وزیر امور خارجه کشورمان در آخرین برنامه از سفر خود به کشور امارات با سفر به دبی، از سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران بازدید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امورخارجه سوریه که در راس هیاتی سیاسی و اقتصادی به تهران سفر کرده بود، ظهر امروز مورد استقبال وزیر امورخارجه کشورمان قرار گرفت.
وزیر امور خارجه کشورمان در آخرین برنامه از سفر خود به کشور امارات با سفر به دبی، از سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران بازدید کرد.
امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار عیسی بورو قائم مقام وزیر امور خارجه بورکینافاسو گفت: جمهوری اسلامی ایران توسعه روابط با کشورهای آفریقایی را در دستور کار خود قرار داده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: تصریحات تحریک‌آمیز وزیر امور خارجه آمریکا در ارتباط با برنامه نظامی ایران صرفاً با هدف ادامه بازاریابی برای تسلیحات آمریکایی، به کمک ایران هراسی است.
در تماس تلفنی حسین امیرعبداللهیان و همتای سعودی، ضمن تبریک عید سعید فطر، وزیر خارجه کشورمان دیدار اخیر وزرای خارجه ایران و عربستان و از جمله تبادل هیات‌های فنی ایران و عربستان را خوب ارزیابی کرد و افزود: همکارانم در وزارت امور خارجه و تیم اعزامی به ریاض و جده تلاش می‌کنند در موعد مقرر و قبل از ایام حج سفارتخانه و سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در عربستان بازگشایی شود.
وزیر امورخارجه در توضیحاتی به سفرهای اخیر شمخانی واکنش نشان داد و تصریح کرد هیچ گونه اختلافی وجود ندارد.
حضور امیرعبداللهیان وزیر خارجه ایران در میان زلزله‌زدگان شهر آدیامان ترکیه را مشاهده می‌کنید.
معاونان وزرای خارجه ایران و چین ضمن گفت‌وگو درباره مذاکرات رفع تحریم، بر لزوم تعهد همه طرف‌های برجام برای اجرای کامل تعهداتشان تأکید کردند.
فواد حسین و رابرت مالی در مورد ایران در جریان دیدار در واشنگتن با هم رایزنی کردند.
افشاگری‌های پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا درباره حمله ۳ سال قبل ایران به عین‌الاسد را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
سفیر جمهوری آذربایجان در ایران از وزیر امور خارجه کشورمان برای عیادت از مجروحان حمله به سفارت این کشور قدردانی کرد.
حضور دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در روضةالشهیدین، گلزار شهدای حزب الله لبنان که برخی شهدای شاخص نبرد با رژیم صهیونیستی و شهدای لبنانی مدافع حرم در آن دفن شده اند.
جمهوری اسلامی ایران بارها اظهارات مداخله جویانه مقام‌های انگلیس در مورد تحولات داخلی ایران را محکوم و مردود اعلام کرده است.
نشست خبری وزیر امور خارجه پیرامون تحولات در حوزه سیاست خارجی آغاز شد.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار معاون وزیر امور خارجه ارمنستان گفت: افتتاح سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در قاپان را گام عملی و مهم دو کشور برای افزایش مبادلات تجاری بود.
سخنگوی پیشین شورای نگهبان با حکم وزیر امور خارجه، مشاور وزیر و رئیس کمیته ویژه پیگیری حقوقی و بین المللی پرونده ترور و شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی شد.
سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در شهر قاپان ارمنستان امروز در دیدار با وزیر امور خارجه، گزارشی از اقدامات انجام شده برای افتتاح این سرکنسولگری در هفته‌های گذشته ارائه کرد.
سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در شهر قاپان در استان سیونیک ارمنستان عصر امروز (جمعه) توسط حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان افتتاح شد.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در جریان گفتگو با همتای ارمنستانی خود گفت: خرسندم که در این سفر شاهد بازگشایی سرکنسولگری ایران در قاپان خواهیم بود.
مستند «میدان دیپلماسی» با محوریت ناگفته های سیزده ماه سیاست خارجی دولت سیزدهم را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
دیدار وزیر امورخارجه با مهمانان سی‌وششمین کنفرانس بین المللی وحدت
وزیر امور خارجه کشورمان با پارک جین، وزیر امورخارجه کره جنوبی، عبدالله بوجیب وزیر خارجه لبنان و شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر دیدار و گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه پاکستان در گفتگو تلفنی با «حسین امیرعبداللهیان» از کمک‌های بشردوستانه تهران برای سیل‌زدگان در پاکستان قدردانی کرد.
به دلیل ممنوعیت استفاده از محصولات رژیم صهیونیستی در نروژ، یائیر لاپید نخست وزیر رژیم صهیونیستی از پذیرش وزیر امورخارجه نروژ خودداری کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ