سرهنگ معظمی گودرزی با اشاره به فرصت طلبی کلاهبرداران اینترنتی در زمان ثبت نام خودرو ادامه داد: برخی آگهی‌های فروش با قیمت‌های اغواکننده و دروغین و یا زمان تحویل فوری چند روزه، کلاهبرداری بوده و قصد فریب شهروندان را دارد. همچنین برخی از افراد سودجو نیز خود را فردی دارای ارتباط با واحد فروش شرکت‌های خودروساز معرفی کرده و از ان طریق ادعا می‌کنند که می‌توانند با دریافت مبلغی خودرو را خارج از نوبت برای متقاضیان تهیه کنند که شهروندان باید نسبت به این موارد نیز هوشیار باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیسفت: برخی رانندگان با دلیل خلوتی معابر اقدام به سرعت و سبقت‌های غیر مجاز می کنند که علاوه بر به خطر انداختن جان خود به دیگر رانندگان و شهروندان آسیب می‌رسانند.
سرهنگ چولکی با بیان اینکه هنگام عقد قرارداد چنانچه فرد حقیقی طرف قرارداد می باشد باید به صورت دقیق احراز هویت شود، خاطرنشان کرد: هنگام عقد قرارداد فرد یا افرادی که مشخصات آن‌ها در قرارداد ذکر می‌شود می بایست حتماً حضور فیزیکی داشته باشند.
جانشین رئیس پلیس راهور فراجا در مورد خرید خودرو‌های دارای پلاک گذر موقت هشدار داد و گفت: با وجود اینکه معامله تمامی خودرو‌های گذر موقت در کشور ممنوع است و وجاهت قانونی ندارد، تبلیغات نسبتاً گسترده‌ای از خرید و فروش این خودرو‌ها به خصوص در پایتخت دیده می‌شود.
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ با اشاره به ایام اربعین گفت: مجرمان سایبری در هر مناسبتی با ترفندهای جدید به دنبال سوءاستفاده از کاربران فضای مجازی هستند.
معاون اجتماعی پلیس فتا فراجا گفت: مجرمان سایبری با خیال اینکه در ایام تعطیل، دسترسی هموطنان به خدمات انتظامی، بانکی و قضایی با محدودیت مواجه است، عموما در ایام پایان هفته و به خصوص روز‌های منتهی به تعطیلات نسبت به افزایش ترفند‌های مجرمانه خود اقدام می‌کنند.
رئیس اداره پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا فراجا گفت: تبلیغ و انتشار اپلیکیشن‌های جعلی یکی از مهم‌ترین شیوه‌های مجرمان سایبری برای سوءاستفاده از قربانیان است.
معاون اجتماعی پلیس فتا فراجا توضیحاتی درباره ماجرای هشدار پلیس فتا به حجاب عوامل سریال «نیسان آبی» ارائه داد.
معاون اجتماعی پلیس فتا فراجا توضیحاتی درباره ماجرای هشدار پلیس فتا به حجاب عوامل سریال «نیسان آبی» ارائه داد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا به هشدار‌ها و اطلاعیه‌های جوی در خصوص بارش فصلی باران اشاره کرد و از مسدود شدن محور هراز از صبح امروز خبر داد و گفت: این انسداد تا فردا سه شنبه ادامه خواهد داشت و ممکن است متناسب با شرایط برنامه انسداد تغییر کند.
اخیرا FBI (پلیس آمریکا) هشدار داد که کلاهبردار‌های مجازی با استفاده از هوش مصنوعی و فناوری جعل عمیق (Deep Fake) ویدیو و تصاویر مستهجن از چهره افراد مختلف تهیه کرده و از آن‌ها اخاذی می‌کنند.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ افزود: بحث سانروف بسیار مهم است و نباید کودکان به دلیل جثه نحیف خود از آن بیرون بیایند چراکه با کوچکترین ترمز ناگهانی به جلو پرتاب شده یا حتی ممکن است از جلوی خودرو به زمین افتاده و خود ماشین از روی آنها رد شود.
معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا به شهروندان در خصوص کلاهبرداری در پوشش تبلیغات جعلی فروش بلیط مسابقه فوتبال بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس هشدار داد.
رئیس پلیس فتا پایتخت از کشف پرونده و انهدام باند بزرگ کلاهبرداران ارزهای دیجیتالی خبر داد.
رئیس پلیس فتای فراجا نسبت به پیامدهای اجاره کارت‌های بانکی هشدار داد.
معاون اجتماعی فرهنگی پلیس فتا فراجا از کلاهبرداری افراد سودجو با ترفند «دریافت فطریه» خبر داد و گفت: مردم به هیچ وجه نباید به شماره حساب‌های مجازی بدون اطمینان، وجهی واریز کنند.
معاون اجتماعی و فرهنگی پلیس فتا فراجا از کلاهبرداری تعدادی افراد سود جو با ترفند دریافت فطریه خبر داد.
مفخمی شهرستانی با بیان اینکه «بانوان ایران اسلامی عفیف و پای بند به اصول و قابل احترام هستند»، گفت: برابر قوانین مصرحه، کشف حجاب جرم تلقی شده و مقابله پلیس با ناهنجاری‌های اجتماعی در چارچوب قانون صورت می‌گیرد. در حوزه عفاف و حجاب آنچه مورد اجماع است رعایت و اجرای قانون است درواقع هر فردی که قانون را اجرا کند مورد احترام جامعه قرار می‌گیرد در غیر این صورت افرادی که قانون را زیر پا می‌گذارند، در قبال عمل خود مسئول بوده و باید پاسخگوی رفتار خود باشند.
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ در خصوص خرید و فروش و آموزش ساخت مواد محترقه در فضای مجازی هشدار داد و گفت: علاوه بر تهدیدات جانی این موضوع، کلاهبرداران نیز به بهانه فروش موادمحترقه در کمین هستند.
پلیس فتا هشدار داد: هر تماس تلفنی با خطوط شخصی مبنی بر دریافت جوایز در مسابقات رادیویی، خوش حسابی تلفن همراه و ... کلاهبرداری است و نباید کد رمز پیامک شده به هیچ فردی اعلام شود.
رئیس پلیس فتا پایتخت در خصوص فرصت طلبی کلاهبرداران در شب یلدا هشدار داد.
رئیس پلیس فتا پایتخت با اشاره به اینکه مجرمان سایبری در هر مناسبتی به دنبال سوءاستفاده از کاربران فضای مجازی هستند، در خصوص ترفند جدید کلاهبرداران در ایام اربعین حسینی هشدار داد.
رامین پاشایی، معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فتا فراجا هشدار داد: هرگونه پیامک از شماره شخصی کلاهبرداری است.
رئیس مرکز تشخیص ‌و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا گفت: پیامک «سلام ریحان» کلاهبرداری رمزارز است.
معاون اجتماعی فرهنگی پلیس فتا به تشریح کلاهبرداری و پولشویی افراد سودجو با شگرد سپرده‌گذاری رمز ارز و دریافت سود روزانه پرداخت و در این خصوص به شهروندان هشدار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ