رشت- رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از نشاء کاری ۹۸ درصدی شالیزارهای این استان خبر داد و گفت: تاکنون ۸۰ درصد نشاء کاری ها در اراضی شالیزاری گیلان به صورت مکانیزه انجام شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: دشمن منصرف نشده و پیش بینی‌ها نشان می دهد اگر نتوانند در سالگرد اغتشاشات گذشته کاری کنند به طور کامل شکست می خورند، آن ها اعلام کرده اند دانشگاه اولین جایی است که باید اغتشاشات جدید راه اندازی شود.
سردار قاسم رضایی، جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: محور کاری ما در ابتدا تذکر لسانی است و آمار‌های به‌دست‌آمده نشان می‌دهد بیش از ۵۰ درصد از افراد بدحجاب به‌درستی متوجه قبح این موضوع نیستند، اما وقتی این مسئله برای آن‌ها تبیین می‌شود، عذرخواهی کرده و رعایت می‌کنند.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد انفجار سد کوخوفکا نشان داد، اوکراین ظرفیت اقدامات خطرناک را دارد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه کنعانی زادگان بدترین رفتار را از خود نشان داد و باعث رنجش خاطر ایرانی‌ها شد، گفت: کاری که او کرد در فوتبال محلات هم دیگر کسی انجام نمی‌دهد.
شفت- مدیر جهاد کشاورزی شفت از وجین ۴۷ درصد اراضی شالیزاری این شهرستان خبر داد و گفت: ۹۹ درصد از شالیزارهای شفت نیز نشاء کاری انجام شده است.
یک فوق تخصص غدد به تشریح علل و علائم کم کاری تیروئید پرداخت.
‌ نگاهی به تصاویر قدیمی بوستان ملت نشان می‌دهد که این بوستان زیبا و ۳۴ هکتاری که حدود ۲۳ هکتار آن به چمن کاری، ۳/۲ هکتار آن به جنگل کاری و ۲/۰ هکتار آن به گل کاری اختصاص یافته، به صورت نامنظم و به سبک بوستان‌های انگلیسی طراحی شده است.
دیدیه دشان امروز حاضر نشد به تنش‌های ایجاد شده اخیر بین خودش و کریم بنزما واکنشی جدید نشان دهد.
تحقیقات نشان می‌دهد که ورزش هوازی با شدت متوسط تا زیاد ممکن است به افزایش سطح هورمون تیروئید شما کمک کند. به نوبه خود، این ممکن است به سرعت بخشیدن به متابولیسم شما کمک کند. افراد مبتلا به کم کاری تیروئید نیز ممکن است از افزایش مصرف پروتئین سود ببرند. تحقیقات نشان می‌دهد که رژیم‌های پروتئینی بالاتر به افزایش سرعت متابولیسم شما کمک می‌کند.
بررسی کارنامه کاری دولت رئیسی در یک سال و نیم اخیر نشان می‌دهد که این دولت در قیاس با دولت‌های پیشین خود کارنامه موفقی ندارد.
در آزمایش ABG، اندازه‌گیری اکسیژن خون نشان می‌دهد که ریه‌های شما تا چه اندازه اکسیژن را از هوا به داخل خون منتقل می‌کنند.
مرتضی مکی می‌گوید: هرجا که عمان و قطر در مذاکرات علنی و غیرعلنی میان ایران و آمریکا موفق بودند و میانجی‌گری اثربخشی داشتند، ناشی از اراده دو طرف بود. اکنون که آمریکا و نه اروپایی‌ها به صراحت در سطح رسانه‌هایشان می‌گویند که برجام دیگر اولویت آن‌ها نیست و در کنار برجام موضوعات دیگری مهم است، نشان می‌دهد که کاری از دست عمان و قطر به عنوان کسانی که می‌خواهند نقش میانجی‌گری را داشته باشند، برنمی‌آید.
بررسی فیش حقوقی دختر عضو شورای شهر تهران نشان می‌دهد وی ماهیانه ۱۰ میلیون بیشتر از سایر روسای دفتر اعضای شورای شهر تهران حقوق دریافت کرده است.
مریم طالب‌زاده دختر نادر طالب‌زاده در مراسم بزرگداشت پدرش گفت: از پدرم به خاطر چشم اندازی که در زندگی به من نشان داد تشکر می‌کنم. هیچگاه به من دیکته نکرد چه کاری انجام دهم یا ندهم، اجازه داد مسیرم را خودم انتخاب کنم.
دانشمندان برای اولین بار کاری کردند که نور در زمان به طور همزمان به جلو و عقب حرکت کند. این گزارش نشان می‌دهد که این روش جدید که توسط گروهی بین‌المللی از دانشمندان به دست آمده است، می‌تواند به ایجاد تکنیک‌های محاسباتی کوانتومی جدید کمک کند و به دانشمندان درک بهتری از گرانش کوانتومی بدهد.
بن دیویس، مدافع تیم ملی ولز، امیدوار است که این تیم در جام جهانی 2022 نمایشی متفاوت داشته باشد.
باید جایگاه خود را نشان دهید و به تماشاگر و این هیاهوی سالن کاری نداشته باشید و کار خودتان انجام دهید.
هواداران منچسترسیتی از تساوی بدون گل تیم‌شان مقابل کپنهاگن ناراضی هستند و می‌گویند این بازی نشان داده سیتیزن‌ها بدون هالند کاری از پیش نمی‌برند.
قائمشهر- سرمربی تیم نساجی مازندران، نسبت به همشهری بودن داور مسابقه تیمش با نفت مسجد سلیمان وسرمربی این تیم جنوبی واکنش خاصی نشان داد وگفت: مرتضی منصوریان جزو داوران با اعتبار است.
سرپرست سابق تیم ملی فوتبال ایران معتقد است که مشکلات دوران اسکوچیچ از زمانی شروع شد که سردار استوری هایی گذاشت و موجب نارضایتی سایر بازیکنان شد.
وقتی خانواده شما را به خانه می‌خوانند، تنها کاری که انجام می‌دهید این است که فقط خودتان را نشان دهید. کاملاً متعهد به وظایف و آماده برای مأموریت.
وقتی خانواده شما را به خانه می‌خوانند، تنها کاری که انجام می‌دهید این است که فقط خودتان را نشان دهید. کاملاً متعهد به وظایف و آماده برای مأموریت.
بعد از مصاحبه جنجالی فرانچسکو توتی درباره همسرش، ایلاری توتی از طریق وکیل خود به این مصاحبه واکنش نشان داد و گفت برای محافظت از فرزندانش هر کاری خواهد کرد.
کاربران شبکه‌های اجتماعی تصاویری از نخستین روز کاری پادشاه انگلیس منتشر کردند که نشان می‌دهد رفتاری تحقیرآمیز با اطرافیانش دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ