علی دایی در روزهای اوج هیده توشی ناکاتا که از بهترین های تاریخ آسیاست جلوی هت تریک او را گرفت و بهترین بازیکن قاره آسیا شد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این روزها بحث احیای تیم فوتبال پاس تهران از اخبار جالب فوتبال ایران محسوب می‌شود؛ خبری که البته از سوی مقامات رسمی تأیید نشده است.
علیرضا اکبرپور، مرد کم حرف سال‌های دور استقلال یک قدم تا یاغی گری فاصله داشت.
بعضی از روزها خاطرات عجیبی را برای هواداران به وجود می اورند، خاطراتی که هم شادی دارد و هم پر از غم است.
شاید بیش از نیمی از گلهای علی دایی درآغاز سلسله گلزنی هاش برای ایران با یک شادی گل منحصر به فرد همراه بود
ستاره بزرگ فوتبال ایران، بایرن مونیخ ترک کرد تا مرد سال آسیا شود
علی فتح الله زاده دردوران جوانی از مردم رای اعتماد می گرفت، رای که این روزها قابل دستیابی برای این مدیر باسابقه ورزشی نیست
تیم ملی ایران در جام ملتهای آسیای سال 1992، دوره بدی را پشت سرگذاشت. عدم صعود به مرحله بعدی رقابتها سرانجام آن بود
این پژوهش‌گر تاریخ گفت: تمام تلاش علی این است که این پنج سال حکومت شاهدی بر حکومت اسلام باشد که ما بتوانیم به آن استشهاد کنیم. نه اینکه بگوییم علی هم مثل ما بود؛ این چه بی‌سلیقگی است که برخی اهل منبر دارند؟ ما این اصول را خدشه‌دار کنیم و بر آن خاک بپاشیم تا از جمهوری اسلامی دفاع کنیم؟!
در سومین روز جشنواره فجر، فیلم‌های «پرونده باز است» به تهیه کنندگی علی قائم مقامی و کارگردانی کیومرث پوراحمد، «سرهنگ ثریا» به تهیه کننده جلیل شعبانی و کارگردانی لیلی عاج و «عطرآلود» به تهیه کنندگی یوسف منصوری و کارگردانی هادی مقدم دوست در سینمای رسانه‌ها و خانه جشنواره رونمایی خواهد شد.
خیلی ها اعتقاد دارند علی دایی به استقلال گل نزده است و البته بعضی دیگر ضربه سر او در تیم تجارت را به نام دایی نوشته اند.
مهاجم اول استقلال در دربی کار خودش را کرد، و گل برتری آبی ها را به پرسپولیس زد، گلی که شباهت زیادی به گل علی موسوی مهاجم اسبق این تیم در بازی بزرگ استقلال و دالیان چین داشت.
علی اکبر گرجی: برخی، تنها یک قرائت خاص از اسلام را اجرا می‌کنند. در این دو ماه کم وبیش جوانان ما توانسته‌اند آزادی‌های خود را در این زمینه کسب کنند و در عمل گشت ارشاد حضور ندارد، اما در خیابان‌ها رفتار‌ها و پوشش‌ها محترمانه است، زیرا مردم ایران به‌صورت سنتی و در گذارِ تاریخ مردمی عفیف بوده‌اند. نکته دیگر آن است که باید قوانین را به نحوی اصلاح کنند که قانون تبدیل به چیزی شود که اکثریت مردم می‌خواهند. قانونی که با نگاه عمومی ناسازگار بوده و بیانگر اراده عموم ملت نباشد، اعتبار ندارد.
علی اکبر گرجی نوشت: برخی، تنها یک قرائت خاص از اسلام را اجرا می‌کنند. در این دو ماه کم وبیش جوانان ما توانسته‌اند آزادی‌های خود را در این زمینه کسب کنند و در عمل گشت ارشاد حضور ندارد، اما در خیابان‌ها رفتار‌ها و پوشش‌ها محترمانه است، زیرا مردم ایران به‌صورت سنتی و در گذارِ تاریخ مردمی عفیف بوده‌اند. نکته دیگر آن است که باید قوانین را به نحوی اصلاح کنند که قانون تبدیل به چیزی شود که اکثریت مردم می‌خواهند. قانونی که با نگاه عمومی ناسازگار بوده و بیانگر اراده عموم ملت نباشد، اعتبار ندارد.
علی دایی قبل از حضور در پرسپولیس و بایرن مونیخ، از تیم بانک تجارت خود را به فوتبال ایران معرفی کرد.
علی دایی قبل از حضور در پرسپولیس و بایرن مونیخ، از بانک تجارت خود را به فوتبال ایران معرفی کرد.
برای هواداران این روزهای فوتبال ایران، درک پدیده علی پروین تقریبا دشوار است.
کنترل علی پروین در زمین مسابقه با چند نفر میسر می‌شد، او همیشه در محاصره بازیکنان زیادی بود تا نتواند از هوش ذاتی خود استفاده کند.
کنترل علی پروین در زمین مسابقه با چند نفر میسر می شد، او همیشه در محاصره بازیکنان زیادی بود تا نتواند از هوش ذاتی خود استفاده کند.
تیم خوب و دوست داشتنی علی پروین بعد از قهرمانی در آسیا، قهرمان آفریقا را هم مغلوب کرد.
تیم خوب و دوست داشتنی علی پروین بعد از قهرمانی در آسیا، قهرمان آفریقا را هم مغلوب کرد.
یکی از خاص ترین دربی های تاریخ را پرسپولیس به استقلال نباخت تا هواداران این تیم به این روز افتخار کنند.
علی دایی با سابقه بازی در استقلال اردبیل، در تهران رنگ قرمز را انتخاب کرد تا مرد اول فوتبال ایران در جهان یک پرسپولیسی باشد.
علی دایی با سابقه بازی در استقلال اردبیل، در تهران رنگ قرمز را انتخاب کرد تا مرد اول فوتبال ایران در جهان یک پرسپولیسی باشد.
به تازگی نامه‌ای در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌دهد چند روز قبل از هک، این مسئله اطلاع داده شده بود، بگونه‌ای در این نامه که به تاریخ ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ و به امضای محمدرضا زارع علی مدیرکل سابق امورمالی شهرداری تهران رسیده، به حراست شهرداری اطلاع داده شده که برخی از نیرو‌های شهرداری گفته‌اند که اخیرا بر روی سیستم هایشان پیامی مبنی بر اینکه «سیستم شما توسط فرد دیگری در دسترس می‌باشد. دستور فرمایید با توجه به اهمیت موضوع و به حداقل رساندن هرگونه تهدید، سوء استفاده احتمالی و آسیب پذیری خارجی و داخلی این موضوع بررسی شود» عنوان می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ