FIBA معتقد است که تیم ملی والیبال ژاپن مقابل ایران عملکرد خوبی داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه - تیم ملی والیبال ژاپن دومین پیروزی خود در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا را به دست آورد تا با دو پیروزی و به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شود.
ارومیه- تیم ملی والیبال ژاپن در نخستین دیدار بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی آسیا با نتیجه سه بر صفر مقابل تایلند پیروز شد تا نخستین برنده این دوره از رقابت ها لقب بگیرد.
سرمربی هنگ کنگ، ایران را شانس اول قهرمانی آسیا می‌داند.
تیم زنان سوئد با پیروزی برابر ژاپن راهی نیمه نهایی جام جهانی زنان شد و در این مرحله باید به مصاف اسپانیا برود.
تیم ملی شمشیربازی سابر ایران در رنکینگ فدراسیون جهانی از جایگاه ششم به رده هفتم رفت.
یوکی ایشیکاوا یکی از عناوین بهترین های لیگ ملتهای والیبال را به دست آورد.
کریستیانو رونالدو که به همراه النصر برای یک تور تابستانی در ژاپن به سر می‌برد با کودکان ژاپنی فوتبال بازی کرد.
معاون دبیر کابینه ژاپن نسبت به استفاده اوکراین از بمب‌های خوشه‌ای واکنش نشان داد.
لیگ ملت‌های والیبال سال 2023 پس از برگزاری 208 مسابقه در دو گروه مردان و زنان با قهرمانی مردان لهستان و زنان ترکیه به پایان رسید.
بعد از پایان مسابقات لیگ ملت‌ها از تیم رویایی مسابقات رونمایی شد.
تیم ملی والیبال آرژانتین با شکست آلمان صعودش را به مرحله نهایی لیگ ملت‌ها 2023 به عنوان هفتمین تیم قطعی کرد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیوهایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
شهداب ایران در نیمه نهایی جام باشگاه‌های آسیا با نتیجه سه بر یک مغلوب نماینده ژاپن شد.
برنامه‌های نشست سران گروه هفت با حضور رهبران ژاپن، آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، ایتالیا و کانادا و روسای شورای اروپا و کمیساریای اروپا امروز (جمعه) در هیروشیما آغاز شد.
اولین «دوچرخه پرنده» جهان با قیمت بیش از ۵۰۰ هزار دلار، به طور رسمی در ژاپن وارد بازار شد. این دوچرخه که از «جنگ ستارگان» الهام گرفته است، به عنوان «تجلی رویای تحرک هوایی» بشر شناخته و مطرح شده است و بین ۸۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت، سرعت دارد.
کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد سران آمریکا و ژاپن برای بررسی مسائل منطقه‌ای و جهانی در واشنگتن دیدار و گفت‌وگو خواهند کرد.
سامورایی که در جام بیست‌ودوم به کابوس تیم‌های بزرگ اروپا تبدیل شده بود، سرانجام در ضربات پنالتی مغلوب کرواسی و دروازه‌بان پنالتی گیرش شد و نتوانست رویای رسیدن به جمع هشت تیم برتر جام را به واقعیت بدل سازد.
زلاتکو دالیچ، مربی کرواسی، از سبک بازی ژاپن تمجید کرد و البته گفت که رویای رفتن به مراحل بالاتر و در نهایت قهرمانی را دارند.
استاد محمد کیهان ملقب به پدر جودوی ایران و اولین ایرانی که موفق به دریافت دان ۷ جودو از کودوکان ژاپن شده است، از شرایط حال حاضر این رشته در ایران شدیدا گلایه‌ دارد؛ شرایطی که آن را ناشی از بی‌توجهی روسای مختلف این فدراسیون از سال‌های گذشته تاکنون به انجام کار اصولی و پایه ای در جودو می‌داند و معتقد است جودوی ایران هیچ شباهتی به این رشته اصیل و پر طرفدار ژاپنی ندارد.
شگفتی‌ساز امروز جام جهانی ژاپن بود، تیمی که سالها پیش رویای موفقیت در جام جهانی را ترسیم کرده بود.
سازمان اکتشافات فضایی ژاپن(JAXA) کاوشگر ماه خود را گم کرده است. این ماهواره همراه ماموریت آرتمیس به فضا ارسال شده بود اما ناسا سیگنالی از آن دریافت نکرده است.
بسکتبالیست‌های جوان کشورمان در دومین بازی خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا مقابل ژاپن پیروز شدند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیوهایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ