وادی، پاسور تیم ملی می‌گوید ایران در دو بازی آینده لیگ ملتها فقط پیروزی می‌خواهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی تاج با تعبیر خاص خود در مورد آپشن‌های در نظر گرفته شده برای بازیکنان، صحبت کرد.
از جالب ترین اتفاقات نقل و انتقالاتی این فصل از رقابت ها کوچ تعدادی از بازیکنان و مربیان تیم آلومینیوم اراک به نساجی بود.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال یک روز پس از آنکه جواد نکونام علیه مدیریت باشگاه انتقادات تندی را مطرح و از وجود دست های پشت پرده خبر داد، گفت: بزرگترین حامی جواد نکونام خواهم بود.
باشگاه چلسی با فروش بازیکنان مطرح در پنجره نقل و انتقالات تابستانی رقم قابل توجهی را به دست آورده است.
فیلیپو اینزاگی، اسطوره باشگاه میلان، تاکید کرد که تعصب و عشق به باشگاه هنوز در بین بازیکنان وجود دارد.
باشگاه های عربستانی می‌خواهند به جای جذب بازیکنان نزدیک به بازنشستگی، در انتقال بازیکنان بزرگ با باشگاه‌های مطرح اروپا رقابت کنند.
محمد ربیعی می‌گوید گلزن تیمش در هر حال باید احترام بزرگتر را حفظ می‌کرد ولی صحبت‌های بازی قبلی روی ذهن بازیکنان تاثیر گذاشته بود.
عکس‌های ارسالی از تمرین هوادار نشان می‌دهد که ساکت الهامی حضوری کاملا فعال در میان بازیکنان این باشگاه تهرانی دارد.
طی هفته‌های اخیر یحیی گل محمدی با اعتماد ویژه به بازیکنان جوانی که از آکادمی راهی تیم بزرگسالان شده، امیدواری بزرگی را در این بخش شکل داده است.
سرمربی تیم ملی بسکتبال نوسان بازیکنان در جریان رقابت های باشگاهی را بزرگترین انتقاد وارد به عملکرد آنها عنوان کرد و گفت که این معضل در قالب یک پروژه بلند مدت قابل بررسی و برطرف شدن است.
سرمربی تیم ملی بسکتبال نوسان بازیکنان در جریان رقابت های باشگاهی را بزرگترین انتقاد وارد به عملکرد آنها عنوان کرد و گفت که این معضل در قالب یک پروژه بلند مدت قابل بررسی و برطرف شدن است.
بازیکن با تجربه فولاد خوزستان مصاحبه تندی علیه صحبت‌های برخی بازیکنان پرسپولیس در میکسدزون ورزشگاه فولاد آره‌نا انجام داده است.
مدیرعامل باشگاه استقلال تهران در جذب و خرید بازیکنان پرسپولیسی و به قول معروف بمب ترکاندن ید طولایی دارد.
پس از سوت پایان مسابقه، بازیکنان کرواسی جشنی بزرگتر از آنچه پس از پیروزی بر برزیل برپا کرده بودند را به نمایش درآوردند.
بازیکنان تیم مراکش که با حذف اسپانیا در ضربات پنالتی بزرگترین شگفتی‌ جام‌جهانی را رقم زدند، مثل پیروزی های قبلی در زمین چمن سجده کردند. پرچم فلسطین هم همچون بازی‌های قبلی‌ در همه عکسهای جشن دیده می‌شود
بازیکن دانمارکی که در یورو 2020 برای دقایقی جهان را در شوک فرو برده بود، نه تنها به زندگی برگشت بلکه در بزرگترین رویداد فوتبالی جهان هم حاضر خواهد بود.
در فاصله 10 روز مانده به جام جهانی که قرار است در قطر برگزار شود، ستاره‌های صاحبنامی با شرایط متفاوتی مواجه شدند تا بزرگترین رویداد فوتبالی‌شان را با حسرت به تماشا بنشینند.
باشگاه پرسپولیس در تلاش است هر چه زودتر بزرگترین چالش کادرفنی و بازیکنان این تیم را حل کند.
کیانوش رحمتی روند تیم ملی را امیدوار کننده می بیند و اعتقاد دارد با حمایت فدراسیون می توان در بزرگترین تورنمنت جهان آبرومندانه کار کرد.
کیانوش رحمتی روند تیم ملی را امیدوار کننده می بیند و اعتقاد دارد با حمایت فدراسیون می توان در بزرگترین تورنمنت جهان آبرومندانه کار کرد.
رونالدینیو، اسطوره فوتبال برزیل، معتقد است که هر دوره بازیکنان بزرگ خودش را دارد و نمی‌توان لیونل مسی را بزرگترین فوتبالیست تاریخ دانست.
حمید درخشان می‌گوید بازگشت کارلوس کی‌روش به تیم ملی کمکی نخواهد کرد و رئیس جدید فدراسیون باید تصمیمات بهتری اتخاذ کند.
مدیرفنی تیم ملی هندبال زنان گفت: بزرگترین مشکل بازیکنان بدنسازی بود و آنها از نظر بدنی خیلی خسته بودند و بازیکنان شادابی نبودند.
پل مرسون، ستاره سابق آرسنال، به شدت از سیاست‌های نقل و انتقالاتی منچستریونایتد انتقاد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ