جنبش حماس به سخنان نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر لزوم نابودی ایده تشکیل کشور مستقل فلسطین واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بخشی از صحبت های رائفی پور در مورد طوسی و ماجرای رئیس ارشاد گیلان: چرا شفاف نمی‌کنید؟ ایا صحت دارد یا ندارد؟ در ماجرای آقای طوسی آیا درست بود یا غلط؟ اگر درست بود دو برابر باهاش حساب باید می‌کردید.
رئیس سابق موساد در سخنانی با انتقاد از لایحه جنجالی اصلاحات قضایی نتانیاهو اذعان کرد که «اسرائیل» با وجود نخست وزیری بی‌تفاوت به دو نیمه تقسیم شده است. او در حال تجزیه ارتش و موساد است.
رهبر انقلاب در خصوص بینش امام حسین (ع) گفت: در زمان قدیم، کمتر کسی حق و باطل را تشخیص می‌داد و مردم بینش درست را نداشتند. اما امام حسین(ع) بینش درست را داشت.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، در سخنانی به ادعاهای نتانیاهو واکنش نشان داد و این ادعاها را در راستای دستاوردسازی کاذب از سوی وی دانست.
رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند راهکار همه مشکلات کشور و ریشه همه آن‌ها در سازمان برنامه است، گفت: نباید رتبه‌بندی معلمین به چنین اتفاق بزرگی تبدیل می‌شد و سازمان برنامه به اندازه وزارت آموزش و پرورش مقصر بود.
یک روزنامه عبری زبان، نخست وزیر رژیم صهیونیستی را فردی ترسو و ضعیف توصیف کرد که سخنانش حتی در منزلش خریداری ندارد.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: سخنان رهبر انقلاب در حضور دانشمندان و دست اندرکاران صنعت صلح آمیز هسته‌ای، جمهوری اسلامی را در سکوی صداقت و وفاداری به پیمان‌های بین المللی نشاند.
ظریف: ترامپ می‌خواست من را در فرانسه ببیند، اجازه ملاقات نداشتم/ هدف طائب از گاندو زدن من بود؛ فکر می‌کرد من نایاک را تاسیس کرده‌ام/ اگر برجام خیانتی بدتر از ترکمنچای است چرا آن را دور نمی‌اندازید؟ دو سال است کاره‌ای نیستیم، اما هنوز به دنبال همان برجام هستند/ تمام مذاکرات را برای رهبری می‌فرستادیم؛ هر وقت می‌خواستند نظر می‌دادند/ اقدامات فعلی که برای مذاکره انجام می‌شود بسیار خوب است. اما این اقدامات برخلاف مصوبات مجلس است
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور گفت: موشک فتاح در پرتو ایمان به خدا و تلاش و مجاهدت جمعی ساخته شده و کارهایی که سپاه و نیروی هوافضای سپاه انجام می‌دهند علم پایه است.
بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز در سخنانی در واکنش به این درگیری اعلام کرد: حادثه مرز مصر استثنایی است و شامل همکاری امنیتی و همکاری مشترک اسرائیل و مصر در چارچوب حفظ امنیت در منطقه مرزی نیست.
دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی به مناسبت هفتمین سالگرد شهادت مصطفی بدر الدین از فرماندهان حزب الله، به تمجید از این شهید پرداخت.
رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در سخنانی اعلام کرد که ما آماده مقابله با هرگونه اقدام نتانیاهو در تمامی میادین هستیم.
رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در سخنانی اعلام کرد که ما آماده مقابله با هرگونه اقدام نتانیاهو در تمامی میادین هستیم.
پس از سخنان جنجالی «بنیامین نتانیاهو» هزاران تن از ساکنان سرزمین‌های اشغالی دست به تظاهرات زدند.
جنبش مقاومت اسلامی حماس در واکنش به سخنان نتانیاهو خواستار ادامه نبرد دفاع از هویت مسجد الاقصی شد.
سخنان بنیامین نتانیاهو با واکنش‌های منفی و گسترده در رژیم صهیونیستی روب‌رو شده است.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی گفت: «اسرائیل هدف قرار گرفته است و در معرض حمله تروریستی قرار دارد.»
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز در سخنانی از ابقاء «یوگاو گالانت» وزیر جنگ این رژیم در سِمت خود خبر داد.
نتانیاهو در حالی که مدعی شد ائتلاف تل آویو- واشنگتن تزلزل ناپذیر است، به وزرای کابینه اش توصیه کرد از اظهارنظر درباره سخنان بایدن خودداری کنند.
نتانیاهو در سخنانش گفت: «اسرائیل دولتی دارای حق حاکمیت بوده و تصمیماتش را بر اساس فشار‌ها از خارج اتخاذ نمی‌کند».
روزنامه‌های مطرح جهان عرب در صفحه نخست خود به تحولات مهم منطقه و جهان از جمله شدت گرفتن اعتراضات مردمی در فرانسه و خشم بی سابقه اردنی‌ها از سخنان یک وزیر صهیونیست پرداختند.
رئیس رژیم صهیونیستی در سخنانی با انتقاد از تلاش های نتانیاهو در زمینه اصلاحات قضایی، درباره خطر آغاز جنگ داخلی هشدار داد.
رووین ریولین رئیس سابق رژیم صهیونیستی در سخنانی به نتایج انتخابات کنست واکنش نشان داد و با اشاره به پیروزی راستگرایان افراطی به رهبری نتانیاهو، وضعیت این رژیم را خطرناک توصیف کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ