علیرضا رضایی دروازه‌بان جوان استقلال در گفت و گو با "ورزش سه" از روزهای سختی که به خودش گذشته حرف زد و به برخی ابهام‌ها پاسخی محکم داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دستمزد وینگر فرانسوی در پاریس به شکل قابل ملاحظه ای افزایش می یابد.
شاخص میلیاردرهای بلومبرگ نشان می‌دهد ثروت خالص ایلان ماسک، بیش از دو برابر مارک زاکربرگ است.
منچستریونایتد آماده است تا مارکوس رشفورد، ستاره انگلیسی، را به پردرآمدترین بازیکن این باشگاه تبدیل کند.
منچسترسیتی و اینتر در فینال لیگ قهرمانان با هم روبه‌رو خواهند شد، دو تیمی که ارزش آنها اصلاً قابل قیاس نیست.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بیش از ۳ هزار ناشر در نمایشگاه کتاب حضور دارند و نظام حمایتی یارانه‌ای نمایشگاه را گسترش دادیم و دو برابر شده است.
ملی‌پوش بوکس ایران گفت: در دوره گذشته فرصت کسب مدال و دریافت جوایز نقدی این مسابقات را از دست دادم و همین موضوع انگیزه‌هایم را دو برابر کرده است.
هفتصد و پنجاه و نهمین جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست آیت الله آملی لاریجانی و با حضور رئیس قوه قضائیه برگزار شد.
رئیس مرکز تحقیقات ابریشم کشور از دو برابر شدن توزیع تخم نوغان ایرانی متاثر از همکاری‌های موثر مرکز تحقیقات ابریشم با مرکز توسعه نوغانداری در کشور خبر داد.
نخست وزیر انگلیس از کشورهای غربی می خواهد تا حمایت نظامی خود را از کیف افزایش دهند.
چین مدعی است که یک موشک مافوق صوت در اختیار دارد که می‌تواند ناو‌های هواپیمابر آمریکا را نابود کند. تحلیلگران می‌گویند که موشک YJ-۲۱ با هدف بازداشتن مداخله آمریکا در صورت حمله چین به تایوان ساخته شده است.
پریگوژین نیز به دستور گراسیموف برای اصلاح موی صورت سربازان واکنش نشان داد و با لحنی کنایه‌آمیز به قدیروف پیشنهاد داد که طول ریش‌هایش را دو برابر کند!
آمارهای ثبت شده از تحویل خودرو به مشتریان بیانگر استقبال قابل توجه مشتریان از تحویل به صورت حضوری و در محل سایت‌های تولیدی ایران خودرو در سطح کشور و افزایش بیش از دو برابری در ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.
اداره سرشماری و آمار آمریکا اعلام کرد؛ واردات آمریکا از روسیه در ماه اکتبر با وجود تحریم‌های اقتصادی واشنگتن علیه مسکو بیش از دو برابر شد.
دوبرابر شدن بدهی اقتصادهای در حال توسعه در یک دهه
سرمربی جدید و برزیلی صنعت نفت اولین مصاحبه خود را پس از نشستن روی نیمکت این تیم انجام داد.
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: امسال با تدبیری که وزیر اقتصاد و شورای عالی بورس داشتند در دو مرحله سود سهام عدالت واریز می شود که پیش بینی می شود ارقام آن دو برابر سال گذشته باشد.
دانشمندانی که تغییرات آب و هوایی را ردیابی می‌کنند دریافتند اروپا با سرعتی بیش از دو برابر میانگین جهانی در حال گرم شدن است.
بر اساس گزارش مشترک سازمان جهانی هواشناسی و سرویس تغییرات آب و هوایی کوپرنیک اتحادیه اروپا که روز چهارشنبه دوم نوامبر (۱۱ آبان) منتشر شد، میانگین دما در منطقه اروپا از سال ۱۹۹۱ هر دهه ۰.۵ درجه سانتیگراد افزایش یافته است.
مدیرعامل پرسپولیس مدعی شد که در نقل و انتقالات سقف قرارداد 12 میلیاردی را رعایت کردند و در این مسیر دو بازیکن با پیشنهاد دو برابر و بالاتر راهی تیم‌های دیگری شدند تا دست آنها برای این انتقال خالی بماند.
سازمان لیگ بسکتبال ورودیه فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور را ۳۰۰ میلیون تومان تعیین کرده است.
بعد از رسمی شدن انتخاب گراهام پاتر به عنوان سرمربی جدید چلسی، نکته جالب توجه این است که چلسی برای پاتر دو برابر مبلغی که برای جذب اوبامیانگ خرج کرده بود هزینه کرده است.
چلسی مذاکرات با توماس توخل برای تمدید قرارداد او را آغاز کرده و پیشنهادی ارائه داده است که مدت آن دو برابر پیشنهاد قبلی باشگاه لندنی است.
چلسی مذاکرات با توماس توخل برای تمدید قرارداد او را آغاز کرده و پیشنهادی ارائه داده است که مدت آن دو برابر پیشنهاد قبلی باشگاه لندنی است.
نقشه رنگ بندی که مدت‌های مدید تنها با دو رنگ زرد و آبی رنگ آمیزی می‌شد، حالا چند هفته است، تغییرات اساسی به خود دیده و به سرعت بر میزان رنگ‌های قرمز و نارنجی آن افزوده می‌شود تا جایی که می‌بینیم در نقشه اخیر، شمار شهر‌های قرمز آن با رشد بیش از دو برابری از ۵۷ به ۱۲۰ شهرستان افزایش یافته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ