وزیر امور خارجه اتریش می‌گوید که انتظار اتحادیه اروپا از پیوستن همه کشورهای عضو این بلوک به تحریم‌های ضدروسی، واقع‌بینانه نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فولاد اولین تیم لیگ برتری تاریخ لیگ ایران بود که همزمان از پنج بازیکن خارجی خود استفاده کرد.
تیم فوتبال الهلال شب گذشته در اردوی تدارکاتی خود در اتریش با نتیجه یک بر صفر مقابل دیناموکیف اوکراین شکست خورد.
جنرال داینامیکس ظاهر و حتی نام تانک مفهومی خود را مخفی نگه داشته است، اما اکثر کارشناسان انتظار دارند که از کانسپت Griffin III که در سال ۲۰۱۸ رونمایی شد، الهام گرفته شود. نسخه اولیه گریفین ۳ از خانواده خودرو‌های زرهی ASCOD اتریش – اسپانیا مشتق شده بود. نسخه‌های این تانک با نام‌های مختلف در کشور‌های اسپانیا (Pizarro)، اتریش (Ulan)، انگلستان (Ajax) و مهم‌تر از همه آمریکا در قالب تانک سبک / توپ تهاجمی جدید M۱۰ Booker در ارتش خدمت می‌کنند.
گروه انرژی اتریشی OMV با وجود قراردادهایی که نیازهای وارداتی را از منابع دیگر پوشش می‌دهد، به خرید گاز روسیه در زمستان امسال ادامه خواهد داد.
وزارت خارجه اتریش امروز بازداشت شهروند این کشور در افغانستان را تائید کرد.
الکساندر شالنبرگ وزیر امور خارجه اتریش روز جمعه با صدور بیانیه‌ای نوشت: از اینکه بالاخره می‌توانیم کامران قادری و مسعود مصاحب را پس از سال‌ها حبس در ایران بازگردانیم، بسیار آسوده‌خاطر شده‌ام.
وزیر خارجه اتریش تاکید کرد که با وجود درگیری در اوکراین، غرب نباید ارتباط با روسیه را نادیده بگیرد.
قهرمان دو دوره اخیر فرمول یک در مورد ماشین جدید تیم ردبول اتریش اظهارنظر کرد.
وزارت امور خارجه اتریش در ارتباط با صدور حکم حبس برای یک شهروند اتریشی در ایران، سفیر تهران را احضار کرد.
خبرگزاری فرانسه و برخی دیگر از رسانه‌های گزارش دادند، وزارت خارجه اتریش سفیر ایران در اتریش را در اعتراض به صدور مجازات زندان برای «یکی از شهروندان» اتریشی در تهران احضار کرد.
وزارت خارجه اتریش اعلام کرد که پیمان استارت نو به دلیل ماهیت مهم خود باید حفظ شود.
سخنگوی ارتش اتریش در پیامی اعلام کرد که این کشور به بهانه «وضعیت امنیتی دشوار»، عملیات نجات در ترکیه را تعلیق کرده است.
وزرای خارجه اتریش و هند آغاز مذاکرات صلح پیرامون اوکراین را خواستار شدند.
وزارت امور خارجه اتریش در بیانیه‌ای با ادعای این‌که یکی از شهروندانش در ایران بازداشت شده است، از مقامات ایران خواست درباره دلایل این اقدام شفاف‌سازی کنند.
به گفته دکتر پلارک اتریشی، پول‌هایی که می‌خواستند به امیرکبیر رشوه بدهند و او نمی‌گرفت، صرف کشتن او شد. رشوه خواری به مفهوم کلی شامل پیشکش، مداخل، سیورسات (زاد و توشه) و جعاله گفته می‌شد. مجموعه آن‌ها به یک نقطه می‌رسید که آن دزدی طبقه حاکمه از جیب مردم است و زیان آن بیش از همه گریبان طبقه رعیت و کسبه و افراد خرده پا را می‌گرفت.
در روزهای که همه حواس ها به دو بازی تیم ملی در اتریش بود ساپینتو هموطن کی روش در مجموعه انقلاب سعی در بالا بردن روحیه مبارزه و آمادگی آبی پوشان داشت.
سرمربی تیم ملی که فرصت زیادی تا حضور در جام‌جهانی ندارد، در دومین دیدار تدارکاتی اردوی اتریش نفرات جدیدی را در ترکیب این تیم قرار خواهد داد تا بتواند همه بازیکنان را محک بزند.
وزیر خارجه اتریش آمادگی کشورش را برای ایجاد نقش سازنده در حل مسائل باقیمانده با آژانس بین المللی انرژی اتمی در راستای به سرانجام رساندن مذاکرات وین اعلام کرد.
با اضافه شدن لژیونرها به اردوی تیم ملی، تمرینات شکل جدی تری به خود در اتریش گرفته است تا ملی پوشان برای دو بازی دوستانه مهیا شوند.
تیم ملی فوتبال کشورمان در غیاب دو بازیکن برای پرواز به اتریش راهی فرودگاه امام خمینی شد.
احمد نوراللهی به واسطه چند سهل‌انگاری ممکن است مهم‌ترین اردوی پیش از رقابت‌های جام جهانی را از دست بدهد.
وزارت کشور اتریش شایعات مربوط به قتل ناتالیا ووک را تایید نکرد.
مذاکرات وین به‌طور ناگهانی و بدون اطلاع قبلی از امروز از سر گرفته می‌شود. شوک خبری زمانی رخ داد که ناگهان انریکه مورا، نماینده اتحادیه اروپا در توییتر اعلام کرد که برای احیای برجام راهی وین است. ساعتی پس از اعلام این خبر وزارت خارجه ایران نیز خبر از سفر علی باقری به اتریش داد و این اخبار سرانجام با تایید سفر رابرت مالی به وین تکمیل شد. اکنون همه چیز مهیاست تا حداقل نمایندگان اروپا، ایران و آمریکا درباره پیش‌نویس بورل آخرین نظرات و جمع‌بندی‌های خود را ارائه و با یکدیگر تبادل نظر کنند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ