بازرس‌کل امور ورزش سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه در برخی باشگاه‌ها قراردادهای نامتعارف بسته می‌شود، گفت: تمام قراردادهای بسته شده در فوتبال مورد رصد قرار می‌گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بارسلونا تقریبا مطمئن است که می تواند قبل از بازی با ختافه قرارداد تمام بازیکنان معلق خود را ثبت کند.
۱۶ باشگاه لیگ برتر قراردادهای بازیکنان خود را برای ثبت و صدور کارت به سازمان لیگ ارائه کردند.
تمامی باشگاه لیگ برتر قراردادهای بازیکنان خود را برای ثبت و صدور کارت به سازمان لیگ ارایه کردند.
باشگاه الاهلی عربستان با ریاض محرز برای امضای قراردادی 35 میلیون یورویی و جدایی از منچسترسیتی به توافق رسیده است.
از جمع بازیکنان استقلال 6 بازیکن قراردادشان تمام شده؛ دو نفر در لیست جواد نکونام قرار دارند و او باید نظرش را درباره تمدید با 4 ستاره دیگر اعلام کند.
خوسلو، مهاجم اسپانیول با قراردادی قرضی به رئال مادرید ملحق می‌شود.
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت: آمادگی داریم تولید قراردادی گوشت قرمز را با در نظر گرفتن قیمت تمام شده به علاوه سود برای عشایر اجرایی کنیم.
مشاور وزیر راه و شهرسازی گفت: داشتن کدرهگیری برای تمامی قراردادها ضرورت دارد. درحال حاضر یکی از آسیب‌های موجود، ثبت قراردادها در کاغذهای قدیمی است که بعضاً فروخته می‌شود و وجاهت قانونی ندارد
گرگان- سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با انتقاد از اجرای ناقص قوانین که منجر به افزایش چند برابری قیمت تمام شده مسکن شده است، گفت: باید نرخ قراردادهای قانون جهش تولید مسکن بازنگری شود.
سابقۀ پرفرارونشیب تعاملات ایران و آژانس هر ناظر بی‌طرفی را نسبت به گام‌های آینده کاملا محتاط می‌کند. روال گذشته نشان می‌دهد که هر اتفاق کوچک و یا سخن تحریک‌آمیز چه‌بسا دو طرف را از امضای قراردادی که تمام اجزاء آن نیز مشخص شده است، بازدارد و به نقطۀ نخست بازگرداند. واقعیت این است که شرایط داخلی ایران بیش از حد تصور پیچیده شده و شمار نهاد‌ها و افراد تأثیرگذار در تصمیمات کلان دیگر به‌راحتی قابل شناسایی نیست.
کریستیانو رونالدو بالاخره دیشب با النصر عربستان قراردادی دو ساله امضا کرد اما تا آخرین لحظات منتظر یک تماس بود که هرگز آن را دریافت نکرد.
عضو انجمن صنایع همگن قطعه سازان گفت: در طول سال شاهد افزایش چندباره قیمت‌ها و نرخ‌های عوامل مؤثر بر قیمت تمام شده قطعات هستیم و انتظار می‌رود تعدیل قیمت‌ها به همان نسبت انجام شود.
البته سال‌ها و ماه‌ها و هفته ها، تقسیم بندی‌های قراردادی ما انسان‌ها هستند و اصالت ندارند. ما عید نوروز را جشن می‌گیریم، چون فرصتی است برای تولد دوباره و و اصلاح و نوسازی خود و اصیل شدن و آنچه اصیل است، زندگی انسانی در تمام دوران زندگی است، حیاتی که در آن، صلح درون، صلح با مردم و صلح با جهان قانون اساسی انسان‌ها باشد.
آنچه قطعی است، خودرو‌های فرانسوی در زمان کنونی، راهی به بازار کشورمان نخواهند یافت، زیرا شرکت‌های فرانسوی نظیر رنو و پژو سابقه خوبی در زمان اعمال تحریم‌ها ندارند و با وجود تعریف پروژه‌ها و سرمایه‌گذاری‌های مشترک، به راحتی از کشورمان خارج شدند.
آنچه قطعی است خودرو‌های فرانسوی در زمانه حاضر راهی به بازار کشورمان نخواهند یافت، زیرا شرکت‌های فرانسوی نظیر رنو و پژو سابقه خوبی در زمان اعمال تحریم‌ها ندارند و با وجود تعریف پروژه‌ها و سرمایه‌گذاری‌های مشترک، به راحتی از کشورمان خارج شدند.
آنچه قطعی است خودروهای فرانسوی در زمانه حاضر راهی به بازار کشورمان نخواهند یافت، زیرا شرکت‌های فرانسوی نظیر رنو و پژو سابقه خوبی در زمان اعمال تحریم‌ها ندارند و با وجود تعریف پروژه‌ها و سرمایه‌گذاری‌های مشترک، به راحتی از کشورمان خارج شدند.
هافبک برزیلی پالمیراس با قراردادی آزاد به باشگاه ناتینگهام فارست پیوست
دوران مهاجمی که با قراردادی ۵ ساله قرار بود برای مدتی طولانی خط حمله پرسپولیس را یک‌تنه بیمه کند خیلی زودتر از حد معمول تمام شده و به نظر می‌رسد عبدی در این تیم به آخر خط رسیده است.
انگلیس به عنوان نخستین حریف ایران در جام جهانی، چندسالی می‌شود که از برند نایکی استفاده می‌کند. در آخرین بازنگری در قرارداد سه شیر‌ها با این شرکت تولید پوشاک، قراردادی تا سال ۲۰۳۰ بسته شد که بر اساس آن وظیفه تامین پوشاک تمامی رده‌های سنی انگلیس را برعهده دارد و البته تا آن تاریخ ۴۰۰ میلیون پوند هم دریافت می‌کند
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: صحیح نیست که از تریبون جمهوری اسلامی مکررا تکرار شود که بانک‌ها ربا می‌دهند چرا که تمام قعود و قرارداد‌هایی که در بانک‌ها بسته می‌شوند مورد تایید شورای فقهی و شرعی است.
اگرچه وزارت راه و شهرسازی همچنان بر ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن با متری ۴.۵ میلیون تومان اصرار دارد اما بعضا زمزمه هایی مبنی بر احتمال افزایش رقم قراردادها به گوش می رسد.
اگرچه وزارت راه و شهرسازی همچنان بر ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن با متری ۴.۵ میلیون تومان اصرار دارد اما بعضا زمزمه هایی مبنی بر احتمال افزایش رقم قراردادها به گوش می رسد.
وزیر اقتصاد گفته که طرح واریز یارانه بنزین به حساب سرپرستان خانوار فعلا از اولویت دولت خارج شده است، تا دولت در مورد سیاست‌های اولویت دار تصمیم گیری کند.
وی افزود: جالب است که بگویم تهیه کنندگان برای تقریبا 100 نفری که در این فیلم کار کرده اند حدوداً 1000 صفحه قرارداد تنظیم کرده اند که من امیدوارم روزی این تجربه را با دوستانم به اشتراک بگذارم، چون فکر می کنم زمانی تولید یک فیلم مشترک موفق و ارزشمند است که بتواند به رشد فنی، تکنیکی و تجاری سینمای ایران کمک کند و البته این همکاری ها می تواند منجر به بهبود ساختارهای حقوقی سینمای ایران هم بشود که برای همکاری های سینمایی موفق می بایست ساختارهای ما مبتنی بر استانداردهای روز جهان باشد. به عنوان مثال در مسالۀ نمایش فیلم ها در روی پلتفرم های آنلاین شرایط جدیدی شکل گرفته است که تقریبا تمام قراردادهای فیلم ما هم با تمرکز جدی روی این شکل گرفته است. مثلا ما برای استفاده از یک مدل خودروی خاص که البته همیشه در خیابان می بینیم، باید قراردادی تنظیم می کردیم تا آنها اجازه استفاده از این خودرو و برندشان را به ما بدهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ