خوسلو، مهاجم اسپانیول با قراردادی قرضی به رئال مادرید ملحق می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ادن هازارد، بازیکن سابق رئال مادرید، با 3 پیشنهاد مختلف از عربستان، برزیل و آمریکا مواجه شده است.
تلاش پاری سن ژرمن برای به خدمت گرفتن جانشین کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، رسما آغاز شده است و او دیگر ستاره اصلی این تیم نیست.
روزنامه الریاضیة در خبری فوری مدعی شد که کار پیوستن مالکوم به الهلال تمام شده است.
داوید دخیا هفته آینده با نامزد خواننده‌اش ازدواج خواهد کرد. مراسم عروسی او در حالی برگزار می‌شود که قراردادش با یونایتد تمام شده است.
کار پیوستن انگولو کانته به الاتحاد تمام شده است و ستاره فرانسوی راهی فوتبال عربستان می شود.
انگولو کانته تست‌های پزشکی الاتحاد را پشت سر گذاشت و در یک قدمی امضای قرارداد با این باشگاه است تا بعد از کریم بنزما، دومین ستاره بزرگ تیم عربستانی شود.
به نظر می‌رسد اتفاق بزرگ برای ستاره والیبال ایران را باید تمام شده دانست.
به نظر می رسد اتفاق بزرگ برای ستاره والیبال ایران را باید تمام شده دانست.
سردار آزمون در لورکوزن می ماند یا نه؟ این سوالی است که به نظر می رسد زودتر از پایان فصل پاسخ آن مشخص شده است.
هافبک توانمند بی‌توجه به حواشی ایجاد شده بعد از دیدار با پرسپولیس می‌گوید در لیگ برتر نیز با تمام توان مقابل این تیم به میدان می‌روند.
کیلیان امباپه، مهاجم پاری سن ژرمن، با درخشش خود در فرانسه، به ستاره اول فوتبال این کشور تبدیل شده است.
میلان که اوج دوباره‌ای گرفته، علاقمند است تا کایل واکر، مدافع منچسترسیتی و تیم ملی انگلیس را به خدمت بگیرد. واکر این روزها در سیتی یک نیمکت نشین تمام و کمال است.
کریم بنزما نشانی از آن ستاره درخشان فصل گذشته ندارد و افت او کاملا به ضرر رئال تمام شده است. اگر رئال بدون جام بماند، مدیران رئال در مورد ستاره فرانسوی صحبت‌هایی جدی خواهند داشت.
دنی سبایوس که این روزها به ستاره خط میانی رئال تبدیل شده، در پایان فصل قراردادش تمام می‌شود و از اتلتیکومادرید پیشنهاد دارد.
دنی سبایوس که این روزها به ستاره خط میانی رئال تبدیل شده، در پایان فصل قراردادش تمام می شود و از اتلتیکومادرید پیشنهاد دارد.
آنتونی رابینسون، مدافع ملی‌پوش آمریکا، که گریه‌های رامین رضائیان در آغوش او در جام جهانی قطر خبرساز شده بود، جزئیات جدیدی از برخوردش با این ستاره ایرانی فاش کرد.
امیر حسین اسفندیار می گوید بحث المپیک توکیو برایش تمام شده اما هیچ وقت هم متوجه حرف‌های آلکنو نشده است.
زلاتان ابراهیموویچ بازیکن تمام نشدنیِ دنیای فوتبال مدعی شده از زمانی که PSG را ترک کرده، لیگ فرانسه با وجود ستاره هایی نظیر امباپه، مسی و نیمار در مسیر سراشیبی قرار گرفته است.
امانوئل پتی، ستاره سابق آرسنال و تیم ملی فرانسه، معتقد است که رفتارهای رونالدو باعث شده تا هواداران یونایتد نیز دیگر از او خسته و ناامید شده باشند.
لائوتارو مارتینز، ستاره آرژانتینی اینتر، مدعی شد از اینکه نماد نراتزوری شده به خودش افتخار می کند.
از دست دادن یک فرصت گلزنی عالی توسط کریستیانو رونالدو در مقابل دروازه اومونیا در دیدار امشب دو تیم باعث شده ستاره پرتغالی با انتقادهای زیادی مواجه شود.
مسابقه عجیب و تلخ محسن نژاد، باعث ایجاد سوال بزرگی برای علاقه‌مندان به کشتی شده است؛ چرا زمانیکه او با هشت امتیاز پیش بود، مبارزه تمام نشد؟
کار پیوستن شیخ دیاباته ستاره سابق استقلال به پرسپولیس تمام شده است.
کالیدو کولیبالی، ستاره جدید ناپولی، مدعی شد اطرافیانش از انتقال او به این باشگاه خوشحال شده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ