هواداران منچسترسیتی از تساوی بدون گل تیم‌شان مقابل کپنهاگن ناراضی هستند و می‌گویند این بازی نشان داده سیتیزن‌ها بدون هالند کاری از پیش نمی‌برند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، پیش از بازی با نیوکسل از طرفداران سیتی درخواست کرد سکوهای ورزشگاه اتحاد را خالی نگذارند.
ادین ژکو در فینال لیگ قهرمانان با پیراهن اینتر برابر منچسترسیتی به میدان خواهد رفت، تیمی که سال‌ها در آن بازی کرده و از آن خاطره دارد.
برونو فرناندز گفت منچستریونایتد باید به طور مداوم جام ببرد و تا آن روز نمی‌توانند آرام بنشینند.
مربی و بازیکنان یونایتد پس از پیروزی 2 بر یک مقابل فولام به رختکن نرفتند، در زمین ماندند و پس از آخرین بازی خانگی‌شان در این فصل با هواداران وداع کردند.
هواداران منچسترسیتی در بیرون از ورزشگاه تجمع کرده و به تشویق تیم محبوبشان پیش از آغاز دیدار رئال مادرید پرداخته‌اند.
آلفی هالند، پدر ارلینگ هالند، مدعی شده که درگیری بین او و هواداران رئال به خاطر شادی پس از گل سیتی بوده است.
کانون هواداران رئال مادرید برای تجمع بیرون ورزشگاه برنابئو و استقبال گسترده از بازیکنان پیش از شروع بازی با منچسترسیتی فراخوان داد.
جان استونز، مدافع سیتی، که گل دوم تیمش مقابل آرسنال را زد معتقد است که رابطه عاشقانه دو طرفه ای میان او و هواداران وجود دارد.
هواداران سیتی از اینکه مایکل اولیور روبن دیاز را بعد از سرنگون کردن بن‌وایت اخراج نکرد از دست این داور خشمگین هستند.
گری نویل، اسطور منچستریونایتد سخاوتمندانه حاضر شده تا بلیت فینال جام حذفی را برای دو هوادار رقیب خریداری کند.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از صعود به فینال جام حذفی به هواداران منچستریونایتد طعنه زد و از آنها با عنوان همسایه یاد کرد.
درخشش استثنایی ارلینگ هالند در منچسترسیتی هواداران این تیم را به یاد مصاحبه مشهور پپ گواردیولا در سال 2021 انداخته که با گریه می‌گفت سیتی هرگز نمی‌تواند خالی سرخیو آگوئرو را پر کند.
سرمربی سیتی پس از پیروزی آسان مقابل بریستول به تمجید از هواداران تیم میهمان پرداخت.
جیمی فلوید هاسلبنک اعتقاد دارد که منچستر سیتی گزینه اول قهرمانی این فصل لیگ برتر انگلیس است.
تغییرات گسترده پپ گواردیولا در ترکیب منچسترسیتی و نیمکت‌نشینی چند ستاره از جمله کوین دی‌بروینه در مقابل تاتنهام هواداران سیتی را شگفت‌زده کرده است.
هواداران یونایتد در دربی امروز شهر منچستر برای تمسخر ارلینگ هالند به مصدومیت وحشتناک پدر او در یکی از دربی‌های قدیمی بین سیتی و یونایتد اشاره کردند.
هواداران چلسی بعد از شکست سنگین مقابل سیتی در FA کاپ خواستار بازگشت سرمربی سابق خود شدند.
تصاویری که امروز از ارلینگ هالند در تمرین منچسترسیتی منتشر شده و او را لنگ‌لنگان نشان می‌دهد هواداران این تیم را نگران کرده است.
رافائل واران، مدافع منچستریونایتد، در آستانه دیدار تیمش مقابل منچسترسیتی اعلام کرد که به خاطر هواداران باید در این بازی به پیروزی برسند.
ارلینگ هالند در اولین هفته‌‌های حضورش در منچسترسیتی با درخشش در زمین‌های فوتبال محبوب هواداران سیتی شده است اما محبوبیت او تنها به این درخشش‌ها خلاصه نمی‌شود.
اتحادیه فوتبال انگلیس، باشگاه منچسترسیتی را به ناتوانی در کنترل هوادارانش در دیدار پایانی فصل گذشته متهم کرد. حکم نهایی درباره این پرونده توسط کمیته انضباطی صادر خواهد شد.
نمایش نه چندان خوب ارلینگ هالند برابر بورنموث، سوالاتی را در ذهن هواداران منچسترسیتی و پپ گواردیولا ایجاد کرده است.
به نظر می رسد برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی منچسترسیتی، با انتشار پستی در صفحه توئیتر هواداران این تیم خداحافظی کرده است.
صیادمنش در این بازی با حرکت‌های انفجاری در خط حمله و تکل‌های عالی و توپ گیری از رقیبان هواداران هال سیتی به وجد آورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ