مهاجم مس کرمان می‌گوید این تیم به پیروزی برابر سپاهان در هفته پایانی و بقا در لیگ برتر امیدوار است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون پارلمانی رئیس جمهوری گفت: پاییز سال قبل بعضی‌ها فکر می‌کردند دیگر کار نظام تمام است؛ کسانی که ساده انگار بودند.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در دولت قبل در وضعیت عفاف و حجاب، سینما، تئاتر، فیلم و نمایش خانگی تقریبا رویکرد غربی بر کشور حاکم شده بود و خیلی‌ها فکر می‌کردند ما نتوانیم به فرهنگ دینی و اسلامی برگردیم، اما با روی کار آمدن دولت رییسی رویکرد و نگاه تغییر پیدا کرد.
رستمی‌زاده همیشه به دنبال راه‌حلی می‌گشت تا خود و خانواده‌اش بادنیای زنبور‌ها آشنا شوند. او بالاخره فکر خوبی به ذهنش رسید واین کار را عملی کرد: «برای انجام این کار فکر کردم آکواریومی بسازم وزنبور‌ها را در آن نگهداری کنم. البته حتی اگر برای زنبور‌ها شرایط خوبی در یک محفظه شیشه‌ای درست کنید که آن‌ها بتوانند آنجا دوام بیاورند، اجازه فضولی به شما نمی‌دهند. زنبور‌ها به طور غریزی با یک لایه موم شیشه را مات می‌کنند تا شما نتوانید آن‌ها را ببینید؛ برای حل این مشکل باید ترفندی به‌کار می‌بردم.
رهبر انقلاب با اشاره به اغتشاشات، فرمودند: دشمن فکر می‌کرد کار جمهوری اسلامی تمام شده و می‌توانند ملت ایران را به خدمت اهداف خود بگیرند اما احمق‌ها باز هم اشتباه کردند و ملت ما را نشناختند.
رهبر انقلاب با اشاره به اغتشاشات، فرمودند: دشمن فکر می‌کرد کار جمهوری اسلامی تمام شده و می‌توانند ملت ایران را به خدمت اهداف خود بگیرند اما احمق‌ها باز هم اشتباه کردند و ملت ما را نشناختند.
مسیر کنونی آموزش و پرورش یک مسیری است به سمت دانشگاه؛ یعنی این که الان هست یک دالانی است از دبستان و دبیرستان به سمت دانشگاه. آیا این ضروری است؟ واقعاً باید همه همین طور بیایند عبور کنند بروند به سمت دانشگاه؟ این ضروری است؟ این اصلاً بهره‌دِه هست برای کشور؟ من چند روز قبل از این در دیدار کارگران گفتم، که ما یک تعداد زیادی دیپلمه را تبدیل می‌کنیم به کارشناس‌ها و کارشناس‌های ارشد بیکار و ناراضی و معترض که حق هم دارد. این همه درس خوانده، کار مناسب درسش وجود ندارد. یعنی روی این‌ها باید فکر کرد، واقعاً این‌ها را باید ملاحظه کرد.
از شما دعوت می‌کنیم تمرکز و قدرت حل مسأله‌ی خود را با معما‌های زیر بسنجید. برای حل این معما‌ها باید خوب دقت کنید و از نبوغ خود برای فکر کردن به شکلی نامتعارف کمک بگیرید. هدف درست کردن هر یک از معادلات از طریق جا به جایی چوب کبریت‌ها است؛ بنابراین ابتکار و تدبیر خود را یافتن پاسخ به کار گیرید.
بازیکن ایرانی تیم فوتبال فاینورد گفت: کار سختی برابر شاختار دونتسک داریم اما خوشبختانه در خانه خودمان به میدان می‌رویم.
سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان می‌گوید وقت تعطیلی ندارند و فقط به تمرین و کار فکر می‌کنند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه عملکرد استقلال در هفته‌های اخیر انتظارات را بالا برده است، گفت: سپاهانی‌ها از نتایج پرسپولیس دچار غرور شدند و فکر می‌کردند به راحتی این تیم را شکست می‌دهند.
مهاجم ملوان با وجود درخشش در بازیهای قبلی در دو مسابقه مقابل استقلال حریف مدافعان مستحکم آبی‌پوش نشده است.
خیلی وقت‌ها با بابک درد دل می‌کردم و او همیشه به حرف هایم گوش می‌داد. یک روز به او گفتم: «من ساعات زیادی سرکارم و دل نگران تنهایی سمانه هستم. نمی‌دانم باید چه کار کنم؟» بابک کمی فکر کرد و گفت: «سمانه را خانه ما بیاور.
غلامعلی بِسکی معروف به بابا بسکی حامی فعال و حامی محیط زیست قبل از مرگش نیز فقط به محیط زیست فکر می‌کرد؛ به طوری که وصیت کرده بود حتی بر مزارش هم سنگ قبر کار نشود تا مانع رشد سبزه نباشد.
سردار فدوی گفت: الان به لحاظ این که خباثت‌های زیادی در این چند سال کردند به بهانه کرونا ذهن‌ها و چشم‌های خیلی از جوانان ما را با تعطیلی ۱۰۰ درصدی مدارس و دانشگاه‌ها معطوف به فضای مجازی کردند، هر روز پهنای باند اینترنت اضافه شد، فکر می‌کردند، چون ۳ سال روی ذهن بچه‌های ما کار کردند اگر دستور دیگری دهند گوش می‌دهند، اما معطوف خبائث آن‌ها نشد و معطوف جبهه حق انقلاب اسلامی ماند.
اخترشناسان با انجام این کار توانستند محاسبه کنند که چه مقدار ماده در محیط اطراف کهکشان راه شیری(CGM) – هاله‌ای از غبار و گاز که کل کهکشان ما را احاطه کرده است- وجود دارد. اخترشناسان آن را مانند تابیدن نور از میان مه، برای اینکه بفهمند چقدر غلیظ است، توصیف می‌کنند.
«حاج‌قاسم پرورش اندام کار می‌کرد. بدن خوش‌فرم و بازوهای ستبری داشت. آن روز شلوار گشاد و پیراهن آستین‌کوتاه تنگ پوشیده بود. موهای مجعد. برای کار در سپاه خیلی پوشش مناسبی نداشت. به این فکر کردم که چرا امثال این فرد باید در سپاه باشند؟ برای همین در گزینش او را رد کردم!»
ساپینتو با بیان این که تیمش در این بازی خوب کار کرد گفت: پرسپولیس هم کیفیت بالایی داشت و خوب کار کرد. تمامی موقعیت‌ها و لحظات خوب بود و فرصت خیلی گران‌بهایی را از دست دادیم و راجع به بازی بعد فکر می‌کنیم.
پلیس فرانسه می‌گوید ۹ مارس، فرد مظنون در‌حالی که الکل نوشیده بوده با خودروی آئودی سیاه رنگ با زن دوچرخه‌سواری در جاده‌ای در نزدیکی شهر گرندبورگ‌ترولده واقع در ۱۴۰ کیلومتری شمال غربی پاریس تصادف می‌کند. راننده که تصور می‌کرده است او کشته شده است به خانه می‌رود تا بیل بیاورد. وقتی بر‌می‌گردد می‌بیند که او هنوز زنده است. پلیس فکر می‌کند که او با بیل «کار او را تمام کرده» و سپس جسد او را دفن کرده است و دوچرخه را در محل جمع‌آوری زباله‌ها انداخته است. شواهد و دلایل مستند و عینی برای روی دادن همه این ماجرا‌ها وجود دارد، اما هیچ جسد و دوچرخه‌ای در کار نیست و هیچ اعترافی در اختیار پلیس نیست.
سیدحسین حسین مدعی است تمام تمرکز و تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند نظر کادرفنی تیم ملی را برای همراهی ایران در جام جهانی جلب کند.
رییس سازمان بازرسی‌کل کشور به هشدارهای چندسال قبل رهبر معظم انقلاب برای توجه بیشتر به فضای مجازی و جنگ نرم دشمنان اشاره کرد و گفت: در قضایای اخیر استکبار که به خیال خام خود فکر می‌کرد کار جمهوری اسلامی تمام شده، دشمنی‌های خود را تشدید کرد اما همانند چهار دهه اخیر دچار اشتباه محاسباتی شد .
متهم به قتل در توضیح ماجرا به مأموران گفت: چند هفته از ازدواج‌مان نگذشته بود که به رفتار‌های همسرم مشکوک شدم و فکر می‌کردم با حمید که مدیر رستوران بود، ارتباط دارد. از شدت عصبانیت نمی‌دانستم چه کار می‌کنم. از همسرم خواستم با حمید قرار بگذارد. روز حادثه وقتی با حمید مواجه شدم از او خواستم تا دست از سر زندگی‌ام بردارد، اما او موضوع را کتمان کرد تا اینکه با هم درگیر شدیم و من در یک لحظه با چاقویی که در جیبم بود، ضربه‌ای به پهلوی او زدم.
عاملی: ریاست محترم جمهور پیشنهاد کرد که جایی برای این کار مشخص شود بر اساس این پیشنهاد رئیس جمهور ما هم پیشنهاد می‌کنیم رئیس جمهور در اسرع وقت لایحه گفتگو را به مجلس ارائه کند
اسکات اُوِرلَند گفت: «وقتی آن جسم بنفش را دیدم، ابتدا فکر می‌کردم بخشی از تزئینات غذاست و احتمال دادم کار سرآشپز باشد! شبیه یک مهره یا یک تکه آبنبات بود. آنقدر رنگ منحصربه‌فردی داشت که نه من و نه همسرم احتمال نمی‌دادیم چنین رنگی در میان مروارید‌ها وجود داشته باشد».
خوشحال است که به ایران بازگشته و این فرصت برای او فراهم شده که بعد از ۴۳ سال خاک صحنه تئاتر وطن را تجربه کند. گذشته‌ای دارد که از آن اینگونه یاد می‌کند؛ «در گذشته سیستمی وجود داشت که باید در آن آنگونه کار و فعالیت می‌کردیم و من هم به عنوان بازیگر در آن دوران فعالیت‌هایی داشتم ولی هدف من همیشه مردم و بازی کردن یا ساختن فیلم یا اجرای تئاتر برای مردم بوده است.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ