معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس به سوالات خبرنگاران در خصوص آخرین مسائل این باشگاه پاسخ داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هیات‌ مدیره باشگاه پرسپولیس، برای بررسی آخرین وضعیت موجود و مشکلاتی که برای این باشگاه ایجاد شده است، تشکیل جلسه داد.
گزینه حضور در کادر فنی استقلال انتشار توضیحی دلایل غیبتش در کادر فنی جواد نکونام را اعلام کرد.
مدافع گرجستانی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه درخواستهایش را برای تمدید قرارداد به این باشگاه داده است، گفت: اعداد نادرست و شایعاتی در مورد مذاکره من با سایر تیم ها منتشر شده است.
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: آمار اشتغال به تفصیل در «سامانه ملّی رصد اشتغال» شفاف‌سازی می‌شود.
معاونت توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی در ادامه سیاست شفاف‌سازی مراودات و قراردادهای دولتی در دومین اطلاعیه خود، فهرست منتخبین و اولویت‌دهی تخصیص ارز کالاهای کشاورزی را منتشر کرد.
عضو شورای شهر تهران گفت: موضوع تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری تهران باید این موضوع هرچه سریعتر تعیین و تکلیف شود.
عضو شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم شفاف‌سازی تفاهم‌نامه‌های مسکن دانشگاهی با شهرداری تهران تاکید کرد.
در پی طرح سوال از سوی مشتریان درخصوص مبالغ پرداختی مازاد بر وجه کارخانه ای خودرو، ایران خودرو در اطلاعیه ای، جزییات پرداخت های قانونی از جمله بیمه، مالیات و عوارض را تشریح کرد و مشتریانی که تعهدات آنان معوق شده را از پرداخت مبلغ مالیات و عوارض ماده ۲۸ معاف دانست.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی سازوکار اصلاح ساختار و ارتقای شفافیت بودجه شرکت‌های دولتی، بانک‌ها و موسسات انتفاعی وابسته به دولت را تعیین کردند.
یک سردفتر اسناد رسمی با بیان اینکه به نظر می‌رسد اکنون که مناقشه سند خودرو بیشتر از همه اطراف ماجرا، به نفع مردم پایان پذیرفته، گفت: ورودی پرونده دعاوی مرتبط به مراجع قضائی کاهش یافته است.
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص وام و پرداخت بدهی استراماچونی توضیحاتی ارائه کرد.
شورای صنفی دانشگاه شریف اعلام کرد: در نتیجه پیگیری‌های صنفی در راستای تحقق هرچه بهتر منشور اجتماعی دانشگاه، در زمینه شفاف‌سازی روند رفع ممنوع‌الورودی دانشجویان، فرآیندی به معاونت دانشجویی پیشنهاد شد که مورد تایید نیز قرار گرفت. در نتیجه از این پس روند رفع ممنوعیت ورود دانشجویان به صورت رسمی مشخص شده است.
در پی طرح سوالات مخاطبان درخصوص نحوه عرضه دو محصول تارا و ۲۰۷ در بورس کالا، گروه صنعتی ایران‌خودرو در این باره اطلاعیه تکمیلی صادر کرد.
فدراسیون فوتبال در مورد روند درمانی سردار توضیحاتی را ارائه داد.
سرمربی نفت مسجدسلیمان در مورد درگیری به وجود آمده در این باشگاه شفاف‌سازی کرد.
دبیرکل فدراسیون والیبال درباره دلیل ۳-۰ بازنده اعلام شدن مس رفسنجان برابر فولاد سیرجان توضیح داد.
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی از دیدار و گفتگوی خود با مدیر سازمان انرژی اتمی ایران خبر داد.
دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک، با تاکید بر اینکه عملکرد و افتخارات محمد بنا در کشتی فرنگی ایران نیازی به توضیح ندارد، گفت: ما کشتی‌گیر هستیم و برای ما تفاوتی ندارد که چه کسی سرمربی تیم ملی باشد، اما امیدوارم بتوانیم از حضور بنا در کنار تیم انگیزه بگیریم.
معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی از شفاف‌سازی ۹۷ مجوز کسب و کار وزارت راه و شهرسازی در ستاد، شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی خبر داد.
مدیر رسانه ای استقلال درباره محرومیت 30 روزه ساپینتو که توسط دادگاهی در کشور پرتغال صادر شده است، توضیحاتی را ارائه داد.
اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام «شفاف سازی دارایی‌ها و بدهی‌های نهادهای عمومی غیردولتی و ارائه گزارش سالانه به دولت برای درج در ترازنامه مالی کشور» را تصویب کردند.
انجمن شرکت‌های حمل و نقل ریلی در نامه‌ای به معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی خواستار اعلام شفاف آمارهای بخش حمل و نقل شد.
بازی به تیک تاک اضافه می‌شود
مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه امروز عصر خود که به ریاست آیت‌الله آملی لاریجانی و با حضور روسای قوای مقننه و قضاییه، دبیر و اعضای مجمع برگزار شد و وزیر امور اقتصادی و دارایی، معاون سازمان برنامه و بودجه، معاون بانک مرکزی، رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس نیز حضور داشتند، به بحث و بررسی درباره ادامه سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ