ماهیت حقوقی معاملات فردایی (کاغذی یا فیزیکی) در واقع شرط‌بندی بر روی تغییرات آتی نرخ طلا، سکه و ارز می باشد که با چهار چالش اخلال در نظام اقتصادی، فرارمالیاتی، قمار و ... مواجه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا، گفت: فرد تروریست یک عنصر انقماسی بود یعنی صرفاً انتحاری نیست بلکه یک فرد ورزیده است که برای کشتن و گرفتن تلفات به محل اعزام می‌شود.
پژوهشگر مسائل اجتماعی طی یادداشتی ماهیت تحولات حجاب در ایران را تشریح کرد.
اگر ایگو نتواند تضاد‌ها را حل کند، به شخصیت فرد لطمه می‌خورد و سلامت روانی او به خطر می‌افتد. همان‌طور که چنین اتفاقی برای بسیاری از افراد رخ می‌دهد؛ یا به‌شدت به سمت لذت‌جویی و لذت طلبی می‌روند یا سراسر ملامتگر و سرزنشگر ظاهر می‌شوند.
سخنگوی کرملین تاکید کرد که مسکو اجلاس سران ناتو در لیتوانی را «به‌دقت» زیر نظر دارد.
جنبش حماس به سخنان نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر لزوم نابودی ایده تشکیل کشور مستقل فلسطین واکنش نشان داد.
بورس این روزها چنگی به دل نمی زند و با اغماض می توان گفت در حال درجا زدن می باشد. هر آنچه بود در پایان معاملات امروز، کارنامه بورس در اردیبهشت ماه بسته خواهد شد و معامله گران از فردا معاملات خرداد ماه را آغاز خواهند کرد. ماهی که فصل مجامع است و بازار شرایط خاص خود را دارد. در گفتگو با برزو حق شناس کارشناس بازار سرمایه به بررسی بورس در خرداد ماه پرداخته ایم.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: نگاه به فضای عمومی در آمریکا به عنوان پدرخوانده رژیم جعلی ‎اسرائیل و آخرین اظهارنظرها و افکارسنجی‌ها، نشانگر تغییر ملموس در نوع نگرش به ماهیت آپارتاید این رژیم است.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: نگاه به فضای عمومی در آمریکا به عنوان پدرخوانده رژیم جعلی ‎اسرائیل و آخرین اظهارنظرها و افکارسنجی‌ها، نشانگر تغییر ملموس در نوع نگرش به ماهیت آپارتاید این رژیم است.
سفیر سوریه در مسکو اعلام کرد غرب با اتخاذ رویکرد دوگانه در قبال دو کشور زلزله زده همسایه، ماهیت واقعی خود را نشان داد.
فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا با بیان اینکه دولتمردان برای حل مشکلات اقتصادی باید پای درس شهید باقری بنشینند،گفت: هر فرماندهی اگر ماهیت جنگی را که درگیر آن است نشناسد شکست می خورد
فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا با بیان اینکه دولتمردان برای حل مشکلات اقتصادی باید پای درس شهید باقری بنشینند، گفت: هر فرماندهی اگر ماهیت جنگی را که درگیر آن است نشناسد شکست می خورد
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با تاکید بر اینکه مشکلات کشور با قدرتمند شدن حل می‌شود و نه با مذاکره، گفت: ماهیت جمهوری اسلامی با نظام سلطه در تعارض است.
سخنگوی وزارت امور خارجه در صفحه شخصی خود نوشت: سیاه‌نمایی علیه جمهوری اسلامی ایران، ماهیت واقعی مدعیان دروغین حقوق بشر را پنهان نمی‌کند.
درحالی‌که تورم مسکن در کل شهر تهران در ماهی که گذشت ۸/ ۶ درصد بوده است، بر اساس تازه‌ترین گزارش بانک مرکزی میانگین قیمت مسکن در پنج منطقه واقع در نیمه شمالی شهر شامل مناطق یک تا پنج در معاملات آبان امسال ۸ درصد بوده است. همچنین در مناطق واقع در نیمه جنوبی شهر تهران شامل مناطق ۹ تا ۲۰ میانگین قیمت در معاملات صورت‌گرفته طی آبان ماه ۵/ ۶ درصد بوده که به تغییرات میانگین شهر نزدیک‌تر است.
رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم توجه به ماهیت اجتماعی مراکز کار آفرینی شهرداری تهران تاکید کرد.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت:باید ماهیت نسل جدید را بفهمیم، متأسفانه در دوران کرونا ۲۸ ماه آموزش و پرورش حضوری را تعطیل کردیم و برای آموزش مجازی، فرزندانمان را در اینترنت رها کردیم.
وزارت امور خارجه یمن با انتشار بیانیه ای، اعلامیه جدید شورای امنیت درباره یمن را به شدت محکوم کرد.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: مسئله ورزش بانوان با ماهیت و شکل امروزی و درخشش ظرفیت‌های فراوان خواهران متدین ما، مدیون انقلاب اسلامی است.
رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: باید از این حادثه اخیر نهایت استفاده را ببریم و لازم است ماهیت مابقی نفوذی‌ها هم مشخص شود.
کامبیز نوروزی، حقوق‌دان، در پاسخ به اینکه آیا درنظرگرفتن جریمه نقدی برای بی‌حجابی یا بدحجابی توجیه قانونی دارد؟ می‌گوید: در اول لازم است به این موضوع اشاره شود که بی‌حجابی طبق قانون ما جرم تلقی می‌شود؛ ولی مشخص نیست که مصداق بی‌حجابی چه چیزی است؛ حتی در این امر بین فق‌ها هم نظرات متفاوتی وجود دارد. از سوی دیگر مسئله این است که چه کسی می‌خواهد بی‌حجابی یا بدحجابی فرد را تشخیص دهد. آیا یک مأمور نیروی انتظامی صلاحیت تشخیص این را دارد؟ که پاسخ قطعا منفی خواهد بود.
رئیس دایره سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که تلاش های دشمن صهیونیستی برای فریب و تحریک علیه گردان های قدس، پس از اعتراف صهیونیست ها به قتل ۵ کودک فلسطینی ناکام ماند.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: میرحسین موسوی ماهیتش را بیشتر نشان داد و مشخص شد که در مسیر داعشی ها گام برمی‌دارد.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: خسارات شیلات، دام‌ها، کشاورزی توسط کارشناسان جهاد کشاورزی، خسارات به اماکن توسط کارشناسان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و خسارات به خودرو‌ها و جاده‌ها توسط کارشناس اداره راه برآورد می‌شود و به صورت یکجا تماما به تهران می‌آید و حتماً به مردم پرداخت می‌شود.
در طی این نشست دکتر عباس کریمی، استاد تمام دانشکده حقوق دانشگاه تهران، دکتر هانی حاجیان، رئیس شعبه 20 حقوقی تهران، آقای افشین شیرازی، دبیر کمیسیون حقوقی بانک های کشور و آقای کاووس ایرج پورعضو هیات مدیره بانک ملی ایران به بحث و تبادل نظر در رابطه با ماهیت حقوقی این موضوع پرداختند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ