مسئولین برگزاری مسابقات غرب آسیا، آخرین بازدید از ورزشگاه کربلا را انجام دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با حضور در مرکز رشد و نوآوری نوشهر در جریان آخرین دستاوردهای دانش بنیان ها و واحدهای فناور این مرکز قرار گرفت.
محمدجواد خلیلی مشاور مدیرعامل، مدیر گروه روابط‌عمومی و حوزه مدیرعامل شرکت مس با حضور در شهرستان بم از روند ارائه خدمات‌رسانی این اردوی جهادی به مردم در زمینه‌های درمانی، عمرانی، فرهنگی و ورزشی بازدید کرد و در جریان آخرین اقدامات صورت‌گرفته قرار گرفت.
وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران و همتای عراقی وی، روز دوشنبه در مرز خسروی دیدار و درباره آخرین اقدامات انجام شده برای تسهیل عبور و مرور زائران اربعین حسینی (علیه‌السلام)، تبادل نظر کردند.
علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و مزینانی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با حضور در استادیوم آزادی از وضعیت بهسازی این استادیوم بازدید کردند. طی این بازدید، عسگریان سرپرست شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به ارائه گزارش پیشرفت بازسازی سکو‌های استادیوم آزادی پرداخت
سفرا، وابستگان نظامی و نمایندگان سازمانهای بین المللی مقیم جمهوری آذربایجان با سفر به شهرستان‌های زنگیلان و لاچین در جریان آخرین تحولات سیاسی، اقتصادی و بازسازی مناطق آزاد شده قرار گرفتند.
وزیر امور خارجه کشورمان در آخرین برنامه از سفر خود به کشور امارات با سفر به دبی، از سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران بازدید کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در آخرین برنامه از سفر خود به کشور امارات با سفر به دبی، از سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران بازدید کرد.
چند روز قبل بود که در فضای مجازی یک عکس دست به دست شد، عکسی که نشان می‌داد گنبد مسجد امیرچخماق در یزد آسیب دیده است، همان موقع مدیرکل میراث فرهنگی استان یزد گفت: «با توجه به ریزش بخشی از گنبد مسجد امیر چقماق از سوی اعضای شورای فنی میراث فرهنگی استان از مسجد بازدید انجام شد.» بازدیدی که البته از جزئیات آن چیزی منتشر نشد تا حجم خسارت وارد شده به گنبد این مسجد تاریخی مبهم باقی بماند.
علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت امروز در سفر به استان آذربایجان‌غربی، از وضعیت دریاچه ارومیه بازدید و در جریان آخرین اقدامات انجام شده برای نجات این دریاچه قرار گرفت.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در بازدید از «سیامکو» سایت ایران خودرو در کشور سوریه، در جریان آخرین وضعیت این سایت تولیدی قرار گرفت.
اهواز - رئیس جمهور به منظور بررسی آخرین وضعیت منابع آبی استان خوزستان از رصدخانه آب و انرژی سازمان آب و برق خوزستان بازدید کرد.
اهواز- رئیس‌جمهور از پروژه فاضلاب اهواز و کارون بازدید کرد و در جریان میزان پیشرفت و آخرین وضعیت روند احداث آن قرار گرفت.
میلیون‌ها نفر بین قرن ۱۶ تا سال ۱۹۶۰ فریب «صنعت نمایش انسان» را خوردند و در باغ وحش‌های انسانی به انسان‌های درون نمایشگاه‌ها خیره شدند.
ساعت بازدید از موزه ملی ایران در آخرین روزهای اسفند ۱۴۰۱ تا ساعت ۱۹ افزایش یافت.
ارومیه - سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه برای پیگیری آخرین اقدامات صورت‌گرفته در پی زمین لرزه ۵.۹ ریشتری،از کمپ شهرک ولیعصر خوی بازدید کرد.
معاون اول رئیس جمهور در بازدید از اتاق مدیریت بحران و کنترل مرکزی شرکت راه آهن، از آخرین وضعیت ناوگان و خطوط ریلی کشور و جابجایی مسافران در روز‌های گذشته با توجه به برودت هوا مطلع شد. مخبر در این بازدید با تاکید بر لزوم رفع تمام مشکلات برای جابجایی ایمن مسافران، برای تردد قطار‌ها با توجه به سرمای بی‌سابقه در کشور و یخ زدگی در بخش‌هایی از خطوط ریلی بویژه در مناطق شمال شرقی، دستورات لازم را صادر کرد.
رئیس جمهور روسیه در بازدید از مقر ستاد مشترک ارتش روسیه، در جریان آخرین تحولات میدان نبرد با اوکراین قرار گرفت.
سخنگوی وزارت صمت گفت: نمایشگاه کشورمان در دوحه قطر آخرین نمایشگاه تا پیش از آغاز جام جهانی فوتبال بوده و بازدید نمایندگان تجاری سایر کشورها از این نمایشگاه بیشتر از همیشه فراهم است.
وزیر ورزش و جوانان سفر خود به استان آذربایجان شرقی را با یک بازدید فوتبالی به پایان رساند.
مهران- سردار سلامی فرمانده سپاه در بازدیدی با بالگرد از وضعیت شهر و پایانه مهران در جریان آخرین روند تردد زوار قرار گرفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در نمایشگاه صنایع دفاعی از آخرین دستاوردهای وزارت دفاع در حوزه سامانه‌های راداری و مخابراتی بازدید کرد.
معاونان وزیر صنعت، معدن و تجارت ضمن بازدید از دو مرکز تخصصی مانیتورینگ همراه اول، در جریان آخرین تحولات و دستاوردهای نخبگان کشور در حوزه ارتباطات سیار قرار گرفتند.
عصر دیروز استاندار مازندران طی بازدید سرزده در ورزشگاه وطنی حاضر شد و از پیشرفت و آخرین وضعیت این پروژه مطلع شد
در این بازدید، سرلشکر باقری در جریان آخرین توانمندی‌ها در حوزه تولید انواع پهپاد‌های نظامی، تهاجمی و دور برد ارتش قرار گرفت. با عملیاتی شدن این پایگاه سری ـ که در عمق صد‌ها متری زمین طراحی و ساخته شده ـ جمهوری اسلامی ایران به قدرت برتر پهپادی در منطقه تبدیل شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ