قطر و آمریکا موافقت کابینه رژیم صهیونیستی با بازگشت شهرک‌نشینان اشغالگر یهودی به شهرک تخلیه شده حومش را محکوم کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی وزارت خارجه قطر با اشاره به نقش این کشور در تسهیل مذاکرات میان ایران و آمریکا، گفت: قطر بر ضرورت حل اختلافات از راه مسالمت آمیز تاکید دارد.
مقامات قطری پیام‌ها را منتقل می‌کردند که ملاحظات لجستکی آن به محتاطانه‌ترین شکل ممکن بود؛ طبق گفته یک مقام رسمی آمریکایی، دیپلمات‌های قطری و آمریکایی پیام‌های مکتوب مبادله می‌کردند.
وزیر مشاور قطر در امور خارجه تاکید کرد که کشورش نقشی محوری در تسهیل روند مذاکرات بین ایران و آمریکا ایفا کرده است.
یک منبع آگاه خبر داد: پس از انتقال قطعی منابع مسدود شده ایران به حسابی در قطر، زندانی‌های آمریکایی خارج می‌شوند.
اتحادیه عرب با صدور بیانیه‌ای تعرضات سازمان‌یافته شهرک‌نشینان صهیونیست علیه مسجدالاقصی را در راستای تغییر وضعیت تاریخی قدس و تحمیل سیاست تقسیم زمانی و مکانی توصیف کرد.
منابع خبری بامداد سه‌شنبه گزارش دادند، وزیران خارجه قطر و آمریکا تلفنی درباره روابط دو جانبه و مسائل منطقه‌ای و بین المللی از جمله آخرین تحولات مربوط به برنامه هسته‌ای ایران گفتگو کردند.
وزرای خارجه قطر و آمریکا به صورت تلفنی در خصوص آخرین تحولات مربوط به پرونده هسته‌ای ایران رایزنی کردند.
نخست وزیر قطر و مشاور امنیت ملی آمریکا در خصوص موضوعات مورد توجه دو کشور به ویژه پرونده هسته‌ای ایران بحث و تبادل نظر کردند.
امیر قطر امروز با هیئتی از اعضای کنگره آمریکا دیدار و گفتگو کرد.
فدراسیون فوتبال عربستان اعلام کرد که منتظر اعلام الزامات فیفا برای میزبانی جام جهانی 2030 است تا درخواست خود را در این خصوص ارسال کند.
عبدالله دوم شاه اردن در سفرهای خارجی خود به کشورهای قطر، کانادا و آمریکا می رود.
وزیران امور خارجه قطر و آمریکا امروز در تماسی تلفنی درباره اوضاع افغانستان و اوکراین تبادل نظر کردند.
خبرگزاری رسمی قطر از گفتگوی تلفنی وزیر دفاع این کشور با همتای آمریکایی خود خبر داد.
قضاوت متئو لاهوس در بازی ایران و امریکا به قدری خوب بود که فیفا متقاعد شده داوری یکی از بازی های یک هشتم نهایی جام جهانی را به او واگذار کند.
حساسیت‌ بالای بازی دو تیم فوتبال ایران و آمریکا در جام‌جهانی قطر با تصویری از مبارزه اخیر کامران قاسم‌پور و جی‌دن کاکس در مسابقات جهانی بلگراد، در اتحادیه جهانی کشتی بازتاب داشت.
وزارت امور خارجه آمریکا با فروش احتمالی سامانه های پدافند هوایی ضد پهپاد به قطر به ارزش یک میلیارد دلار موافقت کرده است.
تماشای دیدار تیم‌های ایران و آمریکا در جام‌جهانی قطر - تبریز
مسابقه فوتبال ایران و آمریکا در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر همزمان با برگزاری این مسابقه در سازمان ملل نیز بطور مستقیم در حال پخش است.
گفتگوی خبرنگار اعزامی خبرگزاری مهر به قطر با خانواده اصفهانی در خصوص پیش بینی بازی تیم ملی فوتبال ایران وآمریکا را مشاهده می‌کنید.
وزیر ورزش و جوانان قصد دارد همچون دو دیدار قبلی ایران مسابقه با آمریکا را نیز از نزدیک تماشا کند.
وزیر خارجه قطر گفت که اکنون درحال بررسی گزارش‌ها درخصوص برنامه هسته‌ای ایران هستیم و معتقدیم که دیپلماسی بهترین راه تعامل است.
یک رسانه آمریکایی از جیووانی رینا به عنوان پدیده غیرمنتظره و عامل موفقیت آمریکا در جام جهانی قطر یاد کرده و او را برگ برنده آمریکایی‌ها دانست.
در فاصله کمتر از دو هفته تا جام جهانی 2022 قطر، ستون ثابت "ورزش سه" اخبار و حواشی مهمترین رویداد فوتبال جهان را لحظه به لحظه از دوحه و سایر نقاط جهان روایت می‌کند.
محمد بن عبدالرحمن آل ثانی وزیر خارجه قطر در دیدار با  همتای امریکایی خود تحولات منطقه و مذاکرات هسته‌ای با ایران و نیز پرونده افغانستان را بررسی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ