چهارشنبه ۹ آذر ماه در تمامی شهرستان‌های استان تهران و البرز به جز پردیس، دماوند و فیروزکوه مهد‌های کودک و پیش‌دبستانی‌ها تعطیل و مقطع ابتدایی غیرحضوری و به صورت مجازی دایر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از تاریخ دوشنبه ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۲ در شهر تهران، زمان آغاز فعالیت مدارس متوسـطه ۷ و ۳۰ دقیقه صبح و مدارس ابتدایی ۸ صبح است.
از تاریخ دوشنبه ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۲ در شهر تهران، زمان آغاز فعالیت مدارس متوسـطه ۷.۳۰ دقیقه صبح و مدارس ابتدایی ۸ صبح است.
اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که به علت بارش برف مدارس مقطع ابتدایی مناطق ۱ تا ۵ پایتخت امروز چهارشنبه غیرحضوری است.
با توجه به شرایط جوی و تشدید بارش برف در مناطق شهر تهران، آموزش در نوبت عصر مدارس ابتدایی مناطق ۱ تا ۵ شهر تهران در روز یکشنبه ۲۳ بهمن غیر حضوری است.
آموزش در مدارس ابتدایی مناطق ۱ تا ۵ شهر تهران ، روز یکشنبه ۲۳ بهمن ماه غیرحضوری شد
طبق اطلاعیه‌های آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران با توجه به تداوم بارش برف، همه مراکز پیش‌دبستانی و مدارس مقطع ابتدایی رودهن و دماوند و همه مقاطع تحصیلی پردیس در نوبت صبح امروز دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ غیرحضوری شدند علاوه بر این، همه مدارس روستایی فیروزکوه در نوبت صبح امروز غیرحضوری هستند.
روز شنبه یکم بهمن ماه در تمامی شهرستان‌های استان تهران به جز دماوند و فیروزکوه کودکستان‌ها تعطیل و تمامی مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه غیرحضوری و به صورت مجازی دایر است. همچنین آزمون‌های المپیاد‌های علمی دانش آموزی در روز شنبه یکم بهمن ماه طبق برنامه برگزار خواهند شد.
روز شنبه یکم بهمن ماه در تمامی شهرستان‌های استان تهران به جز دماوند و فیروزکوه کودکستان‌ها تعطیل و تمامی مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه غیرحضوری و به صورت مجازی دایر است.
بر اساس مصوبات ظهر امروز کارگروه اضطرار آلودگی هوا، روز‌های یکشنبه و دوشنبه ۱۱ و ۱۲ دی ماه در تمامی شهرستان‌های استان تهران به جز دماوند و فیروزکوه، کودکستان‌ها تعطیل و تمام مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه و دانشگاه‌ها غیرحضوری و به صورت مجازی دایر است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت:جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا با حضور اعضا امروز (۹ دی‌ماه) برگزار و مقرر شد تمامی مدارس در تمامی مقاطع ابتدایی و متوسطه در استان تهران به جز پردیس، دماوند و فیروزکوه فردا (۱۰ دی ماه) به صورت غیر حضوری و مجازی دایر باشند همچنین تمامی کودکستان‌ها در استان تهران به جز سه شهرستان پردیس، دماوند و فیروزکوه فردا (۱۰ دی‌ماه) تعطیل خواهند بود.
آموزش در همه مقاطع تحصیلی شهرستان‌های پردیس و فیروزکوه و مقطع ابتدایی شهرستان‌های دماوند و رودهن در نوبت صبح فردا، یکشنبه، «غیرحضوری» برگزار می‌شود.
جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوا با حضور اعضا در استانداری تهران برگزار شد. بر اساس مصوبات این کارگروه، شنبه ۲۶ آذر ماه در همه شهرستان‌های استان تهران و البرز به جز پردیس دماوند، فیروزکوه کودکستان‌ها تعطیل و تمامی مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه غیرحضوری و مجازی دایر است.
جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوا با حضور اعضا در استانداری تهران برگزار شد. بر اساس مصوبات این کارگروه، شنبه ۲۶ آذر ماه در تمامی شهرستان‌های استان تهران و البرز به جز پردیس دماوند، فیروزکوه کودکستان‌ها تعطیل و تمامی مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه غیرحضوری و به صورت مجازی دایر است.
شنبه و یکشنبه ۱۹ و ۲۰ آذر ماه در تمامی شهرستان‌های استان تهران و البرز به جز دماوند و فیروزکوه، مهد‌های کودک و پیش‌دبستانی‌ها تعطیل و تمام مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه غیرحضوری و به‌صورت مجازی دایر است.
برای فردا فعالیت‌های ورزشی در فضاهای باز ممنوع است و فروش مجوز روزانه طرح و ترافیک توسط شهرداری تهران از فردا دوشنبه تا روز چهارشنبه ممنوع خواهد بود.
تهران- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: مدارس ابتدایی استان تهران به جز دماوند، فیروزکوه و پردیس روز سه شنبه غیر حضوری شد.
فردا عصر و در چارچوب رقابت های جام جهانی فوتبال در قطر، تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل تیم ملی انگلیس صف آرایی خواهد کرد. یکی از مهم ترین مسابقات فوتبال ملی کشورمان که موجب شده دولت مردان با اتخاذ تصمیمی ویژه به نوعی به استقبال آن بروند و یکی از متفاوت ترین روزهای آموزش عالی در کشورمان را رقم بزنند.
فردا عصر و در چارچوب رقابت های جام جهانی فوتبال در قطر، تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل تیم ملی انگلیس صف آرایی خواهد کرد. یکی از مهم ترین مسابقات فوتبال ملی کشورمان که موجب شده دولت مردان با اتخاذ تصمیمی ویژه به نوعی به استقبال آن بروند و یکی از متفاوت ترین روزهای آموزش عالی در کشورمان را رقم بزنند.
آموزش در تمام مدارس ابتدایی شهر تهران در روز دوشنبه ٣٠ آبان ۱۴۰۱ به صورت مجازی خواهد بود.
برای فردا فعالیت‌های ورزشی در فضاهای باز ممنوع است و فروش مجوز روزانه طرح و ترافیک توسط شهرداری تهران از فردا دوشنبه تا روز چهارشنبه ممنوع خواهد بود.
بر این اساس، ساعت کار مدارس ابتدایی از ساعت ۸.۳۰ صبح تا ساعت ۱۲.۴۵ ظهر و ساعت آموزش مدارس متوسطه ۷.۳۰ صبح آغاز و تا ساعت ۱۲.۳۰ است. ساعت پایان کار مدارس خاص طبق روال قبل بر اساس مصوبه و آیین‌نامه اجرایی مدارس است.
عضو شورای شهر تهران گفت: نبود پیاده راه‌های مناسب برای خانواده‌ها و شهروندان یکی از مشکلات است و پیاده راه‌های تهران مخصوصاً در کوچه‌های مدارس ابتدایی باید تعریض شود.
استاندار تهران در مورد ساعت فعالیت مدارس گفت: ساعت فعالیت شیفت صبح مقاطع متوسطه ۷:۳۰ و مقاطع ابتدایی شهر تهران ۸:۳۰ در نظر گرفته شد.
براین اساس، همه مدارس شهر تهران موظف به رعایت مصوبه استانداری تهران درخصوص ساعات کار مدارس هستند. طبق مصوبه مذکور، ساعت کار مدارس ابتدایی از٨:٣٠ صبح تا ١٢:٣٠ ظهر و ساعت آموزش مدارس متوسطه ٧:٣٠ صبح آغاز می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ