ژول کُنده، مدافع فرانسوی، از نقش ژاوی هرناندز در پیوستنش به بارسلونا گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نه کادر فنی و نه بازیکنان رئال پس از بازی با بیلبائو حاضر به مصاحبه با شبکه پخش کننده مسابقه نشدند که خلاف قوانین لالیگاست.
نه کادر فنی و نه بازیکنان رئال پس از بازی با بیلبائو حاضر به مصاحبه با شبکه پخش کننده مسابقه نشدند که خلاف قوانین لالیگاست.
طبق ادعای آاس، ژول کُنده دیگر نمی‌خواهد در دفاع راست بارسا به میدان برود و به ژاوی گفته است که فصل بعد از او فقط در پست دفاع میانی استفاده کند.
رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال مصاحبه تعیین کننده ای را پیرامون بدهی باشگاه های مدعی حضور در لیگ قهرمانان آسیا انجام داد.
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا امروز در مصاحبه ای به رزمایش مشترک دریایی مشترک میان ایران، چین و روسیه واکنش نشان داد.
اگر به عناوین این روزنامه‌ها در ماه‌های اخیر نگاهی کوتاه بیندازیم، نمونه‌های فراوانی از مصاحبه اختصاصی آن‌ها با کسانی که به نحوی مخالف نظام هستند، به چشم می‌خورد. این روزنامه‌ها حتی در برابر اجرای حکم قانونی اخلالگران امنیت نیز واکنش منفی نشان می‌دهند که از جمله آن‌ها می‌توان به تیتر نه به اعدام و اعدام نکنید در روزنامه سازندگی مورخ ۱۹ و ۲۲ آذر ۱۴۰۱ اشاره کرد. عناوینی که همسو با رسانه‌های معاند برای مجازات قانونی محسن شکاری استعمال شد.
ژول کُنده، مدافع فرانسوی بارسلونا، معتقد است این تیم برابر رئال مادرید نمایش بدی ارائه نداده است.
هماهنگ‌ کننده ارتباطات شورای امنیت ملی کاخ سفید امروز در مصاحبه ای اعلام کرد: نشانه‌ای از تمایل روسیه به استفاده از سلاح هسته‌ای نداریم.
تصاویر منتشر شده از جلسه تمرینی بارسلونا باعث ایجاد ابهاماتی درباره وضعیت ژول کُنده، مدافع فرانسوی، شده است.
باشگاه بارسلونا ساعتی پیش خبر از مصدومیت هکتور بیرین از ناحیه ساق پای چپ داد تا او هم به لیست مصدومان بارسا اضافه شود.
ژول کُنده در مصاحبه جدید خود با نشریه اکیپ، در مورد دلیل انتخاب بارسلونا به جای چلسی توضیح داد.
چرا اگر ساعت‌ها از وقت مجلس و برنامه‌های صدا و سیما به موضوعی به نام آزمون وکالت با حدود ۸۰ هزار شرکت کننده اختصاص می‌یابد، دست کم همین مقدار هم درباره مانع تراشی نهاد‌های دولتی که حوزه گسترده‌ای را تحت پوشش قرار می‌دهند و ممکن است میلیون‌ها ایرانی از اجرای این قانون منتفع شوند، اظهارنظر و مصاحبه و نطق به عمل نمی‌آید؟
چرا اگر ساعت ها از وقت مجلس و برنامه های صدا و سیما به موضوعی به نام آزمون وکالت با حدود 80 هزار شرکت کننده اختصاص می یابد حداقل همین مقدار هم درباره مانع تراشی نهادهای دولتی که حوزه گسترده ای را تحت پوشش قرار می دهند و ممکن است میلیون ها ایرانی از اجرای این قانون منتفع شوند اظهار نظر و مصاحبه و نطق به عمل نمی آید؟
اگر ساعت ها از وقت مجلس و رسانه های جمعی را به موضوعی جزئی به نام آزمون وکالت با حدود 80 هزار شرکت کننده اختصاص می دهند حداقل همین مقدار هم درباره مانع تراشی نهادهای دولتی که حوزه گسترده ای را تحت پوشش قرار می دهند و ممکن است میلیون ها ایرانی از اجرای این قانون منتفع شوند اظهار نظر و مصاحبه و نطق به عمل آورند.
ژول کنده معتقد است که بارسلونا تیم کامل و خطرناکی است و همه حریفان باید از رویارویی با بارسا نگران باشند.
بارسا تا دقیقه 60 با سه گل از میزبانش سویا پیش افتاده و بدون شک یکی از ستاره های میدان ژول کُنده بوده است.
ژول کُنده از اولین بازی خود برای بارسا کاملا راضی و خوشحال بود و پس از برتری 4-0 بر وایادولید، از روبرت لواندوفسکی هم تمجید کرد.
مشکل ژول کُنده حل شده و قرارداد او تا امشب ثبت می شود. جدایی ساموئل اومتیتی از بارسا نقش مهمی در خلاصی بارسا از این معضل بزرگ داشت.
مدیران بارسلونا امیدوار هستند که قرارداد ژول کُنده، مدافع فرانسوی را تا پیش از پایان بازی امشب به ثبت برسانند.
اگر قرارداد ژول کُنده تا فردا ثبت شود، ژاوی قصد دارد تیمش را با سیستمی جدید به زمین بفرستد.
ژاوی هرناندز احتمال جذب مهاجم جدید برای بارسلونا را رد نکرد و گفت که مهلت نقل و انتقالات بهتر است قبل از شروع لیگ ها تمام شود.
جرارد پیکه ممکن است فصل پیش رو را از نیمکت شروع کند و جایی در ترکیب اصلی بارسلونا نداشته باشد.
گوستاوو پویت، سرمربی سابق بوردو، خاطرات خوبی از کار کردن با ژول کُنده در این باشگاه دارد.
مرادی برای دفاع از خود مقابل ورزشکاران معترض، به رسانه‌ای که گفته می‌شود بودجه‌اش را از سعودی‌ها می‌گیرد، متوسل شد و حتی برای اثبات اطلاع خود از فرد مصاحبه کننده، نام مجری آن تلویزیون را هم به زبان آورد و او را مشخصا خطاب کرد تا جای بهانه‌ای نمانده باشد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ