بلومبرگ در گزارشی مدعی شد که رژیم صهیونیستی در حملات هوایی علیه فلسطینیان، از هوش مصنوعی استفاده می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از آن که مقاومت فلسطین یک پهپاد را در آسمان غرب رفح به پرواز درآورد، ارتش رژیم صهیونیستی برای مقابله با آن مجبور به استفاده از سامانه گران‌قیمت گنبد آهنین شد.
عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نسبت به پیامدهای خطرناک درگیری‌ها در اردوگاه عین الحلوه در جنوب لبنان و سوء استفاده اشغالگران صهیونیست از این درگیری‌ها هشدار داد.
نیروهای مقاومت فلسطین اعلام کردند که از جدیدترین انواع بمب‌های خود برای منهدم کردن خودروهای زرهی ارتش رژیم صهیونیستی در اردوگاه جنین استفاده کرده اند.
ارتش رژیم صهیونیستی در پی عملیات‌های اخیر مقاومت فلسطین در شمال کرانه باختری به استفاده از بالن‌های جاسوسی متوسل شده است.
گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش حماس به رژیم صهیونیستی نسبت به استفاده از پهپادها برای ترور نیروهای مقاومت فلسطین هشدار داد.
یک ژنرال صهیونیست اعتراف کرد که در نتیجه، عملکرد گردان‌های قسام در جنین، رژیم صهیونیستی ناگزیر از به‌کارگیری نیروی هوایی شده است.
یک ژنرال صهیونیست اعتراف کرد که در نتیجه، عملکرد گردان‌های قسام در جنین، رژیم صهیونیستی ناگزیر از به‌کارگیری نیروی هوایی شده است.
عناصر رژیم صهیونیستی برای متفرق کردن معترضان سوری در بلندی‌های اشغالی جولان از گاز اشک آور استفاده و به سمت آن‌ها حمله کردند.
تجاوزات نظامیان صهیونیست به جنین در کرانه باختری همچنان ادامه دارد و آمار شهدا به چهار نفر و مجروحان به ۴۵ نفر افزایش یافته است. تداوم درگیری‌ها در جنین، باعث شده است صهیونیست‌ها از جنگنده‌های آمریکایی اف ۱۶ استفاده کنند. منبع: تسنیم
روزنامه رأی الیوم در گزارشی به ضعف ارتش رژیم صهیونیستی در برابر نیروهای فلسطینی در کرانه باختری و گسترش استفاده از مواد مخدر در میان نظامیان صهیونیست اشاره کرد.
منابع عبری زبان اذعان کردند که استفاده مبارزان مقاومت از بمب‌های دست‌ساز در کرانه باختری، ارتش رژیم صهیونیستی را نگران کرده است.
روزنامه عبری زبان معاریو با اشاره به اعتیاد سران رژیم صهیونیستی به استفاده از گنبد آهنین اذعان کرد که این رژیم عملاً طرف بازنده نبرد با گروه‌های مقاومت به شمار می‌رود.
با پایان تجاوز پنج روزه صهیونیست‌ها به نوار غزه و پاسخ موشکی مقاومت به این تجاوز، پرسش‌ها درباره دلایل عدم استفاده رژیم صهیونیستی از سامانه دفاع لیزری بالا گرفته است.
سخنگوی کمیته‌های مقاومت فلسطین به مقامات رژیم صهیونیستی هشدار داد ممکن است مقاومت با توجه به شرایط درگیری به موشک‌های دوربرد متوسل شود.
یک نظامی ارشد آمریکایی می گوید که این کشور، رژیم صهیونیستی و متحدان واشنگتن برای پیش بینی حملات پهپادی از مبدا ایران از هوش مصنوعی استفاده می کنند.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: تورم مواد غذایی به ۶۴ درصد رسید / طائب: ایران از قدرت‌های نوظهور جهان است / هوای اراک در وضعیت بنفش قرار گرفت / قالیباف: آنقدر هزینه‌های عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را بالا می‌بریم که کسی جرات این کار را نداشته باشد / سارا خادم الشریعه: پناهنده هیچ کشوری نشده‌ام و قطعا در زمانی مناسب به ایران بازخواهیم گشت ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: تورم مواد غذایی به ۶۴ درصد رسید/طائب: ایران از قدرت‌های نوظهور جهان است/هوای اراک در وضعیت بنفش قرار گرفت /قالیباف: آنقدر هزینه‌های عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را بالا می‌بریم که کسی جرات این کار را نداشته باشد/سارا خادم الشریعه: پناهنده هیچ کشوری نشده‌ام و قطعا در زمانی مناسب به ایران بازخواهیم گشت ... را می‌خوانید.
همزمان با آغاز مهمترین رقابت فوتبالی دنیا و اوج گرفتن حساسیت این رقابت ها با نزدیک شدن به مراحل پایانی، سیاست ترور و جنایت رژیم صهیونیستی تشدید شده و اعدام ها در عربستان بیشتر شده است.
دو مورخ دانشگاه عبری قدس اشغالی در مقاله‌ای فاش کردند که رژیم صهیونیستی در جریان پاک‌سازی قومی حد فاصل سال‌های ۱۹۴۷ و ۱۹۸۴، از سلاح‌های بیولوژیکی علیه فلسطینی‌ها استفاده کرده است.
وزارت جنگ رژیم صهیونیستی استفاده از پهپادهای تهاجمی برای کشتار فلسطینیان در کرانه باختری را تأیید کرد.
عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» تاکید کرد که رژیم صهیونیستی از ضعف جهان عرب برای سلطه بر شهر قدس اشغالی و مسجدالاقصی سوء استفاده می کند.
رژیم صهیونیستی اتهامات جدی علیه سفیرش در مغرب درباره سوء استفاده جنسی از زنان این کشور را نادیده گرفت و او را به رباط بازگرداند.
ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تصمیم دارد برای اولین بار، به منظور مقابله با عملیات ها و تحرکات فلسطینی ها در کرانه باختری از پهپاد استفاده کند.
به دلیل ممنوعیت استفاده از محصولات رژیم صهیونیستی در نروژ، یائیر لاپید نخست وزیر رژیم صهیونیستی از پذیرش وزیر امورخارجه نروژ خودداری کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ