپاه تشکیل شد تا درباره چگونگی پاسخ قاطع به اقدام پارلمان اروپا مبنی بر تروریستی خواندن سپاه بحث و تبادل نظر انجام شود.
صحبت های قابل تامل جوان مشهدی قبل از اعدام پیرامون اتفاقات افتاده و چگونگی ارتکاب جنایت را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
ایلان ماسک در توئیتی اعلام کرد: فایل هایی درباره چگونگی و دلیل سرکوب برخی حساب های کاربری به حساب  آزادی بیان منتشر می کند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ اولویت‌های کاری این پلیس را تشریح کرد و ضمن رد استفاده سارقان از طلایاب در سرقت منازل، چگونگی دست یافتن سارقان به طلای نگهداشته شده در منازل را گفت.
بورس کالا شرایط چگونگی خرید لاماری ایما را که قرار است روز نخست آبان روی تابلو عرضه شود، اعلام کرد. همچنین اطلاعیه جدید دیگری نیز در زمینه شرایط جدید خرید وانت کارا که قرار است ۲ آبان عرضه شود، منتشر شد.
رحیمی با اشاره چگونگی شهادت یک مامور پلیس گفت: این شهید در راستای برقراری ماموریت نظم و انضباط و آرامش در زندان اوین به همراه گردانشان اعزام شده بود. پس از انجام این ماموریت در حین بازگشت و اعزام به ماموریت دیگری بود که در مسیر رسیدن به محل ماموریت به دلیل لغزندگی مسیر که اغتشاشگران با ریختن روغن سوخته ایجاد کرده بودند، دچار حادثه شد.
اتحادیه جهانی کشتی چگونگی کسب سهمیه های المپیک 2024 پاریس را اعلام کرد.
محسن پیرهادی نماینده مردم تهران نوشت:فوت غیرمنتظره مهسا امینی، مردم ایران را سوگوار کرده است؛ هنوز ابعاد ماجرا و چرایی بروز آن بصورت مستند اعلام نشده است. به همین دلیل رفع ابهام از چرایی بروز آن امری ضروری‌ست و باید علل و عوامل بروز اتفاق، بدون فوت وقت روشن شود. به عنوان وکیل مردم برای پاسداری از حقوق مردم و اجرای قانون اساسی و دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی، پیگیر چرایی و چگونگی بروز این اتفاق تلخ خواهم بود.
ناسا در بیانیه‌ای اعلام کرد که شناسایی دی‌اکسیدکربن به دانشمندان کمک می‌کند تا درباره چگونگی شکل‌گیری WASP-۳۹ اطلاعات بیشتری کسب کنند. جرم این سیاره فراخورشیدی که از هر چهار روز زمینی یکبار به دور ستاره خود می‌چرخد، یک چهارم سیاره مشتری است، اما قطر آن ۱.۳ برابر بیشتر است.
روابط عمومی مجلس در اطلاعیه ای درباره گزارش تحقیق و تفحص فولاد مبارکه اعلام کرد: آن‌چه در فضای رسانه‌ای منتشر شده است نسخه ای از گزارش تحقیق و تفحص است که باید بعد از بررسی نهایی و اصلاح لازم به قوه قضائیه ارجاع شود و برای انتشار عمومی نبوده است. این نسخه گزارش حتی برای نمایندگان مجلس نیز بارگذاری نشده است و دستگاه‌های نظارتی در حال بررسی چگونگی انتشار رسانه‌ای آن هستند.
روابط عمومی مجلس اعلام کرد: مجلس قبل از بررسی دستگاه قضایی اسامی اشخاص را علنی نکرده، اسامی ذکر نشده و لیستی منتشر نشده است؛ دستگاه‌های نظارتی چگونگی انتشار این گزارش را بررسی می‌کنند.
تداوم تنفس هوای قابل قبول در تهران

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ