اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آرون رمزدیل، دروازه‌بان تیم آرسنال در صحبت‌هایش از انتقال داوید رایا به آرسنال استقبال کرد و گفت مشتاق رقابت با این بازیکن است.
اتلتیکو مادرید مذاکرات برای جذب مارکو وراتی، ستاره ایتالیایی پاری سن ژرمن، را آغاز کرده است.
اگر کیلیان امباپه به رئال برود، پی اس جی در رقابت با بارسا برای جذب برناردو به راحتی برنده خواهد شد.
ستاره بوشهری تیم ملی دلیل عدم صدور رضایت‌نامه‌اش توسط سانتا کلارا برای استقلال را عدم پرداخت مبلغ رضایت‌نامه توسط آبی‌ها عنوان کرد.
به نظر می رسد که استقلالی ها امید چندانی به توافق با باشگاه سانتاکلارا ندارند و ممکن است محمد محبی فصل بعد را در تیم دیگری به میدان برود.
احمد نوراللهی تیم جدید خود را رونمایی کرد و از قهرمان لیگ امارات جدا شد.
سرمربی تیم المپیک ایران، انتقاداتی را نسبت به تاکتیک استقلال در دربی مطرح کرد.
مرادمند از انگیزه‌های خود و هم‌تیمی‌هایش برای دربی می‌گوید. او امیدوار است که بتواند انتقام شادی بیرانوند در پایان شهرآورد یکصد را بگیرد و در این میان با ستاره‌های استقلال، برای رقبا کری خواند.
دردسرهای انتقال پول برای باشگاه استقلال همچنان ادامه دارد.
ستاره سابق فوتبال ایران و استقلال به انتقاد از کی‌روش و اعضای قبلی هیات مدیره استقلال پرداخت.
قایدی در شرایطی موفق به گلزنی شد که از لیست اخیر تیم ملی خط خورده بود و این موضوع باعث شد خیلی از هواداران استقلال هم از امیر قلعه‌نویی انتقاد کنند.
ستاره خط حمله استقلال با انتقاد شدید از مدیران باشگاه دلیل اعتراضات بازیکنان و هواداران را توضیح داد.
استقلال و پرسپولیس برخلاف انتظار در پنجره زمستانی برای بخش ورودی تا این لحظه انتقالی صورت نداده‌اند اما لیست خروج آنها خبرساز شده است.
ژوزه مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان نسبت به شایعات حضور یزدانی در سپاهان واکنش نشان داد.
ستاره سابق شیاطین سرخ در بازگشت به اولدترافورد مورد تشویق هواداران قرار گرفت اما مصدومیت باعث شد تا در اوایل نیمه دوم تعویض شود.
باشگاه استقلال هنوز بدهی خود بابت انتقال محمدمحبی را به باشگاه سانتاکلارا پرتغال پرداخت نکرده است.
یازدهمین و آخرین هفته لیگ برتر پیش از برگزاری جام جهانی در حالی به پایان رسید که باز هم از دو خرید تابستانی آبی‌ها رونمایی نشد.
مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه پورتو طبق گزارش رسانه‌های انگلیس در چند روز گذشته در تیرراس آرسنال قرار دارد. نشریه «سان» روز گذشته در گزارشی به برنامه آرتتا سرمربی توپچی‌ها برای شکار طارمی در زمستان برای رسیدن به قهرمانی در لیگ جزیزه پرداخت.
وینگر تیم فوتبال استقلال با انتقاد از داور گفت: غیر از صحنه پنالتی نساجی شاهد بازی کاملاً یک طرفه بودیم.
پی‌یر امریک اوبامیانگ، ستاره باتجربه و گابنی بارسلونا در آستانه انتقال به چلسی قرار دارد.
به نظر می رسد به زودی انتقال آدرین رابیو، هافبک فرانسوی یوونتوس، با قراردادی سه ساله به منچستریونایتد قطعی خواهد شد.
انتقال امیرحسین حسین زاده بازیکن تیم فوتبال استقلال به باشگاه شارلوا پیچیده شده است و باشگاه بلژیکی قادر به پرداخت مبلغ رضایتنامه حسین زاده نیست.
در روزهای اخیر روزنامه‌های آبولا و رکورد پرتغال از جدایی محبی به مقصد استقلال خبر دادند و حالا وب سایت زیرو زیرو دیگر رسانه معتبر پرتغالی با ذکر جزئیات دقیق این انتقال، پیوستن محبی به آبی‌های پایتخت را قطعی می‌داند.
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور از نوسازی ۱۰هزار دستگاه تاکسی با محصول سورن پلاس دوگانه سوز گروه صنعتی ایران خودرو در سال جاری خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ