نادیا خمس، دختر پاکو خمس، در حساب کاربری خود در یکی از شبکه های اجتماعی صحبت‌های جالبی در خصوص دیدار خود با جرارد پیکه مطرح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پاری سن ژرمن به کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، هشدار داده که جدایی او به غنوان بازیکن آزاد باعث اخراج بسیاری از این باشگاه خواهد شد.
هنگامی که اوپنهایمر با ترومن در کاخ سفید ملاقات کرده بود به او گفت:"آقای رئیس جمهور، احساس می کنم دست هایم خونین شده است". این جمله باعث عصبانیت ترومن شد. او بعدا اوپنهایمر را یک دانشمند که "بچه ای گریان" است توصیف کرده بود.
کاشف آردا گولر معتقد است او روزی کاپیتان رئال خواهد شد و اولین بازیکن ترکیه‌ای می‌شود که فاتح لیگ قهرمانان شده است.
جرارد پیکه لحظه تحقیرکننده‌ای را تجربه کرد چرا که کل تماشاگران حاضر در ورزشگاه او را هو کردند.
خواستگار قلابی می‌گوید به‌خاطر پرداخت مهریه همسرش و جلب رضایت او تبدیل به سارق حرفه‌ای شده، اما به‌شدت نادم و پشیمان است.
فرناندینیو در فیلمی که تازه منتشر شده، به پپ گواردیولا می‌گوید باعث شده او دوباره عاشق فوتبال شود. پپ هم در جایی از این فیلم می‌گوید از 26 سالگی می‌دانسته مربی خواهد شد.
مرد جوان به نام مستعار خشایار در یک رستوران واقع در غرب تهران به کام مرگ فرورفته بود و روز گذشته خانواده‌اش برای پیگیری روال قانونی پرونده به دادسرای جنایی تهران مراجعه کردند.
این جمله تاج در حالی است که حسن یزدانی تمرینات فردی و سنگینی را پشت سر می‌گذارد و مشخص نیست تاج قبلا او را کجا در لباس ورزشی دیده بود که چنین حرفی را زده است.
وقتی بعد از ۶ سال از زندان آزاد شدم، دختر یکی از فامیل‌هایمان را به من معرفی کردند و با هم ازدواج کردیم. به او گفتم که سابقه دارم و خلاف کردم، اما گفت مشکلی نیست. ولی بعد از چند ماه هر چه داشتم و نداشتم را از من گرفت و رفت. من ساناز را دوست داشتم و زمانی که با من این کار را کرد، انگار بی‌رحم شدم او مرا وادار کرد از همه انتقام بگیرم. اما این دفعه آزاد شوم دیگر سرقت نمی‌کنم. به خاطر مادرم این دفعه توبه کرده‌ام و حتی توبه نامه‌ام را نوشتم.
فران تورس، مهاجم بارسلونا، اعتراف کرد که شکست فصل گذشته بارسا برابر آینتراخت فرانکفورت ضربه روحی شدیدی به او زد.
نوید نجات بخش، نخبه علمی کشور که راه پدرش در شغل پزشکی را نرفت و تولیدکننده تجهیزات پزشکی شد.
ویکتور فونت، نامزد سابق ریاست بارسلونا، بار دیگر از خوان لاپورتا به خاطر از دست دادن لیونل مسی انتقاد کرد و گفت که او باعث شد باشگاه کوچک‌تر از بهترین بازیکن تاریخش شود.
هرنان کاسیاری، نویسنده مشهور آرژانتینی، متنی برای لیونل مسی نوشت که باعث گریه او و همسرش شد. متنی احساسی و تکان دهنده که حالا همه آرژانتین از آن حرف می زنند.
ندا محمد ندیم، وزیر تحصیلات عالی طالبان: فعالیت خوابگاه‌های دانشجویان دختر در ولایات که به باور او خلاف «غیرت افغانی و اسلام» است که دختران بدون اعضای خانوده در ولایتی دیگر برای تحصیل بروند و به این دلیل «بدون محرم شرعی» سفر کنند؛ عدم رعایت حجاب کامل از سوی دانشجویان دختر، مختلط بودن زن و مرد و حضور دانشجویان زن در رشته‌هایی «که مناسب زنان نیست و به عزت و وقار آن‌ها مساعد نیست» از جمله دلایل اصلی بود که وزیر تحصیلات عالی طالبان ذکر کرد.
عملکرد ضعیف دله آلی باعث شد او در دقیقه 30 دیدار با یک تیم دسته سومی، تعویض شده و از سوی هواداران هو شود.
وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی، معتقد است که کارلو آنچلوتی نقش مهمی در درخشش او در تیم ملی کشورش داشته است.
دکتر کلودیا ویلکه از دپارتمان روانشناسی دانشگاه یورک، گفت: ما شامپانزه‌ای بالغ را مشاهده کردیم که به مادرش برگی را نشان می‌داد که در حال نظافت بود، نه به این دلیل که می‌خواست او کاری با برگ انجام دهد، بلکه به احتمال زیاد به این دلیل که می‌خواست او نیز به برگ نگاه کند.
داور بازنشسته فوتبال می‌گوید فشارهایی که به محمدرضا اکبریان طی سال‌های گذشته وارد شده، دلیل اصلی مرگ ناگهانی فرزند خردسال او است.
فیکایو توموری، مدافع میلان، می‌گوید بازی برابر زلاتان ابراهیموویچ در تمرینات به بهبود عملکرد او کمک کرده است.
مربی استقلال می‌گوید هیجان و حرارت ساپینتو باعث پیروزی آبی پوشان شد.
فرشید سمیعی می گوید که باشگاه استقلال برای کاوه رضایی تاریخی را مشخص کرده تا او مشکلاتش را حل کند.
درخشش محمد محبی در دیدار سانتاکلارا و موریرنسه بود که باعث شد تا ریکاردو ساپینتو او را به استقلال بیاورد.
ژول کُنده، مدافع فرانسوی، از نقش ژاوی هرناندز در پیوستنش به بارسلونا گفت.
رامین رضاییان در برنامه تلویزیونی به سطح پایین برخی بازیکنان پرسپولیس و همچنین ضعف در خط حمله تیم ایراد گرفت و بطور علنی به برخی خریدهای باشگاه حمله کرد. گویا یحیی گل‌محمدی بخاطر همین انتقادها او را کنار گذاشت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ