حزب الله برای وساطت میان میشل عون رئیس جمهور و نجیب میقاتی نخست وزیر پیشبرد امور لبنان وارد عمل شده است تا روند تشکیل دولت لبنان تسریع شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه اوکراین امروز اعلام کرد: ناتو با تسریع روند عضویت اوکراین موافقت کرده است.
رسانه‌های عبری‌زبان اعلام کردند که رژیم صهیونیستی در تلاش است با تغییر روند آغاز اجرای ساخت شهرک‌های صهیونیستی نسبت به ساخت ۵۶۰۰ واحد در منطقه عیلی واقع در کرانه باختری اقدام کند.
سازمان تشکیلات خودگردان فلسطین به دنبال تسریع رژیم صهیونیستی در روند احداث شهرک‌های صهیونیستی نشست امروز خود با سران این رژیم را تحریم کرد.
رئیس سازمان نوسازی شهرداری تهران گفت: تصویب نقشه های جدید موجب تسریع روند نوسازی شهر تهران خواهد شد.
نخست‌وزیر ایتالیا از کمک این کشور به تسریع در روند پیوستن اوکراین به اتحادیه اروپا خبر داد.
اهواز - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان بر ضرورت تسریع در روند راه اندازی هنرستان‌های جوار نفت و حفاری در استان تاکید کرد.
هوش مصنوعی با سرعتی فراوان در حال پیشرفت است و استفاده از آن به عرصه ساخت ربات‌های انسان نما نیز کشیده شده است.
مدیرعامل شرکت توانیر از روند احداث پست ۴۰۰ کیلوولت قم ۲ بازدید و با تاکید بر تسریع در روند احداث آن، این پروژه را در تامین پایدار برق استان قم مهم و حیاتی قلمداد کرد.
رئیس کمیته داوران فیفا برای تسریع در فرآیند پیاده سازی سیستم کمک داور ویدئویی سفری به ایران خواهد داشت.
نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد قرار گرفتن در معرض سطوح بالای آلاینده‌های هوا با آسیب‌های استخوانی در زنان یائسه مرتبط است.
تحقیقات روی موش‌ها نشان می‌دهد که حتی نوشیدن کم الکل هم می‌تواند از بین رفتن سلول‌های مغز و تشکیل پلاک‌هایی را که نشانه بیماری آلزایمر هستند، تسریع بخشد.
اهواز- رئیس کل دادگستری خوزستان ضمن بازدید از زندان مرکزی اهواز، دستورات لازم برای تسریع در فرایند بررسی پرونده زندانیان مشمول عفو رهبری را صادر کرد.
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در جدیدترین اقدام ضد فلسطینی خود بر لزوم تسریع در روند تخریب منازل فلسطینیان در قدس اشغالی تاکید کرد.
بر اساس اخبار رسیده مسئولان قضایی استان‌های تهران، البرز، سمنان، آذربایجان غربی، قزوین و سیستان و بلوچستان کار رصد پرونده محکومان و متهمان را آغاز کرده‌اند، همچنین اخبار واصله نشان می‌دهد سایر استان نیز کار تشکیل هیات‌های قضایی به منظور عفو زندانیان را آغاز نموده و موضوع آزادی زندانیان واجد شرایط تا حد قابل قبولی پیش رفته و تسریع شده است.
شرکت سایکوف درحال‌حاضر روی توسعه قابلیت Live Forever یا زندگی جاودان برای آواتار چت‌بات‌ها در دنیای واقعیت مجازی کار می‌کند.
مدیر کل اداره توسعه امور مسکن و بازرس ویژه مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید بر تسریع روند اجرایی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید تأکید کرد.
یکی از کلان‌پروژه‌هایی که شهرداری تهران آن را دنبال می‌کند، افزایش میزان تولیدات آسفالت و به‌سازی هرچه سریع‌تر آسفالت معابر و مسیرهای بزرگراهی پایتخت است.
محققان کشور بانداژی جدید از ژل کربوپول غنی شده با پپتیدهای طبیعی برای تسریع بهبود زخم های حاصل از سوختگی ساختند.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان از توسعه ۷۴ کیلومتر شبکه فیبرنوری روستایی در روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان دزفول از محل اعتبارات طرح توسعه روستایی (USO) وزارت ارتباطات خبر داد.
سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران گفت: انتظار می‌رود با ابلاغ بسته تشویقی جدید نوسازی و کاهش زمان صدور پروانه، روند نوسازی در بافت‌های فرسوده تسریع شود.
بوشهر- معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته روند تکمیل آبشیرین‌کن ۷۰ هزار مترمکعبی بوشهر تسریع می‌شود.
معاون اول رئیس جمهور گفت: تفویض اختیار مناسب به استانداران داده شود تا بتوانند روند ساخت مسکن را خصوصاً در شهرهای کوچک‌تر تسریع کنند.
منابع لبنانی در گفتگو با روزنامه کویتی الانباء از رایزنی های حزب الله لبنان با هم پیمانانش، به ویژه جریان ملی آزاد به رهبری میشل عون، در راستای تسریع در روند تشکیل دولت لبنان خبر دادند.
سران سه قوه بر هماهنگی و تعامل حداکثری همه ارکان کشور برای تثبیت و تسریع روند بازسازی و ارتقای اقتصاد ملی تاکید کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ