عملکرد بازیکنان تیم ملی ایران با یک روش ویژه مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با ظهور و توسعه هوش مصنوعی، مسئله امکان ارتکاب جرم و شناسایی جرائم به وقوع پیوسته یا در آستانه وقوع، با استفاه از این فناوری، به یکی از اصلی ترین دغدغه‌های متخصصان این حوزه بدل شده است.
هکرها از هوش مصنوعی برای ساخت بدافزارها، ایمیل های فیشینگ و گسترش اخبار جعلی آنلاین استفاده می کنند.
بلومبرگ در گزارشی مدعی شد که رژیم صهیونیستی در حملات هوایی علیه فلسطینیان، از هوش مصنوعی استفاده می‌کند.
گوگل با تغییر سیاست‌های خود رسماً اعلام کرده است که از تمام اطلاعات عمومی شما استفاده می‌کند تا برای خودش مدل‌های هوش مصنوعی بسازد.
مصنوعی اختصاصی آن، لبه‌های ناخن‌ها را با دقت ۰.۳ میلی‌متری شناسایی می‌کند. بعد نازل دستگاه روی ناخن حرکت می‌کند و بدون اینکه رنگ روی پوست بریزد، کل ناخن را رنگ می‌کند.
ویژگی Write to Me می‌تواند پیش‌نویس‌های ایمیل کاملی را بر اساس دستور‌های ساده برای شما ایجاد کند. این ویژگی در حال حاضر به عنوان بخشی از برنامه Workspace Labs در دسترس است؛ به گونه‌ای که می‌توانید به صورت آنلاین در آن تمایل خود را برای پیوستن به برنامه اعلام کنید.
نشست تبیین کاربردی هوش مصنوعی در برنامه ریزی انسانی و مصرف منابع مالی آموزش و پرورش با حضور کارشناسان و متخصصان این حوزه در پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش برگزار شد.
برخی مدارس فوتبال در آستانه تابستان رو به استفاده از هوش مصنوعی آورده‌اند؛ این تکنولوژی اما چیست و چگونه کار می‌کند؟
جانشین وزیر دفاع: در فاصله ۴۰ ساله و با وجود تحریم‌های سنگین موفقیت‌های بسیاری کسب کرده‌ایم که موشک «خرمشهر ۴» بخش کوچکی از آن‌ها است.
IBM می‌گوید Watsonx مجموعه‌ای از مدل‌های تمرینی با داده‌های قابل ارزیابی گوناگون را ارائه می‌کند. برای مثال، می‌توان به داده‌هایی درزمینه تغییرات اقلیمی به‌منظور کمک به سازمان‌های مختلف پیرامون فجایع طبیعی دسترسی داشت. این شرکت در همین زمینه مشارکتی با ناسا داشته است تا با استفاده از یک مدل مبنایی زمین-فضایی (GeoSpatial) تصاویر ماهواره‌ای را به نقشه‌هایی با قابلیت ردیابی تغییرات حاصل از فجایع طبیعی و تغییرات اقلیمی تبدیل کند.
قانونگذاران مجلس نمایندگان و سنای آمریکا درباره استفاده احتمالی از هوش مصنوعی در زرادخانه هسته‌ای این کشور هشدار دادند.
محققان دانشگاه تربیت مدرس و پژوهشگاه رویان در پروژه ای مشترک توانستند با استفاده از روش‌های نوین مهندسی و هوش مصنوعی، گامی مفید به منظور بهبود روش‌های درمان ناباروری بردارند.
علی‌رغم آن که چت جی پی تی (Chat GPT) در تطبیق الگو خوب است ذهن انسان کار‌های بسیار بیشتری انجام می‌دهد. خطر تداوم استفاده از اصطلاح "هوش مصنوعی" این است که خطر متقاعد کردن ما در پذیرش این فرض را دارد که جهان بر اساس یک منطق منحصر به فرد کار می‌کند: منطق عقل گرایی بسیار شناختی و خونسرد.
دانشگاه هنگ کنگ روز جمعه دستور ممنوعیت موقت استفاده از ChatGPT یا هر ابزار دیگر مبتنی بر هوش مصنوعی را برای دوره‌های درسی، کلاس‌ها و ارزیابی‌ها صادر کرد.
بیش از ۶۰ کشور جهان از جمله آمریکا و چین یک فراخوان برای اقدام جهت استفاده مسئولانه از هوش مصنوعی در ارتش امضا کردند.
یک مقام ارشد نظامی آمریکا در پی هراس از قدرت پهپادی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که برای پیش بینی مبدا حملات پهپادی ایران از هوش مصنوعی استفاده می کنیم.
این الگوریتم می‌تواند» پس از تمرین روی مجموعه داده‌ای شامل ۲۸۰ هزار ساعت موسیقی، آهنگ‌هایی را تولید کند که برای توصیف «پیچیدگی‌های قابل توجه»، منطقی باشند. این سیستم می‌تواند بر روی ملودی‌های موجود، خواه همراه با سوت نواخته شوند، زمزمه شوند، خوانده شوند، یا بر روی یک ساز نواخته شوند، کار کند.
«ساینسز پو» (Sciences Po) یکی از دانشگاه های برتر فرانسه استفاده از Chat GPT را برای جلوگیری از کلاهبرداری و سرقت ادبی ممنوع کرده است.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه بر ضرورت بهره‌گیری از هوش مصنوعی و فناوری‌های نوین در حوزه‌های حقوقی، قضایی و پیشگیری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد.
رییس مرکز پژوهش های مجلس گفت: پروژه تنقیح قوانین با هوش مصنوعی تا پایان سال تحویل مجلس خواهد شد.
رئیس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح، گفت: با ایجاد اندیشکده هوش مکانی به دنبال سرعت بخشیدن به موضوع استفاده از هوش مصنوعی در عرصه ژئوماتیک هستیم.
مهندسان رباتیک از  سریع ترین کفش جهان  رونمایی کرده ند که دارای ۸ چرخ است و سرعت راه رفتن را ۲۵۰ درصد افزایش می دهد. در این کفش از هوش مصنوعی استفاده شده است.
معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش با تأکید بر لزوم رفع گلوگاه‌های نیروی هوایی ارتش گفت: هوش مصنوعی یکی از اولویت‌های تحقیقاتی و عملیاتی نیروی هوایی است.
محققان در حال توسعه تکنیک‌های یادگیری ماشینی هوش مصنوعی برای ترجمه زبان‌های حیوانات به زبان‌هایی هستند که انسان‌ها بتوانند آن‌ها را متوجه شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ