تصویب ورود زنان به ورزشگاه‌ها در شورای امنیت ملی
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محسن هاشمی رئیس سابق شورای شهر تهران به جماران گفت: در واقع از اواخر ۸۹ و ۹۰ که هفت قطعنامه تحریمی آمده بود و همان فردی که می‌گفت تحریم‌ها کاغذ پاره است هم فهمید این طور نیست. در آن زمان تحت تاثیر تحریم‌ها دلار هم از هزار تومان به چهار تومان هم رسید آن فرد بعد تلاش کرد که مشکل را حل کند که نشد و روحانی هم می‌خواست حل کند، اما با وجود تصویب برجام نتوانست مشکل را حل کند. چون درست است که تحریم‌های بین المللی با برجام حل شده است، اما گستره تحریم‌ها آنقدر زیاد است که با وجود بین المللی نبوده تحریم ها، مشکلات تحریمی ما همچنان وجود دارد.
رئیس فدراسیون فوتبال از تلاش برای امضای یک تفاهمنامه «مهم» با عربستان خبر داد و گفت: شورای امنیت ملی ورود زنان به ورزشگاه را تصویب کرده است.
اگر بخواهیم از موازین انصاف عدول نکرده باشیم، آقای اژه‌ای در طول ریاست خود، حداقل در برخی زمینه‌ها سخنان دلگرم‌کننده‌ای به زبان آورده و در پاره‌ای حوزه‌های دیگر از جمله تلاش برای عفو متهمان وقایع سال گذشته، گامی عملی هم به پیش گذاشته است. با این همه، نه سخنان دلگرم‌کننده او بازتاب رسانه‌ای چندانی پیدا می‌کند و نه گام عملی او امید لازم را برای اجرای عدل و قانون در دستگاه قضا به وجود آورده است.
جلسه هیئت مدیره کانون مربیان ایران روز گذشته با حضور اکثریت افراد در محل سالن همایش های برج میلاد برگزار شد .
جلسه هماهنگی دیدار استقلال و پرسپولیس که با حضور تعداد زیادی از مسئولان جم و مدیران دو تیم برگزار شد، با تصویب موضوعات مهمی به پایان رسید.
تصاویر به جا مانده از دوره قاجار نه تنها به ما اطلاعاتی از نحوه پوشش، آیین و رسوم و زندگی مردمان آن دوره می‌دهد که در مواردی که تصاویر با کیفیت بیشتری وجود دارد، حتی می‌شود از تصاویر به وضعیت سلامت و وجود بیماری‌های مختلف در مردمان آن دوره پی برد.
یک عضو فراکسیون زنان مجلس لایحه پیشگیری از آسیب دیدگی و ارتقای امنیت زنان در برابر سوءرفتار را تکمیل کننده قانون حمایت از خانواده دانست و گفت: یکی از مطالبات پرتکرار رهبری مساله مقابله با ظلم علیه زنان است. شاید اگر تاکیدات ایشان وجود نداشت هیچگاه چنین لایحه‌ای در دستور قوه قضائییه و دولت قرار نمی‌گرفت و به مجلس نمی‌رسید. امروز هم مجلس به پشتوانه همین نگاه فکری است که به دنبال تصویب این لایحه است.
هزاران نفر از معترضان به تصویب قانونِ عوامل خارجی در گرجستان به خیابان‌ها آمدند. طبق این قانون تمام سازمان‌هایی که بیش از ۲۰ درصدِ بودجه آن‌ها از خارج تامین می‌شود «عوامل خارجی» شناسایی خواهند شد. آمریکا و اروپا گفته‌اند که این موضوع تهدیدی برای آزادی بیان است.
هزاران نفر از معترضان به تصویب قانونِ عوامل خارجی در گرجستان به خیابان‌ها آمدند.
با بسته شدن تارگت-۲ سازوکار ECM (مکانیسم هماهنگی اجرایی) که اوفک آن را پیشنهاد کرد و اکنون تصویب و راه‌اندازی نیز شده است چند اقدام اساسی علیه ایران انجام خواهد داد که عبارت است از رصد دقیق فعالیت‌های تحریم‌گریز ایران و اینکه چه شرکت‌ها و نهاد‌هایی ممکن است تحریم‌های ایران را دور بزنند.
عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال آینده گفت: متاسفانه شاهد یک رویکردی هستیم که بعد از تصویب بودجه و در زمان اجرای آن اگر منافعی برای مردم داشته باشد دولت می‌گوید که این کار من بوده و ما دنبال می‌کردیم که انجام شود؛ اما در مقابل اگر مضراتی برای مردم داشته باشد می‌گویند مجلس ورود کرد و خراب کرد وگرنه ما دنبال اصلاح بودیم.
ابتکار نوشت: نکند مثل اسیدپاشان اصفهان شود! آیا نسبتی بین عدم تصویب قوانین نفی خشونت علیه زنان و این وقایع وجود دارد؟
با ورود پیانو به ایران در سال ۱۲۸۱، عصمت الدوله جزو اولین زنان ایرانی بود که نواختن پیانو را فرا گرفت. عصمت‌الدوله در آن زمان نمی‌دانست که در آینده او را اولین زن پیانیست ایران خواهند دانست و نامش در لیست اولین‌ها ثبت خواهد شد.
برخی معتقدند اکثر نمایندگان مرد هستند و تاخیر رسیدگی به لایحه زنان و حتی تصویب برخی از مفاد آن به دلیل همین مخالفت مردان است. الهام آزاد در واکنش به این اظهارنظر منتقدان گفت: «این دلیلی برای به تعویق افتادن رسیدگی به این لایحه نیست. این لایحه مدتی از طرف دولت به مجلس ارائه نشد و پس از ورود این لایحه به مجلس باید موارد و مفاد آن مورد بررسی دقیق قرار می‌گرفت. خوشبختانه اصلاحاتی در این لایحه داشتیم. البته به نظر من ایرادات کمی به برخی از مفاد آن وارد شد، چون معتقدم نگاه اسلام متعادل و عدالت‌محور است.»
چند روزی می‌شود که تصویر و فیلم نماز جماعت منافقین در فضای مجازی درحال دست به دست شدن است. با وجود انتشار خاطرات اعضاء سابق گروهک تروریستی منافقین، اما هیچکس به صورت دقیق نمی‌داند دقیقا چه چیزی به زنان اردوگاه اشرف پشت آن دیوارها گذشت و نمازگزاران این تصویر چه ظلم‌ها و تجاوزهای جنسی‌ای بر اعضای خود روا کردند.
آقا تهرانی با بیان اینکه قانون حجاب مدت‌ها قبل تصویب شده است، عنوان کرد: متأسفانه برخی فکر می‌کنند نمره نامه نانوشته ۲۰ است در حالی که نمره آن صفر بوده بنابراین وقتی ناجا به موضوع حجاب ورود کرد مورد حمله قرار گرفته و هم اکنون نیز به آن حمله می‌شود.
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: یکی از دلایل طولانی شدن تدوین بودجه این بود که وزرای دولت مفصل تر از سال گذشته به جزئیات ورود کردند.
محمدمهدی اسماعیلی، وزیر ارشاد در حاشیه جلسه امروز هیات دولت گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی در ماه‌های قبل و پیش از اتفاقات اخیر به موضوع پلیس امنیت اخلاقی ورود کرده و مصوبات خوبی برای شیوه جدید این موضوع دارد که تقریبا در مسیر ابلاغ نهایی است.
نماینده ادوار مجلس گفت: حق مجلس است که به ماجرای طرح صیانت ورود کند اگر این کار را انجام ندهد به نوعی به خود هتک حرمت کرده است زیرا این کاری بود که مجلس استارت آن را زد و اگر قرار است تصمیمی گرفته شود باید از مجلس آغاز شود.
قاضی‌زاده هاشمی افرود: تعهداتی در دولت قبل به فیفا داده شد و در ایمیل فدراسیون جهانی فوتبال هم آمده است که این مسیر تصویب از طریق قانونی یعنی پارلمان کشور باید صورت بگیرد تا یک اساسنامه قانونی داشته باشیم.
با تصویب شورای تأمین استان تهران مجوز حضور هزار تماشاگران بانو برای این بازی داده شد.
وزیر علوم، طی نامه‌ای به معاون حقوقی رییس‌جمهور درخصوص اینکه کدام یک از قوانین مصوب مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی باید اجرا شود استعلام نموده که معاون حقوقی رییس‌جمهور در پاسخ به استعلام وزارت عتف صریحا اعلام می‌نماید: «مطابق تدابیر مقام معظم رهبری، هر زمان که مجلس به موضوعی ورود کرده باشد، شورای عالی انقلاب فرهنگی صلاحیت ورود ندارد.»
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان نطنز گفت: به درخواست مردم روستا و تصویب در شورای اداری شهرستان، روزهای عاشورا و تاسوعا ورودی گردشگران و مسافران به این روستا ممنوع شد.
یافتن یک هارد درایو در بین هزاران تن زباله کار بسیار پیچیده‌ای است، شبیه یک ماموریت غیرممکن. هاولز تیمی از هشت متخصص را تشکیل داده که در حوزه‌هایی نظیر مرتب‌سازی با هوش مصنوعی، استخراج از گورستان پسماند، مدیریت زباله و استخراج داده مهارت دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ