جدول سود و زیان اشتباهات داوری، قدیمی ازآب درآمد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جدال حساس تیم شهداب ایران و پلیس قطر در مرحله دوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به سود نماینده قطر به پایان رسید.
جدال حساس و مهم شهداب ایران و پلیس قطر در مرحله دوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به سود نماینده قطر به پایان رسید.
در روز دوم از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال امروز یکشنبه تیم‌های پرسپولیس و گل گهر به مصاف هم رفتند که در پایان جدال دو تیم با نتیجه ۲ بر یک به سود پرسپولیس ‏‬به پایان رسید.
با توجه به شرایط جدول لیگ حرفه‌ای امارات، بعید به نظر می‌رسد که یاران احمد نوراللهی عنوان قهرمانی فصل را از دست بدهند.
دربی صدم سرخابی ها با پیروزی شاگردان یحیی گل محمدی به پایان رسید تا پرسپولیس دوباره به صدر جدول بازگردد.
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در داربی ۱۰۰ با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان یحیی گل‌محمدی پایان یافت.
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان که جدال تیم های اول و دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر بود با وجود ۱۰ نفره شدن سرخپوشان به سود تیم اصفهانی به پایان رسید تا این تیم فرار بزرگی داشته باشد.
سرمربی مس کرمان در ادامه روند موفقیت‌آمیز تیمش این بار نساجی را در خانه شکست داد تا شرایط در جدول به سودش شود.
ملوان در شرایطی برابر نساجی دربی شمال را به سود خود خاتمه داد که با تصمیم مازیار زارع یک اتفاق ویژه نیز در این جدال شکل گرفت.
سرمربی تیم تکواندو مس سونگون ورزقان گفت: با توجه به اختلاف سه امتیازی با صدر جدول برای تکرار قهرمانی چشم به نتایج سایر بازیها داریم و امیدوارم نتیجه بازی مهم هفته به سود تیم ما رقم بخورد.
سرمربی تیم تکواندو مس سونگون ورزقان گفت: با توجه به اختلاف سه امتیازی با صدر جدول برای تکرار قهرمانی چشم به نتایج سایر بازیها داریم و امیدوارم نتیجه بازی مهم هفته به سود تیم ما رقم بخورد.
بر اساس رأی کمیته انضباطی، رأی دیدار دو تیم ملوان و کیان نیشابور با نتیجه سه بر صفر به سود ملوان اعلام شد و بدین ترتیب تیم کیان نیشابور از جدول مسابقات لیگ زنان حذف می‌گردد.
تنیسور مطرح ایران گفت: فدراسیون طوری برنامه ریزی کرده که جام حذفی فقط جدال اسپانسرها و به نفع آنهاست، نه بازیکنان.
سیدحسین حسینی می‌توانست با بسته نگه داشتن دروازه‌اش مقابل تراکتور به رکورد علیرضا بیرانوند در جدول کلین‌شیت‌ها نزدیک تر شود.
تیم فوتبال استقلال در هفته چهاردهم لیگ برتر برابر مس رفسنجان به نتیجه تساوی رسید و باوجود صعود موقتی به صدر جدول، فرصت خوبی را برای ایجاد اختلاف امتیاز با پرسپولیس از دست داد.
این ویدیو که جدال تمام عیار دو گاو نر را له تصویر می‌کشد، نشان می‌دهد که ببر در کمین گاو‌های نر نشسته است. در یک لحظه گاو بزرگ‌تر حریف اش را بر زمین می‌کوبد و ببر از این فرصت برای شکار گاو شکست خورده بهره می‌برد.
براساس آخرین تغییرات جدول سود بین بانکی، این نرخ به ۲۰.۹۹ درصد رسیده است.
داور بین المللی فوتبال ایران تماشاگر بازی امشب دو تیم کرواسی و ژاپن بود که در پایان ضربات پنالتی به سود کروات‌ها تمام شد.
با توجه به رای صادره از سوی دادگاه به سود فدراسیون چوگان در جدال با شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در صورتی که این فدراسیون نتواند با وساطت وزارت ورزش به مطالبات قراردادی خود برسد، مسئله را از طریق مراجع ذی‌ربط حقوقی پیگیری می‌کند.
بر اساس آخرین تغییرات جدول سود بین بانکی، این نرخ به ۲۰.۹۸ درصد رسیده است.
هافبک استقلال نسبت به اتفاقات دیدار با فولاد معترض است و مدعی است حق تیمش در این جدال نادیده گرفته شده است.
تیم فوتبال سپاهان با تساوی برابر همشهری خود دو امتیاز به نفع تیم های بالانشین جدول از دست داد.
در جریان بازی‌های روز دوم بسکتبال قهرمانی جوانان آسیا، جدال هم گروهی‌های ایران به سود ژاپن تمام شد.
برخی از آن نفرات هم اکنون در تیم‌های بالای جدول مثل استقلال و پرسپولیس حاضر هستند و با همین سابقه کوتاه هم مبلغ قرارداد بیشتری مطالبه می‌کنند و هم برای تاخیر اعزام به سربازی بهانه لازم را به دست آورده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ