دبیر کارگروه توسعه دارایی های نامشهود و مدیر کانون مدیریت دارایی های فکری منصوب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ساختمان کانون وکلای دادگستری استان هرمزگان روز جمعه دوم تیر ماه جاری با حضور رئیس اسکودا، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و جمعی از مقامات قضایی این استان افتتاح شد.
ساختمان کانون وکلای دادگستری استان هرمزگان روز جمعه دوم تیر ماه جاری با حضور رئیس اسکودا، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و جمعی از مقامات قضایی این استان افتتاح شد.
رئیس شورای عالی کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی اظهار کرد: تسهیلات پرداختی به کارمندان بانک‌های خصوصی بر اساس مصوبه‌ هیات مدیره‌ی این بانک ها است.
عضو هیئت‌ مدیره کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران ایران گفت: مسوولان توجه بیشتری به شنیده‌شدن صدای کارگران در سازمان بین‌المللی کار داشته باشند.
جلسه هیئت مدیره کانون مربیان ایران روز گذشته با حضور اکثریت افراد در محل سالن همایش های برج میلاد برگزار شد .
هیات رئیسه این مجمع عمومی به انتخاب حاضرین علیرضا رئیسیان، همایون اسعدیان، محمدمهدی عسگرپور، محمدعلی نجفی و ستاره اسکندری بودند که در کنار کلاته نماینده وزارت کار مجمع عمومی را برگزار کردند.
مربی باسابقه فوتبال ایران معتقد است که کانون مربیان و فدراسیون باید با هماهنگی یکدیگر مسیر موفقیت آمیزی را جلو ببرند.
عضو هیئت مدیره استقلال می‌گوید در جریان چند و چون بیانیه منتشر شده کانون مربیان فوتبال ایران علیه ریکاردو ساپینتو قرار نگرفته است.
روز گذشته سعید اسلامی بیدگلی که در سمت دبیرکلی کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران مشغول به فعالیت بود به دلیل اتمام دوره از این سمت کنار رفت تا اعضای هیات مدیره این نهاد، رسول سعدی را به عنوان دبیرکل جدید انتخاب کنند. رسول سعدی کیست؟
معاون اول قوه قضائیه از کانون های وکلا و مدیر مرکز وکلای قوه قضاییه خواست وکلای موضوع تبصره ماده ۴۸ قانون آیین دادرسی کیفری را افزایش دهند.
مدیر دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت گفت: دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، می تواند نقطه کانونی فناوران توانبخشی باشد.
صویب تبصره ۴۸ ق.آ.د.ک. پیشنهاد قوه قضائیه به مجلس نبوده و الان هم بر ادامه اجرای آن اصرار نداریم؛ ولی برای اصلاح آن حتما" باید راجع به تعارض اهمیت رویت معدودی از اسناد بعضی از پرونده‌ها با صلاحیت بعضی وکلا راه‌حل ارائه کرد. از ارائه طریق برای بهبود مدیریت رابطه ضابط و قاضی هم استقبال کردند.
مدیر صدور اسناد و مدارک بین المللی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جزئیات تردد وسایل نقلیه موتوری بین ایران و عراق را شرح داد و گفت: طرف عراقی هنوز کارنه دوپاساژ را صادر نکرده است.
رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در دیدار با رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور عراق در بغداد بر اقدام برای تسهیل و تسریع تردد مسافران میان ایران و عراق تأکید کرد.
مشهد ـ مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی گفت: همزمان با هفته ملی کودک مراکز سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مناطق محروم و روستاها حضور خواهند یافت.
مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بیان این‌که مدیرعامل و دیگر مدیران کانون، فرزندان این مجموعه هستند و خاطرات نسل‌های مختلف در کتابخانه‌های کانون رقم خورده است تصریح کرد: آشیانه مرغک کانون، کتابخانه‌های کانون است و پرنده، هرگز از آشیانه جدا نخواهد شد.
اعضای هیئت مدیره کانون سراسری انجمن های صنفی مراکز مشاوره شغلی و کاریابی‌های کشور در مجمع این تشکل صنفی انتخاب شدند.
هفتمین دوره انتخابات کانون سردفتران و دفتریاران برگزار شد و نفرات برتر در دو گروه سردفتران و دفتریاران برای راهیابی به هیئت مدیره این کانون انتخاب شدند.
اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت شده برای انتخابات هیات مدیره کانون مرکز اعلام شد.
امام جمعه اصفهان: به نامزدهای انتخاباتی ایراد گرفته می‌شود که فلان وعده را دادی اما تا کنون انجام نشده است؛ باید دقت داشت هنگامی که مدیری، وارد میدان عمل می‌شود با اولویت‌های متفاوتی رو به رو می‌شود که شاید وعده انتخاباتی او در این اولویت‌ها قرار ندارد، بنابراین او باید برای ساماندهی امور کشور به اولویت‌ها رسیدگی کند نه برخی از وعده‌های انتخاباتی.
عرضه اولیه شرکت پویا زرکان آق دره با نماد فزر بعد از گذشته ۵ ماه از آخرین عرضه اولیه چهارشنبه گذشته ۲۰ بهمن در فرابورس انجام شد، اما برخی کارشناسان ابهاماتی را در این زمینه مطرح کردند
جبار کوچکی نژاد عضو کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به بحث جدا کردن بورس کالا از مجموعه وزارت اقتصاد و بازار سرمایه گفت: اینکه بخواهیم بورس کالا را زیر مجموعه وزارت صمت قرار دهیم اشتباه است و قطعا مجلس با چنین طرحی مخالفت می‌کند.
مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ادعا کرد: «تا ۲۳ فوریه ۲۰۲۱، آژانس اجرای تعهدات هسته‌ای ایران تحت برجام را راستی‌آزمایی و نظارت کرد. با این حال از آن تاریخ، این فعالیت‌ها به‌طور جدی تحت تاثیر تصمیم ایران برای توقف اجرای تعهدات هسته‌ای برجامی خود، از جمله پروتکل الحاقی قرار گرفته است».
در این نشست که با حضور رییس اتحادیه کانون‌های وکلای دادگستری، معاون حقوق عامه دادستان کل کشور، مدیر آموزش کانون کارشناسان دادگستری، مشاور مدیریت بحران شهرداری، رئیس اداره ارزیابی خطر معاونت پیشگیری شهرداری و اعضای کمیته ملی پلاسکو برگزار شد، بر لزوم بازنگری فرایند‌های مخل بر حق ایمنی با رویکرد اسیب شناسانه تاکید گشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ