مسئول نظامی گردان های شهدای الاقصی اعلام کرد که در پی شهادت فرمانده این گردانها، یک عملیات انتقام جویانه انجام می دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
براساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگو‌های پیش‌بینی عددی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا کمی ابری و در ساعات بعد از ظهر و شب همراه با وزش باد و گاهی افزایش سرعت وزش باد به‌ویژه در نواحی جنوب غربی و شمال شرقی استان پیش‌بینی می‌شود.
مارکو آرناتوویچ، مهاجم بولونیا، طی ساعات آینده برای انجام تست‌های پزشکی پیش از قرارداد با اینتر به میلان می‌رود.
نیمار، ستاره برزیلی، طی ساعات آینده به عنوان بازیکن جدید الهلال عربستان معرفی می‌شود.
بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگو‌های پیش‌بینی عددی وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد در ساعات عصر و شب همراه با افزایش سرعت وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
ضیاییان گفت: طی پنج روز آینده برای مناطقی از شمال شرق و شرق و در دو روز آینده در بخش‌هایی از مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، در بعضی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.
وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود که در بعضی ساعات به‌ویژه ساعات عصر و شب دوشنبه تا چهارشنبه (۲ تا ۴ مردادماه) در بیشتر نواحی استان با وزش باد نسبتا شدید، در ارتفاعات و نیمه جنوبی وزش باد شدید گاهی خیلی شدید و در نواحی مستعد با خیزش موقت گردوخاک کاهش کیفیت هوا و کاهش دید همراه است.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: طی پنج روز آینده به‌ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات جنوب کرمان، شمال شرق هرمزگان و جنوب شرق فارس رشد ابر‌های همرفتی گاهی رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.
روزنامه الخلیج مدعی شد که طی ساعات آینده، مهدی قایدی راهی اتحاد کلباء می شود.
صادق ضیائیان با اشاره به وضعیت جوی کشور طی پنج روز آینده گفت: امروز (۱۵ خردادماه) در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در مناطقی از کرمان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، شمال و شرق هرمزگان و برخی نقاط واقع در سمنان، یزد، اصفهان، مرکزی، قم، تهران، البرز، قزوین، زنجان، اردبیل، شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار پراکنده، گاهی رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.
اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم امید ایران طی ساعات آینده اعلام خواهند شد.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران آسمان تهران طی امروز و فردا صاف و در برخی ساعات همراه با وزش باد شدید همراه است و دمای پایتخت در ابتدای هفته آینده کاهش می‌یابد.
صادق ضیائیان درباره وضعیت جوی کشور طی چند روز آینده اظهار کرد: امروز (۱۰ اردیبهشت) در مناطقی از شمال غرب، دامنه‌های جنوبی البرز و مناطقی از سواحل شمالی همچنین در شرق و جنوب شرق کشور در ساعات بعدازظهر افزایش ابر، رگبار پراکنده، رعدوبرق گاهی همراه با وزش باد شدید موقتی و خیزش گردوخاک رخ می‌دهد.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان استان قسمتی ابری تا نیمه‌ابری، در ساعات بعد از ظهر همراه با افزایش ابر و وزش باد و در روز‌های یکشنبه و دوشنبه (۱۰ و ۱۱ اردیبهشت) در پاره‌ای نقاط رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.
فردا (۴ فروردین ماه) بیشینه وکمینه دمای هوای تهران نیز به ترتیب ۱۷ و ۸ درجه سانتیگراد خواهد بود و آسمان تهران قسمتی ابری، از بعدازظهر وزش باد و نیمه ابری پیش‌بینی می‌شود همچنین آسمان تهران در روز شنبه (۵ فروردین ماه) کمی ابری تا نیمه ابری در برخی ساعات وزش باد پیش‌بینی می‌شود و بیشترین و کمترین دمای هوای تهران نیز برای روز شنبه به ترتیب ۱۸ و ۹ درجه سانتیگراد خواهد بود.
آسمان تهران فردا (۱۸ اسفند) ابری و مه رقیق و در بعضی ساعات رگبار، رعدوبرق و وزش باد با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد و طی جمعه (۱۹ اسفند) ابری و مه رقیق، در بعضی ساعات رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۱۶درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۸ اسفند) ابری، در بعضی ساعات وزش باد، رگبار و رعدوبرق با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد و روز جمعه (۱۹ اسفند) نیمه ابری همراه با وزش باد و در بعضی ساعات وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۲ اسفند) نیمه ابری همراه با غبار صبحگاهی و از بعد از ظهر وزش باد شدید با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۲۱ و روز شنبه (۱۳ اسفند) نیمه‌ابری تا ابری در بعضی ساعات بارش پراکنده و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۲۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
رئیس جمهور لبنان گفت که آموس هوکشتاین میانجی آمریکایی، نسخه نهایی پیشنهاد ترسیم مرزهای دریایی با رژیم صهیونیستی را طی ساعات آینده ارسال خواهد کرد.
بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی طی ۲۴ ساعت آینده در مناطقی از جنوب سیستان و بلوچستان، شرق و شمال هرمزگان، جنوب و غرب کرمان، شمال فارس به‌ویژه در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و رگبار پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید روی می‌دهد. در سایر مناطق کشور جو آرام و پایداری حاکم خواهد بود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۲۷ شهریور) کمی ابری و در بعضی ساعات وزش باد با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۳۱ درجه سانتیگراد و طی دوشنبه (۲۸ شهریور) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: در ساعات بعدازظهر امروز و فردا نیز در دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی مثل مناطقی از چهارمحال و بختیاری، لرستان، بخش‌هایی از ارتفاعات جنوبی کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات شرقی استان هرمزگان هم شرایط برای ابری شدن هوا و بارش‌های پراکنده فراهم خواهد بود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اعلام کرد که طی سه روز آینده در منطقه زابل در برخی ساعات وزش باد شدید، گاهی گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.
بر اساس اعلام سازمان هواشناسی طی ۲ روز آینده در برخی ساعات به دلیل وزش باد شدید و خیزش گردوخاک در کشور عراق و انتقال آن به مرز‌های غربی و جنوبی کشور پدیده گردوغبار و کاهش کیفیت هوا روی می‌دهد.
طی پنج روز آینده هوای تهران صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعات با وزش باد و از روز یکشنبه تا سه شنبه کمی ابری و نیمه ابری بعدازظهر‌ها احتمال رگبار باران و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ