رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به اینکه عابر پیاده باید در پیاده راه احساس امنیت کنند، گفت:کودکان را روی صندلی جلوی خودرو ننشانید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهم‌ترین کاری که می‌توانید برای کمک به فرزندتان انجام دهید این است که روی سلامتی او تمرکز کنید نه وزنش. احساسات کودک شما در مورد خودش اغلب بر اساس احساسات شما نسبت به او شکل می‌گیرد. اگر فرزندتان را با هر وزنی بپذیرید، به احتمال زیاد نسبت به خودش احساس بهتری خواهد داشت. از سرزنش فرزندتان، خودتان یا دیگران بپرهیزید.
رئیس هیات ژیمناستیک کرمانشاه از ژیمناستیک به عنوان رشته‌ای پایه برای ورود به سایر رشته‌های ورزشی نام برد و گفت: کودکانی که ورزش خود را با این رشته شروع می‌کنند، از سطح آمادگی جسمانی بالاتری برخوردار هستند و حتی تاثیرات آن تا دوره‌های بعدی زندگی هم روی آن‌ها خواهد ماند.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ افزود: بحث سانروف بسیار مهم است و نباید کودکان به دلیل جثه نحیف خود از آن بیرون بیایند چراکه با کوچکترین ترمز ناگهانی به جلو پرتاب شده یا حتی ممکن است از جلوی خودرو به زمین افتاده و خود ماشین از روی آنها رد شود.
محققان انستیتو سرطان کودکان سیدنی راهی یافته اند تا داروها را وادار کنند به طور گزینشی روی سلول های سرطانی عمل کنند این روند به درمان ایمن تر و موثرتر سرطان خون در کودکان کمک می کند.
ترشحاتی که روی پوست ماهی‌های قرمز وجود دارد امکان دارد وارد آب تنگ یا آکواریوم شود که باعث پیدایش حساسیت‌های جلدی، اگزما و خارش پوستی در کودکان می‌شود.
بیماری پنجم، یک بیماری ویروسی ناشی از پاروویروس است که بیشتر در کودکان مدرسه‌ای دیده می‌شود و با لکه‌های قرمز روی گونه‌ها مشخص می‌شود.
با ورودش به ایران این‌بار در اینجا به قتل کودکان روی می‌آورد. او کودکان را می‌کشت و جسدشان را در چاه‌های جنوب تهران می‌انداخت.
برای کمک به کنترل شدت و فرکانس برخی از نشانه‌های بیش فعالی، تاکید متخصصان بر تمرکز والدین روی تغذیه کودکان است. اما قبل از ارائه لیست خاص غذایی برای مبتلایان به بیش فعالی باید این نکته را تاکید کرد که واکنش هر کودک به مواد غذایی خاص، متفاوت است.
راهپیمایی ۲۲بهمن تفاوت محسوسی با سال‌های گذشته داشت؛ کودکان و نوجوانان دهه نودی هدایت جمعیت را به دست گرفته و با حضور خود، حال و هوای دیگری به جشن پیروزی انقلاب داده بودند.
مطالعات جدید پژوهشگران نشان می‌دهد: مواد شیمیایی سمی که از پلاستیک خارج می‌شوند نه تنها افراد را بیمار می‌کنند، بلکه می‌تواند بر سلامت متابولیک کل خانواده و به ویژه کودکان نسل‌های بعدی، تأثیر بگذارد.
برای جلوگیری از تشدید بیماری در هوای سرد، والدین باید مطمئن شوند که کودک شأن لباس مناسبی برای پوشیدن در بیرون از منزل دارد، از جمله شال گردن که روی دهان و بینی را بپوشاند. این روش می‌تواند به گرم کردن و مرطوب کردن هوای تنفسی آن‌ها کمک کند.
متخصصین عفونی کشور نیز نسبت به «شیوع عفونت میکروبی با پنوموکوک در کودکان» که روی آنفلوآنزا سوار می‌شد، هشدار دادند. به طوری که دکتر فرهاد چوبدار- رئیس بیمارستان کودکان علی‌اصغر در این زمینه، اعلام کرد که بیماری عفونت میکروبی با پنوموکوک که بر روی آنفلوآنزا سوار می‌شود، در کودکان از شش ماهگی تا ۱۵ سالگی دیده می‌شود و عمده علت بروز آن هم این است که از دارو‌های آنتی‌بیوتیک و کورتون‌ها به صورت نادرست استفاده می‌شود. این عفونت‌ها به صورت ثانویه با آنفلوآنزا ایجاد می‌شوند.
شایع‌ترین مشکلی که می‌تواند به واسطه نشستن در وضعیت W شکل بگیرد، در رفتگی است. همچنین، این وضعیت می‌تواند موجب کوتاه و سفت‌تر شدن عضلات شود، که در نتیجه آن، توسعه مهارت‌های حرکتی، تعادل و هماهنگی تحت تاثیر قرار می‌گیرند. نشستن در وضعیت W می‌تواند بر عضلات تنه تاثیرگذار باشد، زیرا آن‌ها تضعیف می‌شوند و توسعه نیافته باقی می‌مانند.
یکی از اشتباهاتی که والدین اغلب هنگام غذا دادن به کودک مرتکب می‌شوند این است که زمانی که کودک از خوردن غذا امتناع می‌کند، والدین از روی نگرانی سعی می‌کنند به‌زور و اجبار به او غذا دهند، اما به گفته دکتر موسوی، این روش اثرات روانی منفی بر روی کودک می‌گذارد
رئیس بیمارستان کودکان علی‌اصغر گفت: از طرفی در نوزادان سنین پایین، برونشیولیت هم دیده می‌شود که با ویروسی به نام RSV ایجاد می‌شود و خیلی هم شایع شده است. همچنین این ویروس عوارض آلودگی هوا را در ریه کودکان مبتلا تشدید می‌کند. همچنین باید توجه کرد که به دلیل بد درمان شدن آنفلوآنزا و بویژه استفاده نابجا از آنتی‌بیوتیک‌ها و دارو‌های کورتونی برای این بیماران، عفونت میکروبی با پنوموکوک در سطح جامعه در حال شیوع است که بسیار خطرناک بوده و ریه را درگیر می‌کند و روی آنفلوآنزا سوار می‌شود و بیماران را بسیار بدحال می‌کند
یونیسف اعلام کرد که حدود ۲ میلیون کودک پاکستانی در مناطقی که سیل ویرانگر تابستان در آن روی داد، همچنان از تحصیل و رفتن به مدرسه محروم هستند.
دکتر آناهیتا علیزاده، فلوشیپ سم‌شناسی بالینی اعلام کرد: برخی از خانواده‌ها مراقبت خوبی از کودکان در برابر مصرف دارو‌ها ندارند و دارو‌ها را در جایی نگهداری می‌کنند که امکان دسترسی کودکان به آن‌ها وجود دارد؛ برای مثال این دارو‌ها را در کیف، روی میز، داخل یخچال و در جیب لباس‌هایشان نگهداری می‌کنند که در بسیاری از موارد کودکان از روی کنجکاوی اقدام به خوردن این دارو‌ها کرده و مسموم می‌شوند.
رئیس اداره مراقبت مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت با اشاره به اینکه آنفلوانزا بیماری تنفسی است که فصل ابتلا به آن شروع شده است، گفت: این بیماری در درصد کمی از افراد ممکن است شدید یا کشنده باشد؛ بنابراین طبیعتاً نگرانی درباره این ویروس تنفسی هم کمتر است. آنفلوانزا یک عفونت ویروسی است که سیستم تنفسی فرد از جمله بینی، گلو و ریه‌ها را مورد تهاجم قرار می‌دهد و این بیماری بر خلاف سرماخوردگی به طور ناگهانی روی می‌دهد. تب بالا، درد عضلانی، لرز و عرق، سردرد، سرفه خشک و مداوم و خستگی و ضعف از علائم آنفلوانزا به حساب می‌آیند.
دکتر اوما نایدو روانپزشک تغذیه، متخصص مغز و عضو هیئت علمی دانشکده پزشکی هاروارد گفت: «به عنوان یک محقق دریافته‌ام که غذاهای غنی از اسیدهای چرب امگا ۳، فولات، آهن، ید، روی و ویتامین‌های A، B۱۲ و D از عملکرد مغز، رفتار و یادگیری حمایت می‌کنند. اجتناب از غذاهای فرآوری شده با قندهای افزوده نیز کلیدی است.»
برخلاف هیولاهای خیالی که تصور می‌کردیم در کمد یا زیر تخت قایم شدند، سربازان اسرائیلی واقعی بودند و می‌توانستند هر لحظه درون خانه، روی پشت بام یا حتی، درست وسط خانه ظاهر شوند.
کودکان مهاجر افغان در ابعاد مختلف برای دستیابی به حقوق ابتدایی خود در ایران دچار مشکل هستند؛ برای تحصیل با موانع و مشکلات فراوانی دست‌به‌گریبان‌اند و بعضا شاهدیم بسیاری از سال‌ها مانند امسال، تعداد زیادی از کودکان افغانستانی موفق به ثبت‌نام در مدارس نمی‌شوند؛ اکثریت آنان به دلیل فقر خانواده، در دسترسی به نیاز‌های اولیه خود دچار کمبود‌هایی هستند و به دلیل همین مسئله، ناگزیر می‌شوند از سنین کودکی به کارکردن روی بیاورند؛ بسیاری از آن‌ها به دلیل عدم برخورداری از بیمه‌های درمانی و هزینه بالای خدمات پزشکی، با محرومیت‌هایی در بهره‌مندی از خدمات بهداشتی مواجه‌اند.
فدراسیون فوتبال ژاپن از پیراهن تیم ملی این کشور برای جام جهانی 2022 قطر رونمایی کرد.
اخیرا یوتیوب ویدئویی در خصوص آزمایش قابلیت‌های خودران خودروی تسلا را از پلتفرم خود حذف کرده است. در این ویدئو راننده قصد دارد بررسی کند که آیا یک خودروی خودران تسلا در صورت مواجه شدن با کودکان توقف می‌کند یا خیر.
یوتیوب ویدئویی را از پلتفرم خود حذف کرده که در آن یک راننده تسلا قابلیت تمام خودران وسیله های نقلیه این شرکت را برای توقف خودکار هنگام حرکت کودکان آزمایش می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ