سرمایه‌گذاران قطری، آخرین پیشنهاد خود برای خریداری باشگاه منچستریونایتد را ارائه کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بارسلونا آخرین پیشنهاد رسمی برای جذب ژوائو کانسلو، ستاره منچسترسیتی، را به این باشگاه ارسال کرده است.
کیلیان امباپه آخرین پیشنهاد پی اس جی با بند فسخ در تابستان 2024 را هم رد کرده و قصد دارد تا یوروی آخر پاداش وفاداری خود را نیز بگیرد.
بایرن مونیخ پیشنهاد جدیدی برای هری کین با مبلغی بیش از 100 میلیون یورو ارائه کرد و از تاتنهام خواسته است سریعتر تصمیم بگیرد زیرا پاری‌سن‌ژرمن در حال برنامه ریزی برای یک انتقال لحظه آخریست.
اعتراض استقلالی ها به شرایط باشگاه ابعاد تازه ای پیدا کرده و پای برخی چهره ها نیز به ماجرا باز شده است.
گئورگی گولسیانی اعلام کرد که آخرین پیشنهاد خود را به مدیران باشگاه پرسپولیس ارسال کرده است.
سایت ESPN هم در همین راستا از آخرین مبلغ پیشنهادی باشگاهی که خواهان بنزما است پرده برداشت. گفته می‌شود نماینده‌های باشگاه الاتحاد عربستان هم‌اکنون در مادرید حضور دارند و تصمیم گرفته‌اند پیشنهائی با مبلغ هر فصل ۲۰۰ میلیون یورو به این بازیکن کهنه‌کار فرانسوی بدهند.
یک رسانه اسپانیایی مدعی شد باشگاه الهلال عربستان برای راضی کردن لیونل مسی برای انتقال به این تیم پیشنهاد نجومی‌اش به ستاره آرژانتینی را افزایش داده است.
آخرین مهلت برای ارائه پیشنهاد به منظور خرید باشگاه منچستریونایتد به پایان رسید.
باشگاه شانگهای پورت به صورت رسمی از انتصاب خاویر پریرا به عنوان سرمربی خبر داد.
پاری‌سن ژرمن آخرین پیشنهاد خود برای حفظ لیونل مسی در این تیم را برنامه‌ریزی کرده است.
بورس فردا دوشنبه اول اسفند ۱۴۰۱ در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که احتمالا این ده خبر می‌توانند بر روی روند آن تاثیرگذار باشند. پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
بورس فردا چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که احتمالا این ده خبر می‌توانند بر روی روند آن تاثیرگذار باشند. پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را ببینید و بخوانید.
سخنگوی دولت گفت: با پیشنهاد وزارت خارجه ،دولت با لایحه تصویب معاهده سازمان ملل در زمینه استفاده از ارتباطات الکترونیکی در قراردادهای بین‌المللی موافقت کرد.
معاون پارلمانی رییس جمهور معتقد است که امضاهای استیضاح وزیر بهداشت کمتر از حد نصاب شده است اما از طرف دیگر عبدالحسین روح الامینی نجف آبادی یکی از امضاکنندگان این استیضاح می گوید استیضاح وزیر بهداشت همچنان حد نصاب لازم را داراست
معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس به سوالات خبرنگاران در خصوص آخرین مسائل این باشگاه پاسخ داد.
دیاریو اسپورت امروز ادعا کرد که ژرژ مندس، مدیر برنامه های رونالدو، او را برای نیم فصل دوم به رئال مادرید پیشنهاد داده است.
باشگاه نساجی به سازمان لیگ پیشنهاد داده است میزبان سوپر جام را بر اساس قرعه کشی انتخاب کند.
در آخرین ساعت‌های بازار نقل و انتقالات تابستانی مذاکرات فشرده چلسی و بارسلونا برای انتقال ممفیس دیپای به این باشگاه انگلیسی ادامه دارد.
پیشنهاد 25 میلیون یورویی چلسی روی میز پورتوست و باشگاه پرتغالی می‌خواهد با این پیشنهاد موافقت کند.
پاری سن ژرمن هنوز در مورد جذب میلان اشکرینیار از اینتر منصرف نشده و ظرف 48 ساعت آینده پیشنهاد جدیدی برای خرید این بازیکن ارائه خواهد کرد.
نشریه آلمانی بیلد ادعا کرد که ژرژ مندس، مدیر برنامه رونالدو، او را به باشگاه بروسیا دورتموند پیشنهاد کرده است.
نشریه آلمانی بیلد ادعا کرد که ژرژ مندس، مدیر برنامه رونالدو، او را به باشگاه بروسیا دورتموند پیشنهاد کرده است.
علی‌رغم رد پیشنهادی پیش از 70 میلیون پوند، باشگاه چلسی در حال آماده سازی پیشنهاد جدیدی برای خرید وسلی فوفانا از لسترسیتی است.
علیرغم رد پیشنهادی پیش از 70 میلیون پوند، باشگاه چلسی در حال آماده سازی پیشنهاد جدیدی برای خرید وسلی فوفانا از لسترسیتی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ