به نظر می رسد که استقلالی ها امید چندانی به توافق با باشگاه سانتاکلارا ندارند و ممکن است محمد محبی فصل بعد را در تیم دیگری به میدان برود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علیرضا منصوریان اتفاقات قبل از بازی را یکی از دلایل شکست فولاد مقابل گل گهر دانست.
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران گفت به سبک برگزاری مسابقات قهرمانی جهان انتقاد کرد.
روزنامه ایران ورزشی با انتشار گزارشی به ابعاد مختلف انتقال یک دروازه‌بان برزیلی زیر 23 سال به پرسپولیس پرداخته است.
علی قلی زاده بعد از انتقال به لخ پوزنان باید 2 تا 3 ماه برای انجام اولین بازی خود صبر کند.
تیم ملی والیبال ایران در دهمین مصاف خود با بلغارستان به دنبال کسب ششمین پیروزی و انتقام شکست سال گذشته در لیگ ملت‌هاست.
تیم فوتبال «وحدت» در تهران که توسط زنان افغانستانی تأسیس شده است، به تمرینات خود ادامه می‌دهد. زنان پناهجوی افغان در پایتخت ایران با تیم فوتبالی که تأسیس کردند تلاش دارند صدای خود را در ورزش به گوش جهانیان برسانند. آرزوی دختران ورزشکار افغان که به دلیل پناهندگی نمی‌توانند در مسابقات رسمی شرکت کنند، انتقال به یک تیم بزرگ و ادامه فوتبال خود در آنجا و حتی شرکت در مسابقات بین المللی است.
بازیکن پیشین پرسپولیس نسبت به رفتار برخی مربیان در فوتبال ایران انتقاد کرد.
کارشناس فوتبال ایران با طرح جزئیات مشکلات فنی تیم ملی از شرایط فعلی این تیم بعد از انجام دو بازی دوستانه مقابل روسیه و کنیا به شدت انتقاد کرد.
کارشناس فوتبال ایران با طرح جزئیات مشکلات فنی تیم ملی از شرایط فعلی این تیم بعد از انجام دو بازی دوستانه مقابل روسیه و کنیا به شدت انتقاد کرد.
لژیونر تیم ملی فوتسال ژاپن که در لیگ اسپانیا بازی می‌کند پس از باخت به ایران در تورنمنت تایلند درباره این مسابقه صحبت کرد.
تیم‌ ملی فوتسال ایران که مهرماه امسال در فینال جام ملت‌های آسیا برابر ژاپن شکست خورده بود حالا یکبار دیگر فرصت بازی با این تیم را این بار در فینال تورنمنت تایلند پیدا کرده است.
سهراب بختیاری‌زاده، ملی‌پوش سابق فوتبال ایران از رفتار برخی از تماشاچیان در دیدار روز گذشته فولاد برابر ملوان، به صراحت انتقاد کرد.
تیم ملی فوتسال ایران ممکن است در فیفادی اسفند راهی تورنمنت تایلند شود و یک ماه پس از آن از تیم ملی ازبکستان پذیرایی کند؛ البته اگر فدراسیون فوتبال در عملی کردن شرط ازبکها به نتیجه برسد.
سرپرست تیم ملی فوتبال ایران برنامه کارلوس کی‌روش برای بازی مقابل آمریکا در جام جهانی را تشریح و از چند بازیکن به صورت غیر مستقیم انتقاد کرد.
سرپرست تیم ملی فوتبال ایران برنامه کارلوس کی‌روش برای بازی مقابل آمریکا در جام جهانی را تشریح و از چند بازیکن به صورت غیر مستقیم انتقاد کرد.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه تماشای بازی های ایران در جام جهانی برایش سخت بوده است، بعد از حذف این تیم در جام جهانی از ترکیب کارلوس کی‌روش انتقاد کرد.
اهمیت بالای بازی ایران برابر امریکا کارلوس کی‎روش را به انتقال تجربیات دوران بازیگری‌اش به گلرها وا داشت.
هواداران تیم ملی عربستان با اعتراض در فضای مجازی، از تصمیمات متفاوت داوران در جام جهانی انتقاد می کنند.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران اتفاقاتی که در دوران حضورش در این تیم افتاده بود را افشا کرد و به صورت رسمی نام طارمی، انصاریفرد و حاج‌صفی را در ارتباط با اخراجش به میان آورد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات  گفت: سیاست‌های اشتباه و پرونده‌سازی دولت قبل مانع توسعه شبکه ارتباطات شد.
معاون دادستان کل کشور، ضمن تقدیر از گروه صنعتی ایران‌خودرو در افزایش تولید خودروی کامل و عرضه به بازار محصولات، از میثاق‌نامه مدیران ارشد این گروه صنعتی برای توقف تولید خودروی کسری‌دار، به‌عنوان یادگار شرایط سخت تحریمی نام برد و گفت: اهتمام مدیرعامل این گروه صنعتی در توقف تولید خودروی کسری‌دار و افزایش عرضه به بازار قابل توجه است.
مردی که ۳ ماه در چنگال آدم ربایان بود!
این نخستین تقابل دو تیم ملی از ورزش دو کشور بعداز جنجال لغو سیاسی بازی فوتبال در ونکوور بود که به شکست سنگین کانادا ختم شد. شاگردان جوان عطایی بعداز شکست دو روز پیش آمریکا، کم‌کم خود را در این میدان معتبر جهانی پیدا می‌کنند.
شیوه انتشار اخبار جعلی در مورد ربایش و انتقال خاوری به ایران این گمانه را تقویت می‌کند که احتمالا این بازی رسانه‌ای از سوی این مفسد فراری و با هدف رد گم کردن کلید خورده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ