طی حکمی از سوی دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی کشور جواد آزادی احمد آبادی به عنوان مدیرکل حوزه ریاست و دبیرخانه شورای عالی فضای مجازی کشور منصوب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طی حکمی ازسوی مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت، ابراهیم ملاحسینی به سمت مدیرکل تأمین تجهیزات فنی و خدمات پیمانکاری حوزه معاونت توسعه منابع، منصوب شد.
در حالی که صحبت از ابطال انتخابات ژیمناستیک و تعیین سرپرست به میان آمده اما فرهادیان مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی وزارت ورزش انتخاب سرپرست برای این فدراسیون را رد کرد.
اصفهان- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از اطفای حریق انبار شرکت هایرپلاست گروه صنعتی انتخاب خبرداد.
اصفهان- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از اطفای حریق انبار شرکت هایرپلاست گروه صنعتی انتخاب خبرداد.
حدود دو هفته پس از برگزاری نشست جنجالی وزیر خارجه ایران و عربستان، وزارت خارجه از انتصاب مدیرکل جدید تشریفات این وزارتخانه خبر داده است. مشخص نیست این تغییر با ناهماهنگی‌های خبرساز در نشست وزیران خارجه ایران و عربستان مرتبط است یا خیر.
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان با اشاره به اینکه دهه هشتادی‌ها در آمار ازدواج پیشی گرفته‌اند، گفت: مراکز انتخاب همسر برنامه‌هایی برای دهه شصتی و هفتادی‌ها دارند.
مدیر کل آموزش و پرورش تهران در همایش ستارگان آسمان تعلیم و تربیت گفت: معلمان افراد تاثیر گذاری هستند که با اختیار خود این راه را انتخاب و تمام و عمر و جوانی خویش را در این راه صرف می‌کنند.
مدیرکل حقوقی وزارت ورزش و جوانان گفت: مهم‌ترین شاخص در تعیین اعضای هیئت مدیره سرخابی‌ها وفاداری است.
مدیرکل حقوق و املاک وزارت ورزش در مورد انتخاب سرپرست برای جودو گفت: تا تعیین تکلیف نهایی از طریق مراجع قضایی توسط دادستان یا مراجع قضایی فعلا یک سرپرست برای این فدراسیون تعیین می‌شود.
مدیر کل دفتر مدیریت پسماند سازمان حفاظت محیط‌زیست از انتخاب مرکز منطقه‌ای کنوانسیون‌های «بازل و استکهلم» در ایران به عنوان یکی از مراکز منطقه‌ای برتر دنیا خبر داد.
علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، امروز در گفت‌وگوی تلویزیونی با شبکه خبر اعلام کرد که تابع تصمیم فدراسیون فوتبال برای انتخاب مسوول جدید برای هیات فوتبال پایتخت است. گفته می‌شود حبیب‌الله شیرازی با تصمیم هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، به دلیل تخلفات متعدد از ریاست هیات فوتبال تهران عزل شده است
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها این وعده را داد که تا پیش از اتمام سال حکم افرادی که در انتخابات اخیر به عنوان رئیس جدید فدراسیون‌ها انتخاب شدند، صادر شود.
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها این وعده را داد که تا پیش از اتمام سال حکم افرادی که در انتخابات اخیر به عنوان رئیس جدید فدراسیون‌ها انتخاب شدند، صادر شود.
وزیر میراث فرهنگی طی حکمی معاون توسعه مدیریت و منابع، مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی و امور بین‌الملل همچنین مشاور وزیر در امور راهبردی را منصوب کرد.
شهردار تهران طی احکامی مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان، عضو هیات مدیره سازمان آتش‌نشانی و مدیرکل دفتر هماهنگی و نظارت بر هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان شهرداری پایتخت را منصوب کرد.
مدیر کل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران از انتخاب ۲۵ مؤسسه حسابرسی برای رسیدگی به صورت‌های مالی سال ۱۴۰۱ واحدهای اجرایی شهرداری تهران خبر داد.
رئیس موقت شورای المپیک آسیا و مدیر کل شورای المپیک آسیا طی پیام های جداگانه ای انتخاب محمود خسروی وفا بعنوان رئیس کمیته ملی المپیک ایران را تبریک گفتند.
راجا راندمیر سینک رئیس موقت شورای المپیک آسیا و حسین المسلم مدیر کل شورای المپیک آسیا طی پیام‌های جداگانه‌ای انتخاب محمود خسرو‌ی‌وفا بعنوان رئیس کمیته ملی المپیک ایران را تبریک گفتند.
مراسم تکریم مدیرکل سابق حراست و معارفه سرپرست جدید مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.
مدیر کل حراست وزارت ورزش و جوانان می‌گوید ادعاهای کامرانی‌فر مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
مشاور رئیس و مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: نتایج اولیه در ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ اعلام شد و از تعداد ۶۴۷ هزار و ۲۰۹ داوطلب شرکت کننده در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱ تعداد ۴۵۰ هزار و ۴۲۲ نفر مجاز به انتخاب رشته شدند.
حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه طی حکمی آقای «محمد صادق فضلی» را به سمت مشاور وزیر و مدیرکل وزارتی وزارت امور خارجه منصوب کرد.
با حکم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات،مدیران کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان‌های مازندران و کرمان منصوب شدند.
داور بین‌المللی فوتبال ایران به‌عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان چهار محال و بختیاری انتخاب شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ