امروز مطالبی همچون کاهش قیمت دلار و یورو در بازار امروز، پیش بینی بورس + توصیه مهم به سهامداران، پیش بینی قیمت طلا، خبرهای مهم برای سهامداران وتجارت و وبصادر، جزییات افزایش سرمایه چند نماد ، خبری مهم برای فولادی‌ها،  ارزش سهام عدالت چقدر شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز مطالبی همچون نظر تحلیلگر طلا برای رکورد جدید، اخبار مهم بورس فردا شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ کدامند؟، افزایش سرمایه سنگین ۹۶۹۹۳ درصدی یک نماد، در عرضه اولیه بمولد به هر کد چند سهم رسید؟، در هفته پیش رو کدام نماد‌ها مجمع برگزار می‌کنند؟، پیش بینی مهم قیمت طلا فردا ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ ، شرط بندی هلدینگ وارن بافت روی بازار مسکن، خبرهای مهم برای سهامداران تاپیکو، شرانل و وکبهمن؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
از زمان معرفی آیفون ۱۴ توسط اپل تقریباً یک سال می‌گذرد و اکنون شایعات زیادی در مورد آیفون ۱۵ وجود دارد. هرچند هنوز مشخص نشده که غول فناوری در چه زمانی قصد دارد از پرچمداران جدید خود رونمایی کند، در گزارش جدیدی گفته شده که اپل قصد دارد آیفون‌های جدیدی را در هفته سوم سپتامبر معرفی کند. اگر اپل واقعاً آیفون‌های جدید خود را در این تاریخ معرفی کند، می‌توان انتظار داشت که پیش‌سفارش آن‌ها از روز جمعه، ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) و عرضه رسمی گوشی‌ها از یک هفته بعد و تاریخ ۲۲ سپتامبر (۳۱ شهریور) آغاز شود.
هرچند ریاضیدانان موافق بودند که این تصویرسازی موسوم به «کلاه» اولین انیشتین است، با این حال هر هفت بار یک بار لازم بود تا تصویر آینه‌ای از آن کپی شود تا الگوی بدون تکرار بتواند ادامه پیدا کند. در این وضعیت یک مقاله دیگر در ماه گذشته منتشر شد که در آن آقای اسمیت و سه ریاضیدانی که به او کمک کردند تا این کشف را تأیید کند، شکل جدیدی را به نام «شبح» عرضه کردند.
واتساپ، تقریبا هر هفته ویژگی‌های جدیدی را معرفی می‌کند. ویژگی‌هایی جدیدی که اخیرا به آن اضافه شده است، قابلیت قفل کردن چت و ایمن کردن چت‌های فردی همانند چت‌های خصوصی و گزینه‌ای برای ویرایش پیام است که به کاربران این امکان را می‌دهد که در عرض ۱۵ دقیقه پیام خود را ویرایش کنند و با اجازه کاربران پیام ویرایش شده ارسال گردد.
پس از یک کش و قوس، بالاخره قیمت بلیت هواپیما افزایش پیدا کرد و پس از گذشت یک هفته از افزایش قیمت بلیت، رصد سایت های فروش نشان می دهد بلیت هواپیما در تمام مسیرها موجود است.
فناوری چاپ سه بعدی در شهر لویو اکراین، بزرگترین مدرسه چاپ شده در جهان را می‌سازد. این مدرسه که گنجایش ۱۰۰ کودک را خواهد داشت، با رباتی به ابعاد ۱۲ در ۱۵ متر ساخته می‌شود. مدیر این پروژه در گفتگو با خبرگزاری فرانسه، از ساخت یک پل در شهر ویران شده خرسون، با استفاده از چاپگر‌های سه بعدی در یک یا دو ماه آینده خبر داد. هدف از بکار گیری فناوری چاپ سه‌بعدی بازسازی سریع این مناطق جنگ‌زده عنوان شده است.
یک نظرسنجی اخیر نشان داد که فقط ۴۸٪ از بزرگسالان اعتراف کردند که در عرض چند هفته پس از مشاهده علائم اولیه بیماری، حتی برای سرفه خونی یا توده غیر قابل توضیح، به پزشک مراجعه می‌کنند. هرکسی که هر یک از علائم زیر را دارد باید فوراً توسط پزشک معاینه شود؛ در حالی که در بیشتر موارد سرطان نیست، تشخیص زودهنگام آن می‌تواند تفاوت واقعی ایجاد کند و احتمالاً زندگی شما را نجات دهد.
امروز مطالبی همچون کاهش قیمت یورو در مرکز مبادله ایران، سهامداران شپنا،شتران، شبریز بخوانند، دلیل اصلی ریزش شاخص بورس اعلام شد، عبور از قیمت های جذاب طلا و بیت کوین، گزارش بازار اختیار معامله ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ + پادکست؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
به طور معمول امواج گرانشی بسیار ضعیف هستند و ما باید آشکارساز‌هایی بسازیم که قادر به اندازه‌گیری فواصل کمتر از عرض یک هسته اتم باشند تا امواج گرانشی عبوری از زمین را پیدا کنیم. اما محققان اشاره کرده اند که این امواج گرانشی در جهان اولیه، بسیار قوی شده بودند و حتی ممکن است الگو‌های موج ایستاده را ایجاد کرده باشند؛ که در آن امواج گرانشی حرکت نمی‌کردند و ساکن بودند. مکان‌هایی که امواج در آن قوی‌ترین هستند، مقدار استثنایی انرژی گرانشی را نشان می‌دهند.
بازار سرمایه بعد از پشت سر گذاشتن یک شوک مثبت و سپس منفی، حالا هفته‌ای را پیش رو دارد که اگر اتفاق غیرمترقبه‌ای در آن رخ ندهد، می‌توان گفت به مثابه رسیدن به ساحل آرامشی است. یکی از مهم‌ترین موضوعات تاثیرگذار بر بورس - وضعیت عرضه خودرو در بورس کالا - در اواخر هفته گذشته تعیین‌تکلیف شد و با توجه به واکنش بازار سهام به این موضوع در انتهای هفته گذشته، به نظر می‌رسد هفته جاری نیز هفته‌ای مثبت یا در بدبینانه‌ترین حالت خنثی برای بورس باشد. با توجه به پیش‌بینی‌های موجود از تورم، افزایش قیمت جهانی نفت، افزایش قیمت دلار در بازار غیررسمی و همچنین رسیدن دلار به مرز ۴۰هزار تومان در بورس کالا، حالا بودجه پررنگ‌ترین عامل تهدیدکننده برای بازار سرمایه است. با این وجود کارشناسان خوش‌بین‌اند چنانچه بازار به حال خود رها شود و ریسک جدیدی خارج از بورس به آن تحمیل نشود، بتوان به وضعیت بازار امیدوار بود؛ چرا که علاوه بر همه مواردی که به آنها اشاره شد، وضعیت بنیادی شرکت‌ها نیز مطلوب بوده و پتانسیل رشد دارند.
هفته آینده بورس کالا در کنار خودروهایی مانند فیدلیتی، کامیونت فورس، کامیون کشنده امپاور و کامیون کشنده فاو برای نخستین مرتبه میزبان خودروی ریسپکت نیز خواهد بود و هرکدام از این خودروها شرایط متفاوتی برای عرضه دارند.
امروز مطالبی همچون افت نرخ دلار در بازار متشکل و صرافی ها، پیش بینی قیمت بیت کوین در روز‌های آتی، عملکرد شرکت‌های بزرگ فولادی در ۹ ماهه ۱۴۰۱، جزییات عرضه تارا در بورس کالا، ماجرای عجیب در شتران | پای سهام عدالت در میان است!، افزایش سرمایه جذاب چند نماد بورسی و فرابورسی، علت ریزش بی‌سابقه بورس در هفته گذشته چه بود؟، جاماندگان سهام عدالت چه کسانی هستند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
آشغال‌های دوست‌داشتنی که در آن به اتفاقات سال ۸۸ اشاره می‌شد، نزدیک به ۶ سال توقیف بود. سرانجام این فیلم در اواخر سال ۱۳۹۷ با دریافت پروانه نمایش روی پرده رفت و با وجود اکران نه‌چندان گسترده، توانست بیش از ۳۰۰ هزار تماشاگر را به سالن‌های سینما بکشاند. این فیلم در هفته اول نمایش بیش از یک میلیارد تومان فروش داشت. به نظر می‌رسد استقبال مخاطبان به دلیل مضمون و نوآوری‌هایی که در فیلمبرداری و جلوه‌های ویژه آن استفاده شده بود، نیز است.
در هفته های اخیر، عرضه خودرو در بورس کالا و اعلام نظرات شورای رقابت در رسانه‌ها باعث ایجاد فضای مبهم در خصوص آینده بازار خودرو و برنامه های خودروسازان شده است. تا جاییکه رئیس سازمان بورس نیز تاکید داشته صنعت خودرو حدود ۸ الی ۹ سال با معضل قیمت‌گذاری دستوری مواجه بوده است.
بورس دیروز رشد چشمگیری شد و شاخص کل افزایشی بود. بورس امروز در آخرین روز هفته در حالی آغاز خواهد شد که این ده خبر می توانند بر روی آن تاثیرگذار باشند. در بین این ده خبر نیز عرضه اولیه یک نماد نیز دیده می شود.
عرضه‌های سیمانی‌ها در هفته جاری از دیروز (یکشنبه اول آبان) آغاز و تا امروز (دوشنبه ۲ آبان) هم ادامه می‌یابد. در عرضه‌های امروز، ۶۶ شرکت سیمانی در مجموع یک میلیون و ۲۲۹ هزار و ۶۷۴ تن انواع سیمان را روی تابلوی عرضه می‌برند. سیمانی‌ها تا پایان مهر و در ۷ ماهه امسال، در مجموع نزدیک ۳۲ میلیون تن انواع سیمان را به ارزش ۲۰.۵ همت (هزار میلیارد تومان) در تالار سیمان بورس کالا فروختند.
بورس آخرین روز معاملاتی هفته نیز قرمزپوش شد و شاخص کل کاهشی بود. بورس فردا در آخرین روز مهرماه در حالی آغاز خواهد شد که این ده خبر می توانند بر روی آن تاثیرگذار باشند. در بین این ده خبر نیز عرضه اولیه یک نماد در روز شنبه دیده می شود.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار چقدر است؟، هفته آینده کدام نماد‌ها مجمع برگزار می‌کنند؟، کدام نماد بیشترین سوددهی را داشت؟، کدام نماد سود بیشتری را شناسایی کرده است؟، پیش بینی قیمت طلا، عرضه پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس چه زمانی انجام خواهد شد؟، از برخورد سازمان بورس با یک کارگزاری تا استیضاح وزیر صمت؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
عرضه‌های سیمانی در هفته جاری از امروز، یکشنبه ۲۴ مهر آغاز می شود به طوریکه در عرضه‌های امروز ۶۶ شرکت سیمانی در مجموع یک میلیون و ۲۳۶ هزار و ۳۸۸ تن انواع سیما عرضه خواهد شد.
در هفته منتهی به ۲۲ مهر ماه ۲ میلیون و ۳۴۴ هزار و ۵۲۷ تن انواع کالا به ارزش ۱۴۹ هزار میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالا دادوستد شد.
امروز مطالبی همچون این صنایع متوسط و کوچک مناسب برای سرمایه گذاری است، دلار توافقی در آخرین روز هفته، ارزش واقعی سهام عدالت چقدر است؟، سکه ارزان شد، تصمیم مهم بانک مرکزی انگلیس چه بود؟، سرنوشت «میرکارت» ترکیه چه شد؟، مجمع کویر ۱۴۰۱ | چقدر افزایش سرمایه تصویب شد!، امیر مهدی صبایی کیست؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون پیش بینی ارز‌های دیجیتال در هفته آینده | کدام ارز بیشترین رشد را خواهد داشت؟،  قیمت دلار در آخرین روز هفته چقدر شد؟، لایو مجمع حفاری با اعتراضات تند یک سهامدار قطع شد! + فیلم، ۵ خبر پر حاشیه بورس در هفته‌ای که گذاشت! + فیلم، رد پای هکر‌های کره شمالی در ممنوعیت تورنادوکش!، بیت کوین همانند طلا و سکه کاهش یافت!؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
تلسکوپ غول پیکر ۲۵.۴ متری ماژلان با استفاده از هفت آینه از بزرگترین آینه‌های جهان، بالاترین نمای جامع از جهان ما را ارائه می‌دهد. منشأ عناصر شیمیایی را روشن می‌کند، معما‌های کیهانی ماده تاریک را روشن می‌کند و برای اولین بار حضور حیات در جهان‌های دیگر را تأیید می‌کند. جالب است بدانید که وزن این آینه‌ها به ۱۸ تن می‌رسد و ساخت آن‌ها نیز ۴ سال طول خواهد کشید. علاوه بر این سازندگان به مدت تقریبا ۲ سال هر کدام از آن‌ها را صیقل  می‌دهند، تا اگر لکه‌ای روی آن‌ها وجود داشته باشد، به کمتر از یک هزارم عرض موی انسان برسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ