الجزایر امروز سه‌شنبه یکم نوامبر میزبان نشست سران کشورهای عضو اتحادیه عرب است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بنا بر قانون جدید انتخابات مجلس شورای اسلامی، وزارت کشور موظف شده ۷۰ تا ۱۱۰ روز پیش از ثبت‌نام اصلی ـ که از ۲۷ مهرماه تا ۳ آبان‌ماه برگزار خواهد شد ـ مرحله پیش‌ثبت‌نام را برگزار کرد.مجلس شورای اسلامی دارای ۲۹۰ کرسی نمایندگی است که با این حساب، برای هر یکی از صندلی‌های خانه ملت ۱۶۸ نفر اسم نوشته‌اند.
طبق قانون جدید انتخابات مجلس شورای اسلامی، وزارت کشور موظف شده ۷۰ الی ۱۱۰ روز قبل از ثبت‌نام اصلی که از ۲۷ مهرماه الی ۳ آبان‌ماه برگزار خواهد شد، مرحله پیش‌ثبت‌نام را برگزار کرد.مجلس شورای اسلامی دارای ۲۹۰ کرسی نمایندگی است که با این حساب، برای هر یکی از صندلی‌های خانه ملت ۱۶۸ نفر اسم نوشته‌اند.
فیلمی که از اردوگاه اشرف منتشر شد، ظاهرا فاقد نیروی جوان بودند، متوسط سن حاضران آن اردوگاه باید بالای ۵۵ تا ۶۰ و ۶۵ سال باشد. چنین گروهی نیاز نیست کشته شوند یا بمیرند، به قول حافظ «بر او نمرده به فتوای من نماز کنید.» جوان یعنی آینده، مجموعه‌ای که آنان را ندارد، یعنی فاقد آینده است. همان‌گونه که زاد و ولد موجب ادامه حیات جامعه می‌شود، در سازمان‌ها و حکومت‌ها و نهاد‌ها نیز زاد و ولد موجب تداوم حیات آن می‌شود.
این نشست در شرایطی برگزار شده که همه حاضران در نشست را مردان تشکیل می‌دادند و حتی یک بانو هم برای پیگیری مطالبات میلیون‌ها زن ایرانی در این نشست حاضر نبود!
نخست وزیر سابق ایتالیا سیلویو برلوسکنی که حاشیه‌های بسیاری هم آفریده است در آخرین سخنرانی انتخاباتی اش از روی سکو زمین خورد. تصاویر فوق را یکی از حاضران در اینترنت منعکس کرده است.
در دل این مراسم، سه بار سالن از صدای تشویق حاضران به قول ورزشی‌ها روی هوا رفت. اولین بار زمانی بود که محمدجواد ظریف پشت تریبون رفت و در کنار بیان نکاتی درباره محمود دعایی، از انقلابی‌گری و نقد برخی رفتار‌ها و مغایرت چنین رفتار‌هایی با خصلت‌های مرحوم دعایی سخن گفت؛ جملاتی که ظاهراً شنیدن آن برای حسین شریعتمداری دلچسب نبود و او که در ردیف اول سالن نشسته بود، در این زمان سالن را ترک کرد تا حضورش در مراسم تنها چند دقیقه طول بکشد
صبح امروز در جلسه شورای عالی پیشگیری از وقوع جرم که به ریاست رئیس قوه قضاییه برگزار شد معاون اول رئیس جمهور، معاون اول قوه قضاییه، دادستان کل کشور و تنی چند از مسئولان کشوری حضور داشتند.
استقبال از پمپئو و هیلی در این نشست چندان مناسب نبود. حاضران در سالن با صدای بلند فریاد می‌زدند که «ما ترامپ را دوست داریم، ما ترامپ را دوست داریم.» آسوشیتدپرس می‌نویسد: «شرایط برای نیکی هیلی چندان مناسب نبود و او و همراهانش مجبور شدند به سرعت به داخل یک آسانسور رفته و سالن را ترک کنند.»
یکی از حاضران در بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان در استان کرمان، در گفتگو با "ورزش سه" این سانحه تلخ را روایت کرد.
علی صالحی در رابطه با انتشار تصاویری از تجمات دیروز در برخی از نقاط تهران، توضیحاتی در خصوص نوع مواجهه با این افراد ارائه داد.
مهاجم افسانه‌ای تاریخ فوتبال آرژانتین هم یکی از حاضران در جشن قهرمانی آلبی سلسته بود.
این مقام ارشد قضایی در پاسخ به سوال یکی از حاضران مبنی بر اینکه چرا قوه قضائیه نظارتی بر فضای مجازی ندارد، گفت: در خصوص نظارت بر فضای مجازی، قوه قضائیه وظایف خود را انجام داده لکن در مراحل دیگر اقدامات صورت نگرفته است. افرادی در کشور هستند که مانع اقدامات لازم در جهت نظارت بر فضای مجازی و همچنین دیگر موضوعات حساس کشور می‌شوند.
اعتراض یکی از حاضران در میانهٔ سخنرانی روز پنج‌شنبه سوم آذرماه سیدابراهیم رئیسی در اسلامشهر را ببینید. این فرد معترض خطاب به رئیسی گفت: دست بردارید از پوسیدگی افکار کهنه و... دست بردارید از عقب انداختن امر امروز به فردا. دست بردارید از رشوه و رانت و خطا. دست بردارید... ".
در میان نگرانی‌های مربوط به تغییرات آب و هوایی، آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل، لحظه‌ای خنده‌دار را در اجلاس COP۲۷ در شرم الشیخ رقم زد.
سخنگوی «جنبش جامعه صلح» الجزایر گفت کشورش با خنثی کردن اصرار برخی از حاضران در نشست اخیر سران اتحادیه عرب برای محکومیت ایران، نقش کلیدی در تضمین موفقیت این نشست ایفا کرد.
مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع پرسپولیس یکی از حاضران در اردوی آماده‌سازی تیم‌ملی است.
چهره های شناخته شده تیم ملی اروگوئه از جمله داروین نونیز، برای دیدار با تیم ملی ایران، خود را به اتریش رساندند.
در ابتدای این نشست، به صورت رسمی، عضویت کامل ایران در سازمان شانگ‌های توسط رییس جمهور ازبکستان اعلام شد که با تشویق حاضران همراه شد.
یکی از حاضران در سخنرانی رئیس جمهور آمریکا در ایالت مریلند با سر دادن شعار «بایدن، انتخابات را دزدیدی»، سخنان او را برای لحظاتی قطع کرد.
یکی از حاضران در کنار زمین چمن ورزشگاه سیروس قایقران می گوید نیروهای هلال احمر روبه ریکاردو ساپینتو با مشت های گره کرده خوشحالی بعد از گل کرده اند.
یکی از رهبران چارچوب هماهنگی سیاسی عراق با اشاره به نشست روز گذشته گفت: همه گروه های حاضر در نشست در مورد ادامه گفتگوها اتفاق نظر داشتند.
سر آخر برگزارکنندگان کوتاه می‌آیند و میکروفن را به این فرد می‌رسانند و او با خوانش غم انگیز و زیبای خود حاضران در هیئت بهمئی‌های اسلام آباد بهبهان را شگفت زده می‌کند. آن‌ها سپس دوربین‌های خود را به کار می‌گیرند تا نوای او را ثبت و ضبط کنند. خواندن او ادامه پیدا می‌کند و مردم دور این مرد حلقه می‌زنند و سینه زنی خود را از سر می‌گیرند. صدایی از پشت دوربین به گوش می‌رسد؛ او از فیلمبردار سوال می‌کند که آیا دوربین مخفی است؟ اما جواب مبهم است و نمی‌توان آن را حدس زد.
هنگام سخنرانی خواهر رهبر کره شمالی درباره بحران کرونا حاضران به گریه افتادند.
کریس راک در بخشی از مراسم اسکار با همسر ویل اسمیت شوخی کرد که به یک باره ویل اسمیت روی صحنه رفت و به صورت او مشت زد. او سپس سر جایش نشست و از همان جا شروع به فحاشی به کریس راک کرد؛ اتفاقی بی‌سابقه در تاریخ جوایز اسکار... در بخشی از مراسم اسکار، با پخش کلیپی از پدرخوانده به مناسبت پنجاهمین سالگرد این اثر، فرانسیس فورد کاپولا، آل پاچینو و رابرت دنیرو روی صحنه حاضر شدند و حاضران به صورت ایستاده آنها را تشویق کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ