روز گذشته نوزاد دارای معلولیتی جلوی درب شیرخوارگاه آمنه رها شده بود که طبق گفته، فاطمه ارزانیان، معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران دست‌نوشته‌ای همراه این نوزاد بوده که در آن نوشته شده بود والدینش شرایط نگهداری او را ندارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصاویری که نشان می‌دهد پاری سن ژرمن در حال پاک کردن عکس کیلیان امباپه از دیوارهای بیرونی ورزشگاه پارک دو پرنس است خبرساز شده است.
حسن صلواتی چند سالی است که با همراهی دوستان عکاس و هنرمندش یک حرکت جذاب را شروع کرده است؛ فروش عکس‌ها به نفع بچه‌های محروم! امسال هم سفره پیتزای آنها به عشق غدیر پهن شده است.
اعضای تیم تحقیقاتی با استفاده از تصاویر متوالی ثبت شده توسط یک سنسور و با بهره‌گیری از انعکاس‌های ظریف نور گرفته شده از چشم انسان، برای تشخیص محیط اطراف فرد اقدام کردند. آن‌ها کار را با چندین تصویر با وضوح بالا که ثبت آن‌ها توسط یک دوربین که در جایی ثابت شده بود، آغاز کردند و فردی متحرک را به تصویر کشیدند که به دوربین نگاه می‌کرد. آن‌ها سپس روی بازتاب‌ها و واکنش‌ها زوم کردند؛ آن‌ها را جدا کرده و به محاسبه این پرداختند که چشم‌های فرد در عکس‌ها به چه نگاه می‌کنند.
این عکس‌ها مثل دریچه‌ای برای نگاه کردن به دورانی کاملا متفاوت هستند؛ زمانی که نخستین مظاهر تکنولوژی و فرهنگ غربی در حال ورود به ایران بود، اما زندگی مردم هنوز همان سبک و سیاق قدیمی را داشت.
این عکس‌ها را فردریک گادامر، عکاس فرانسوی، در سال ۱۹۲۷ میلادی در سفر به شیراز ثبت کرده است.
اکنون توییتر قابلیت اضافه کردن یادداشت‌های راستی‌آزمایی را برای تصاویر نیز در دسترس کاربران قرار داده است تا با وجود اطلاعاتی که زیر هر تصویر نمایش داده می‌شود، سایر کاربران به راحتی بتوانند تصاویر جعلی و حتی مواردی که توسط هوش مصنوعی ساخته شده است را تشخیص بدهند.
آنتوان سوروگین عکاس معروف زمان قاجار این عکس‌ها را در سفر به شمال ایران ثبت کرده است. (عکس‌ها در اصل سیاه و سفید هستند و با استفاده از نرم‌افزار به صورت رنگی درآمده‌اند)
همانطور که از نامشان پیداست لمس کردن سوسک‌های تاول (Blister Beetles) عاقبت خوشی در پی ندارد و بهتر است آن‌ها را به حال خودشان رها کرد.
روس‌ها بر این باور بودند که شاتل به جای ارسال و رها کردن ماهواره‌های آمریکایی در فضا، می‌تواند بدون هیچ محموله‌ای وارد فضا شده و برای بازگرداندن ماهواره‌های حساس شوروی وارد عمل شود.
ورزشگاه غدیر اهواز که طی سال‌های اخیر به حال خودش رها شده بود، حالا چند ماهی می‌شود که دوباره مورد توجه قرار گرفته است.
انتشار عکس‌هایی ازمحمود احمدی‌نژاد پس از ۷ماه، از بازگشت دوباره او به فضای خبری کشور حکایت می‌کند. این عکس‌ها درحالی منتشر شده است که درچند ماه گذشته خصوصا پس از انتصاب مجددش در مجمع تشخیص و حوادث اخیر درکشور خبری از او منتشر نشده بود. ازهمین‌رو شایعات زیادی درباره دلایل غیبتش مطرح بود. داوری از نزدیکان احمدی‌نژاد دلیل این غیبت را بیماری او اعلام کرده است.
اپلیکیشن‌های شبکه اجتماعی شش مورد از ۲۰ اپلیکیشن رکورددار مصرف باتری گوشی را به خود اختصاص دادند. به طور میانگین، ۱۱ منبع اضافی از جمله عکسها، وای فای، موقعیت مکانی و میکروفون را استفاده می‌کنند. فیس بوک، اینستاگرام، اسنپ چت، یوتیوب، واتس‌اپ و لینکدین می‌توانند در پس زمینه کار کنند. هر کدام از این اپلیکیشن‌ها، انرژی بیشتری برای کار کردن مصرف می‌کند که فشار بیشتری به باتری گوشی وارد می‌کند.
این آقا برای کار به خانه آن‌ها می‌رفت که عکس‌های داخل گوشی او را برداشته بود. به او گفته بود اگر با من نباشی، عکس‌هایت را پخش خواهم کرد. چند روز به او مهلت داده بود و بعد عکس‌ها را پخش کرد. او سه تا بچه دارد. (منظورش از «او»، خواهرش است. برادر مریم از به کار بردن اسم خواهرش اجتناب می‌کند و مرتب مریم را او خطاب می‌کند) فردی هم که عکس‌ها را پخش کرده، زن و بچه دارد.
این آقا برای کار به خانه آن‌ها می‌رفت که عکس‌های داخل گوشی او را برداشته بود. به او گفته بود اگر با من نباشی، عکس‌هایت را پخش خواهم کرد. چند روز به او مهلت داده بود و بعد عکس‌ها را پخش کرد. او سه تا بچه دارد. (منظورش از «او»، خواهرش است. برادر مریم از به کار بردن اسم خواهرش اجتناب می‌کند و مرتب مریم را او خطاب می‌کند) فردی هم که عکس‌ها را پخش کرده، زن و بچه دارد.
تصاویری از پاپ فرانسیس با یک کاپشن سفید بزرگ و لوکس در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده است که بسیاری را شوکه کرده است. البته این کاربران بعد از آنکه فهمیدند این عکس‌ها توسط هوش مصنوعی ساخته شده کمی از شوک درآمدند. در روز‌های اخیر تصاویر جعلی، اما بسیار شبیه به واقعی، هوش مصنوعی از چهره‌های معروف از جمله از دونالد ترامپ و ویل اسمیت در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود.
عکس‌ها و فیلم‌های گرفته شده در این منطقه که نشان دهنده رگه‌ای شهاب‌سنگ در آسمان است، در توییتر به اشتراک گذاشته شد. انجمن شهاب سنگ آمریکا که اطلاعات مربوط به مشاهده این جرم آسمانی در ایالات متحده را جمع آوری و منتشر می‌کند، تصویری از این شهاب سنگ را پس از فرود در تگزاس به اشتراک گذاشت. این سازمان گفت که سه شهاب سنگ مختلف در تگزاس، فرانسه و ایتالیا طی سه روز به زمین برخورد کردند.
حسن فیروزی پس از بازداشت در گفتگو با خبرنگار میزان ماجرای ادعا‌های پرتعداد پیرامون خود را شرح داد. او گفته که تمام مطالبی که درباره من در فضای مجازی منتشر شده و گفتند که در کما هستم را خود آن افراد به واسطه سهیل (ادمین یکی از صفحات معاند در فضای مجازی) در رسانه‌های معاند منتشر کرده بودند. پس از مدتی که از ارتباط من با سهیل گذشت او از من خواست عکس‌هایی که بدون لباس هستم را برای او ارسال کنم تا پروژه وارد فاز جدیدی شود. آن عکس‌ها را ارسال کردم و خود او با استفاده از نرم افزار روی بدن من آثار کبودی ایجاد کرد. وی در مورد چگونگی انتشار خبر ها‌ی جعلی و تصویر فتوشاپی از وی در بی بی سی و اینترنشنال گفت: آن‌ها به صورت مستقیم مطلبی از من قبول نمی‌کردند همه موارد و ارتباطات از طریق ادمین صفحه ضد انقلاب «فریاد آزادی» انجام میشد و هر چه ادمین این صفحه تایید می‌کرد بلافاصله در اینترنشنال و بی‌بی‌سی منتشر می‌شد.
بمب افکن‌های استراتژیک Tu-۲۲m۳ روسیه ظاهراً پنج فروند از این موشک‌ها را روی شهر دنیپرو رها کرده اند؛ و یکی از این موشک‌ها به یک آپارتمان ۹ طبقه برخورد کرده که باعث با خاک یکسان شدن کامل ساختمان و زیر آوار ماندن ساکنانش شده است. مقامات اوکراینی گفته اند که کشورشان هیچ سیستم دفاعی که بتواند موشک X-۲۲ را ساقط کند در اختیار ندارد.
به تازگی ماموریت استقامت ناسا اولین لوله ذخیره، حاوی نمونه‌های سنگ‌های گرانبهای خود را روی شن‌های مریخ رها کرد و رکوردی از موادی را که در یک مأموریت آینده می‌توان به زمین بازگرداند، به جای گذاشت. مقامات ناسا در بیانیه‌ای روز چهارشنبه ۲۱ دسامبر (۳۰ آذر) اعلام کردند که این یک لحظه کلیدی در جستجوی حیات در مریخ است.
دختر ۲۲ ساله گفت: پس از آن خلوت شیطانی، دیگر «امید» مرا رها کرد و بعد از گذشت دوماه از این ماجرا نزد پزشک زنان رفتم و تازه فهمیدم که چه بلایی به سرم آمده است. زمانی که دوباره با «امید» تماس گرفتم و ماجرا را توضیح دادم با خودروی مادرش به در منزل مان آمد و با لبخندی تمسخرآمیز گفت: اگر می‌خواهی با من ازدواج کنی، باید تا ۳۰ سالگی صبر کنی، بعد هم من از آن روز شیطانی، فیلم و عکس دارم! حالا هم گم شو برو پایین!
بازیکنان ایران در این عکس‌ها با کیت جدید تیم ملی و البته البسه مرتب اقدام به فیگور گرفتن مقابل عکاس این وبسایت مشهور کرده و تصاویر آن‌ها برای همیشه به ثبت رسیده است.
زن ۴۸ ساله‌ گفت: شب حادثه وقتی از بیرون به خانه بازگشتیم من ماجرای زن غریبه را دوباره پیش کشیدم و از همسرم توضیح خواستم، اما او مانند همیشه موضوع را انکار کرد. واتس اپ را در گوشی تلفن باز کردم و تصاویر را به او نشان دادم! «محمد جواد» که دیگر نمی‌توانست آن عکس‌ها را منکر شود رو به من کرد و با قیافه‌ای حق به جانب گفت: درست است! من آن زن را دوست دارم و تو را نمی‌خواهم! قصد دارم با آن زن برای چهارمین بار ازدواج کنم!
«جابر» و همدستانش در حالی گردشگران را تهدید به مرگ می‌کردند که آن‌ها از شدت وحشت بر خود می‌لرزیدند و جرئت هیچ عکس العملی را نداشتند. دقایقی بعد مهاجمان مسلح، همه وجوه نقدی، گوشی تلفن و دیگر اموال اتباع خارجی را از آن‌ها گرفتند و سپس آن‌ها را در یک منطقه خالی از سکنه رها کردند و از محل گریختند.
متهم گفت: حس مرموزی به سراغم آمد و بی‌اختیار گوشی تلفن همراهش را برداشتم تا ببینم داخلش چیست؛ وقتی وارد قسمت عکس‌ها شدم با دیدن چند عکس و فیلم از همسرم چنان عصبانی شدم و حالم دگرگون شد که کنترل رفتارم را از دست دادم و با چاقویی که در خودرو داشتم او را به قتل رساندم بعد هم جسدش را در بیابان دفن کردم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ