سردار قاسم رضایی، جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: محور کاری ما در ابتدا تذکر لسانی است و آمار‌های به‌دست‌آمده نشان می‌دهد بیش از ۵۰ درصد از افراد بدحجاب به‌درستی متوجه قبح این موضوع نیستند، اما وقتی این مسئله برای آن‌ها تبیین می‌شود، عذرخواهی کرده و رعایت می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره بر نقش اثرگذارهوا فراجا در ماموریت های مختلف، گفت: مجموعه انتظامی به عنوان سازمانی مردمی همواره در خدمت و کنارشهروندان است.
جانشین فرمانده کل فراجا گفت: امنیت مردم خط قرمز ما است؛ فرقی ندارد در کجای کشور باشد هر کس که عزت و عفت مردم را هدف گرفته باشد با آنان برخورد می‌شود.
رئیس پلیس راهور فراجا و جانشین وی به همراه عوامل راهداری امروز از اتوبان تهران-شمال بازدید کردند.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه مرزهای شرقی کشورمان در آرامش کامل است، هیچگونه مشکلی وجود ندارد و تبادلات انسانی و تجاری به صورت عادی در حال انجام است، گفت: قبل از روی کار آمدن طالبان با دولت قبلی ارتباطاتی با مرزبان‌های آنان داشتیم و تقریباً مرز را مشترک اداره می‌کردیم و با آنکه مشکلاتی بود اما پاسخگو بودند؛ امروز اما با روی کار آمدن طالبان نشست‌هایی با آنان در تهران، کابل و در مرزها برگزار کردیم ولی همچنان مشکلاتی داریم زیرا نیروهای طالبان در مرز پاسخگو نیستند. نفرات آنها عوض می‌شوند، بدون تجربه هستند و اقدامات غیر متعارف انجام داده و تیراندازی‌های نا به جا دارند.
جانشین فراجا کشور از لزوم فعال شدن نگهبان محله را در شهرستان‌ها به منظور کاهش سرقت، جرم و جنایت خبر داد.
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با تأکید بر توجه به راهبردهای فرماندهی مرزبانی فراجا، گفت: مرزبانی در تحقق شعار سال ۱۴۰۲ نقش اساسی و تاثیرگذار دارد.
شهریار- جانشین فراجا گفت: نیروی انتظامی در غرب استان تهران ظرف یک هفته چهره شهرهای غرب استان تهران را از معتادین متجاهر پاک کند.
جانشین فرماندهی فراجا خواستار تحویل سلاح‌های غیرمجاز شد و گفت: سران طوایف و شیوخ باید در این راستا کنار پلیس باشند و سلاح‌های غیر مجاز را تحویل دهند.
به دستور سردار رادان، جانشین فراجا برای پیگیری پرنده ترور سرهنگ شهید شهرکی به سیستان و بلوچستان می‌رود
مطالبه مردم در روز قدس حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب بود و فراجا نیز به وظیفه قانونی و انقلابی خود در خصوص عفاف و حجاب عمل خواهد کرد و خدا را شاکریم در روز‌های اخیر شاهد همراهی مردم با طرح عفاف و حجاب بودیم.
سردار رضایی با تاکید بر اقدام مقتدرانه پلیس نسبت به هنجارشکنان، گفت: فراجا برنامه‌های جدی در این زمینه خواهد داشت و قانون‌شکنان باید با دیدن پلیس احساس ناامنی کنند و مردم با دیدن پلیس به آرامش برسند. ان‌شاءالله در همین روزهای پیش رو اخبار بسیار خوشی را خواهید شنید.
سردار احمدرضا رادان" متولد ۱۳۴۲ که در فاصله سالهای ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۳ جانشین فرمانده‌کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران بود از امروز با حکم فرمانده معظم کل قوا، فرمانده‌کل انتظامی کشور شد.
قم- جانشین فراجا با بیان اینکه شرق و غرب صحنه گردانان اغتشاشات اخیر در کشور هستند گفت: دشمنان معتقدند بایستی به آرمان‌های انقلاب اسلامی تاخت چون ما منافع نامشروع آنها را به خطر انداخته ایم.
قم- جانشین فراجا با بیان اینکه شرق و غرب صحنه گردانان اغتشاشات اخیر در کشور هستند گفت: دشمنان معتقدند بایستی به آرمان‌های انقلاب اسلامی تاخت چون ما منافع نامشروع آنها را به خطر انداخته ایم.
سردار قاسم رضایی با بیان این مطلب که اقدام آشوبگران برای عده ای آثار روانی منفی داشته و در کسب وکارها خلل وارد شده است، افزود: مجموعه فراجا تکیه گاه مردم و بازاریان است و هرگز اجازه نخواهد داد که آشوبگران به اهداف خود مبنی بر آسیب به کسب وکار مردم صدمه ای وارد کنند و از روز گذشته نیروهای پلیس وبسیج برای تامین امنیت در کنارمردم قرار دارند..
سردارقاسم رضایی ۱۴ آبان ماه در نشست کمیسیون عملیات انتظامی پلیس کرمان اظهار کرد: هم مردم و هم خادمان امنیت در استان پهناور کرمان با ۶۵۰۰ شهید و بیش از ۲۰ هزار جانباز و ایثارگر از بزرگترین سرمایه اجتماعی بهره مند هستند.
سردار رضایی گفت: هر هنجارشکنی که ببینیم اعمال قانون می کنیم و یکی از این موارد کسانی هستند که عفت جامعه را خدشه دار می کنند، البته ممکن است تاکتیک و روش ها اصلاح شود ولی پلیس بر اساس قانون به وظیفه خود در این خصوص عمل خواهد کرد.
سردار قاسم رضایی گفت: حوادث اخیری که در کشور رخ داد به این دلیل بود که عده‌ای بدون بررسی و مطالعه بر روی موضوع اعتراضی خود به معاندین و منافقان خفته خوراک دادند. این افراد باید جواب ملت را بدهند، زیرا آن‌ها در هزینه‌هایی که برای نظام به وجود آوردند سهم دارند.
جانشین فراجا با بیان اینکه دو هزار مامور پلیس در اغتشاشات اخیر مصدوم شدند، گفت: سران فتنه خجالت نمی‌کشند که در این موارد اظهار نظر می‌کنند و می‌گویند حامی مردم باشید؟
جانشین فراجا با بیان اینکه ۲۰۰۰ مامور پلیس در اغتشاشات اخیر مصدوم شدند گفت : سران فتنه خجالت نمی کشند که در این موارد اظهار نظر می‌کنند و می‌گویند حامی مردم باشید؟
رضایی گفت: اگر پلیس ایران می‌خواست در تجمعات صرفاً نظامی عمل کند جور دیگری رفتار می‌کرد، اما در کشور آزادی بیان برای اعتراض است، اما برخی از افراد از این اعتراضات سوءاستفاده می‌کنند و هنجار‌های جامعه را برهم می‌زنند.
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه اقتدار، مهربانی و خستگی‌ناپذیر بودن شاخصه سازمان عظیم انتظامی کشور است، گفت: امروز فراجا در برابر هنجارشکنان مقتدر و با مظلومان مهربان است.
سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده انتظامی کشور گفت: تفاوت پلیس ایران با پلیس در کشور‌های دیگر این است که هیچ وقت فراجا بر مردم نیست و با مردم است.
جانشین فراجا بر تشدید برخورد با مجرمان جرایم خشن، سارقان، زورگیران و متجاوزان به ناموس و آرامش مردم تاکید کرد و گفت: مطالبه ما کوتاه شدن اطاله دادرسی در پرونده های مجرمان جرایم خشن است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ