فران تورس، مهاجم بارسلونا، اعتراف کرد که شکست فصل گذشته بارسا برابر آینتراخت فرانکفورت ضربه روحی شدیدی به او زد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشیدی کوچی در ادامه بیان کرد: اگر می بینید در حال حاضر ۹ ماه از قانون تسهیل واردات خودروهای نو گذشته و قطره چکانی خودروها وارد می شود دلیلش همین مسئله است. ما در مسئله ارز ابتدا باید ارز خانگی را فعال کنیم و بر اساس آمار غیر رسمی گفته شده در خانه های ایرانی ها بین ۸۰ تا ۱۰۰ میلیارد دلار پول وجود دارد.
با وجود جذب ابراهیم بایش گل گهر کماکان دنبال جذب یک مهاجم خارجی برای بازی در نوک خط حمله است.
اگر اجازه داده می‌شد مسئله برجام که در دولت آقای روحانی به مرحله مناسبی رسیده بود، ادامه پیدا می‌کرد، در طول ۲ سال اخیر شاهد این رفتار‌ها نبودیم که کشور‌های مختلف به امارات درباره جزایر سه گانه امتیاز بدهند. فرصت سوزی‌های متعددی که کردیم و زمان‌هایی به خاطر رفتار‌های یک گروه، با طیف فکری خاص از دست دادیم، ما را به شدت از امتیازاتمان عقب انداخته است. نکته مهم دیگر این است که ما به اندازه کافی اسناد داریم که ثابت کنیم این جزایر متعلق به ایران است و مشخص کنیم که بریتانیا در حق ما خیانت بزرگی کرد و در خصوص بحرین و امارات بدعهدی کرد.
اداره کل صدور گذرنامه‌ها در عربستان سعودی اعلام کرد که تعداد حجاجی که از طریق گذرگاه‌های بین المللی وارد عربستان شده اند، به یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر رسیده است.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در دیدار با رئیس مجلس شورای اسلامی کشورمان تاکید کرد: جبهه مقاومت با حمایت جمهوری اسلامی ایران، دشمن صهیونیستی را وارد یک روند فرسایشی به سمت نابودی کرده است.
رئیس جمهور کشورمان در نخستین مقصد از سفر منطقه‌ای خود به آمریکای جنوبی، وارد کاراکاس پایتخت ونزوئلا شد.
مهاجم استقلال با انگیزه زیاد برای گرم کردن وارد چمن ورزشگاه آزادی شد.
مدیر نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان از وارد مدار شدن واحد یک بخار این نیروگاه، پس از اتمام تعمیرات بویلر شماره یک و اتصال به شبکه سراسری برق خبر داد.
وزارت دفاع لهستان اعلام کرد ورود یک شیء ناشناس به حریم هوایی این کشور رویت شده است.
وزارت دفاع لهستان اعلام کرد ورود یک شی ناشناس به حریم هوایی این کشور رویت شده است.
دیدار‌های دوجانبه با مقامات عربستانی و حضور و ایراد سخنرانی در نشست‌های بانک توسعه اسلامی از مهم‌ترین اهداف این سفر است.
آنسو فاتی قرار بود وارث لیونل مسی در بارسلونا باشد و استعداد بزرگ فوتبال اسپانیا بود ولی او در بدترین روزهای زندگی‌اش، حالا در صدر فهرست فروش بارسا قرار دارد.
شبکه المیادین امروز (چهارشنبه) به نقل از منابع مطلع اعلام کرد که یک هیات ایرانی به منظور انجام مقدمات بازگشایی سفارت و کنسولگری تهران در عربستان وارد این کشور شده است.
اسفندماه گذشته در پی احیای روابط ایران و عربستان، احمد امیرآبادی رئیس گروه دوستی و پارلمانی ایران و چین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا گفته بود که «تا دوماه آینده سفارتخانه‌های ایران و عربستان بازگشایی می‌شود».
منابع سوری از ورود یک کاروان لجستیک نظامیان آمریکایی شامل مهمات و تجهیزات نظامی به شمال سوریه خبر دادند.
مدیر امور مطالعات طرح چم‌شیر با اشار به اینکه بیرون زدگی نمک در مخزن چمشیر وجود ندارد به یک شبهه مطرح شده در خصوص سد چمشیر پاسخ داد.
بختیاری گفت: آبی که وارد شبکه می‌شود کاملاً سالم و در چهارچوب استاندارد قرار دارد،در برخی از مناطق یک یا دو چاه دچار مشکلی شده و نشت پیدا کنند می تواند علت طعم بد آب در برهه ای از زمان باشد.
معاون فاطمی امین با اشاره به روند واردات خودرو در سال جاری اظهار داشت: تا پایان سال، ۹۰ هزار خودرو وارد کشور می‌شود و علاوه بر آن ۳۰۰ هزار دستگاه خودرو اقتصادی توسط خودروسازان داخلی تولید خواهد شد.
معاون فاطمی امین با اشاره به روند واردات خودرو سال جاری اظهار داشت: تا پایان سال ۹۰ هزار خودرو وارد کشور می شود و علاوه بر آن ۳۰۰ هزار دستگاه خودرو اقتصادی توسط خودروسازان داخلی تولید خواهد شد.
معاون فاطمی امین با اشاره به روند واردات خودرو سال جاری اظهار داشت: تا پایان سال ۹۰ هزار خودرو وارد کشور می شود و علاوه بر آن ۳۰۰ هزار دستگاه خودرو اقتصادی توسط خودروسازان داخلی تولید خواهد شد.
معاون فاطمی امین با اشاره به روند واردات خودرو سال جاری اظهار داشت: تا پایان سال ۹۰ هزار خودروی اقتصادی وارد کشور می شود و علاوه بر آن ۳۰۰ هزار دستگاه خودرو اقتصادی توسط خودروسازان داخلی تولید خواهد شد.
در بحبوحه افزایش تنش‌ها در جزیره تایوان، رسانه‌های محلی این منطقه اعلام کردند امشب یک هیئت آمریکایی وارد این جزیره خواهد شد.
دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و ملوان در شرایطی با برتری آبی های تهران به پایان رسید که انزلی چی ها نیمه اول را برده بودند اما تغییرات ساپینتو باعث کسب نخستین سه امتیاز او در لیگ برتر شد.
به تازگی گوشی گلکسی A04 در بنچمارک گیک بنچ مشاهده شده است. مشخصات اعلام شده در گیک بنچ، ما را به این باور می‌رساند که گوشی گلکسی M04 سامسونگ از تراشه Helio G35 مدیاتک برخوردار است. با این وجود، این دستگاه فاقد اتصال 5G خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ