رئیس سازمان حج و زیارت، در سفر به سوریه و گفتگو با مقامات این کشور، تامین امنیت، کرامت و سلامت زائران را، مورد تاکید قرار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با اعلام سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری رکوردگیری مجدد از وزنه‌برداران جهت حضور در مسابقات جهانی انجام خواهد شد.
بنا بر اعلام سازمان سنجش، برای داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام نموده‌اند، امکان ویرایش کدرشته محل‌های انتخابی وجود ندارد.
شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که هزاران صهیونیست شامگاه امروز شنبه در شهر هرتزلیا در محکومیت کودتای قضایی دولت نتانیاهو دست به تظاهرات زدند و خواستار لغو برنامه نتانیاهو شدند.
پس از اعلام رسمی رئیس‌جمهور آمریکا برای نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴، هم‌حزبی مشهور او گفته در این انتخابات نامزد نمی‌شود و برای پیروزی مجددش، تلاش خواهد کرد.
آتش‌بس اعلام شده از سوی نیروهای درگیر در سودان بار دیگر نقض و درگیری ها در «خارطوم» و «ام درمان» مجدداً از سرگرفته شد.
در حالی که تنها چند ساعت از زمان آغاز اجرای آتش‌بس موقت در سودان می گذرد، درگیری‌ها در مناطق مختلف این کشور از سر گرفته شد.
باوجود اعلام آتش بس ۲۴ ساعته میان نیروهای ارتش سودان و شبه‌نظامیان پشتیبانی سریع، درگیری ها در خارطوم و اطراف کاخ ریاست‌جمهوری باردیگر آغاز شد.
دبیرخانه کمیسیون ماده ۱۰ قانون نحوه فعالیت احزاب و گروه های سیاسی امروز شنبه شرایط دریافت یارانه مجدد این گروه ها را اعلام کرد.
ده ها نفر از مردم مغرب ضمن تأکید بر حمایت از فلسطین و مسجدالاقصی، مخالفت دوباره خود را با عادی سازی روابط کشورشان با رژیم صهیونیستی اعلام کردند.
اعضای ستاد و کادر سرپرستی کاروان ورزشی اعزامی ایران به بازی‌های آسیایی هانگژو صبح امروز برگزار شد.
رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد که این کشور وارد مرحله تازه‌ای در مبارزه با تروریسم خواهد شد.
مدیرعامل باشگاه فولاد اعلام کرد بحثی درباره سرمربیگری جواد نکونام در تیم ملی فوتبال ایران وجود ندارد.
منابع عراقی اعلام کردند که فرودگاه بغداد مجددا دچار آتش سوزی شده است.
با وجود اعلام مهدی تاج در برنامه دیشب شبکه ورزش، باشگاه فولاد خوزستان بار دیگر با انتشار اطلاعیه ای مخالفت خود را با حضور جواد نکونام سرمربی خود به عنوان دستیار تیم ملی در جام‌جهانی اعلام کرد.
یک رسانه روسی اعلام کرد باشگاه زنیت سنت پترزبورگ برنامه‌ای برای جذب سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران ندارد.
رئیس قوه قضاییه گفت: خطاب به همه جریان‌ها، گروه‌ها، جناح‌های سیاسی، دسته‌جات و افرادی از عموم مردم که دارای ابهام، سؤال، انتقاد و اعتراض هستند، اعلام می‌کنم که آمادگی شنیدن نقطه‌نظرات و پیشنهادها و انتقادات آن‌ها از طریق گفت‌وگو را دارم.
رئیس قوه قضاییه گفت: خطاب به همه جریان‌ها، گروه‌ها، جناح‌های سیاسی، دسته‌جات و افرادی از عموم مردم که دارای ابهام، سؤال، انتقاد و اعتراض هستند، اعلام می‌کنم که آمادگی استماع نقطه‌نظرات و پیشنهادات و انتقادات آنها از طریق گفت‌وگو را دارم.
تاکید مجدد دولت بر الزام اصناف به خودکنترلی و خوداظهاری بهداشتی
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ، درمورد اینکه اردوی تیم ملی چه زمانی شروع می‌شود، اظهار داشت: شنیده‌ام که روز چهارشنبه شروع می‌شود؛ چون رسماً به ما اعلام نشده بود صبر کردیم، اما به نظر می‌رسد باید از هفته هفتم صرف‌نظر کنیم.
مدیر کل روابط‌عمومی سازمان حج از آغاز مجدد اعزام‌ زایران ایرانی از طریق مرزهای هوایی به عراق خبر داد.
مدیر کل روابط‌عمومی سازمان حج از آغاز مجدد اعزام‌ زایران ایرانی از طریق مرزهای هوایی به عراق خبر داد.
مدیر کل روابط‌عمومی سازمان حج از آغاز مجدد اعزام‌ زایران ایرانی از طریق مرزهای هوایی به عراق خبر داد.
رأی پرونده شکایت لئاندرو پادوانی بازیکن برزیلی و سابق استقلال از این باشگاه به شکل عجیبی و برای یک بار دیگر به تعویق افتاد.
مشاور ارشد وزیر امور خارجه در گفت‌وگو با نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل حمایت جمهوری اسلامی ایران از تمدید مجدد آتش بس در یمن را اعلام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ