در پی گروگان گیری ۲ نفر زن از استان کرمان توسط اشرار و انتقال آنان به خاش و دستور مرجع قضایی به ماموران اداره کل اطلاعات استان، بلافاصله عملیات با همراهی و پشتیبانی پلیس این شهرستان به منظور رهایی گروگان‌ها انجام می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شیراز- فرمانده انتظامی استان فارس از آزادی گروگان‌ها در جریان یک گروگانگیری در داروخانه‌ای در شهر جدید صدرا شیراز و کشته شدن گروگانگیر خبر داد.
شیراز- فرمانده انتظامی استان فارس از آزادی گروگان‌ها در جریان یک گروگانگیری در داروخانه‌ای در شهر جدید صدرا شیراز و کشته شدن گروگانگیر خبر داد.
فرمانده انتظامی شرق استان تهران از آزادی ۱۵ گروگان حادثه آدم‌ربایی در قرچک خبر داد.
شیراز- فرمانده انتظامی شهرستان اوز از توابع استان فارس گفت: با حضور به موقع پلیس، چهار گروگان گرفته شده به صورت صحیح و سالم آزاد و فرد گروگانگیر نیز دستگیر شد.
نخست وزیر بلژیک از آزادی سه شهروند اروپایی دیگر در جریان تبادل زندانی با ایران خبر داد.
رئیس‌ جمهور فرانسه از آزادی ۲ تبعه کشورش از ایران استقال کرد.
رئیس‌ جمهور فرانسه از آزادی ۲ تبعه کشورش از ایران استقال کرد.
یکی از هواداران تیم بسکتبال شهرداری گرگان از روی سکوهای تماشاگران سالن ورزشگاه آزادی به زمین سقوط کرد.
دیدار تیم های بسکتبال شهرداری گرگان و الریاضی لبنان در مرحله نهایی لیگ غرب آسیا با حادثه سقوط یک تماشاگر همراه بود.
تیم ملی در دومین مصاف تدارکاتی‌اش در فیفادی نوروزی مقابل کنیا سورپرایز شد و بیش از چیزی که تصور می‌کرد، اذیت شد. قلعه‌نویی به‌ جای کسب اولین بردش در دوره جدید، می‌توانست نخستین باخت خود را تجربه کند که از این کابوس فرار کرد.
تیم ملی در دومین مصاف تدارکاتی‌اش در فیفادی نوروزی مقابل کنیا سورپرایز شد و بیش از چیزی که تصور می‌کرد، اذیت شد. قلعه‌نویی به‌جای کسب اولین بردش در دوره جدید، می‌توانست نخستین باخت خود را تجربه کند که از این کابوس فرار کرد
ایران ۲ . کنیا یک : آژان‌کشی ژنرال در آزادی! الونگا بازهم تیغش را زد
منابع فلسطینی اعلام کردند که عربستان دو فلسطینی را آزاد کرده است.
فرمانده انتظامی استان گفت: سرانجام با تلاش مستمر پلیس فرد ربوده شده آزاد و عامل اصلی این گروگانگیری که با حضور ماموران انتظامی عرصه را بر خود تنگ دیده بود در درگیری با ماموران از ناحیه پا مجروح و دستگیر و از وی یک قبضه کلت کمری به همراه ۲ تیغه خشاب ۱۵ تیری کشف شد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: صهیونیست‌ها با استفاده از ابزارهای برآمده از رنسانس، به صورت جعلی در قلب جهان اسلام تعبیه شده و صلح و آزادی جهان اسلام را به گروگان گرفتند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: بررسی‌های اولیه ماموران حاکی از آن بود که آدم ربایان به دلیل یک سری اختلافات مالی این ۲ نفر را ربوده و به مکانی نامعلوم منتقل کرده‌اند.
دیدار روز چهارشنبه شهرداری گرگان برابر الریاضی، فرصتی برای اینکه نماینده کشورمان ضمن جبران تنها شکست دور رفت، جایگاه خود در صدر جدول رده بندی گروه دوم مسابقات لیگ وابا را تثبیت کند.
تیم بسکتبال شهرداری گرگان در مسابقات غرب آسیا فردا میزبان الریاضی لبنان خواهد بود.
فدراسیون بسکتبال ایران از امکان حضور هواداران دو تیم شهرداری گرگان و ذوب‌آهن اصفهان در سالن آزادی تهران خبر داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت که گروه طالبان دو شهروند آمریکایی را که در افغانستان در بازداشت بودند، آزاد کرده است.
در جریان سفر امروز حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به استان زنجان، آیین آزادی دو تن از محکومان به قصاص در حضور و با وساطت رئیس دستگاه قضا انجام شد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از بازداشت دو مامورنما، انهدام باند سرقت از منازل در شهرک غرب تهران و ... خبرداد.
تیم مهرام تهران در بازی بزرگ هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال، برابر شهرداری گرگان به پیروزی دست یافت.
قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ به ۱۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ