منچسترسیتی و اینتر در فینال لیگ قهرمانان با هم روبه‌رو خواهند شد، دو تیمی که ارزش آنها اصلاً قابل قیاس نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، تایید کرد که علاقه‌ای به فروش کایل واکر و برناردو سیلوا ندارد اما نمی خواهد بازیکنی را برخلاف میلش در سیتی نگه دارد.
مژتبی‌ و ناصر همانقدر که در مستطیل سبز معجزه کردند، در زندگی شخصی محتاج معجزه بودند...
انتشار تصاویری که دو بازیکن از رقبای سنتی دو تیم شهر منچستر را در حال تمرین مشترک نشان می‌دهد جنجالی شده است.
پپ گواردیولا، سرمربی سیتی، تاکید کرد که تنها در ازای انتقال دو بازیکن ایتالیایی PSG اجازه حضور برناردو سیلوا را در این تیم می دهد.
بازیکنان تیم سیتی تماشاگر شکست امروز آرسنال بودند و در لحظه به صدا در آمدن سوت پایان جشن قهرمانی گرفتند.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، پیش از بازی امشب مقابل سیتی تاکید کرد که شاگردانش می دانند در چنین بازی های بزرگی چه باید بکنند.
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: در شرایطی که روزهای سختی را پشت سرگذاشتم می توانستیم دو گل به پرسپولیس بزنیم.
بازیکنان و اعضای تیم منچسترسیتی به شیوه‌ای فوتبالی رکوردشکنی ارلینگ هالند در لیگ برتر انگلیس را به او تبریک گفتند.
در هر صورت آقای بهروز عطایی از آقای امیر غفور برای حضور در تیم ملی دعوت کردند، دو نوبت هم از ایشان دعوت کردند، ولی ایشان نیامدند. در هر حالی امیر غفور یکی از ستاره‌های والیبال ایران است و از سرمایه‌های والیبال ایران محسوب می‌شود. این هم تیم ملی هست، تیم ملی ۱۶ یا ۲۰ بازیکن می‌خواهد که وارد رقابت با هم و وارد رقابت‌های جهانی شوند. تیم ملی والیبال ما سال بسیار سختی دارد. این تصمیم خود امیر غفور بود که به تیم ملی نیاید و این تصمیم از طرف خودش بود، چون بهروز عطایی او را دعوت کرد. تصمیم امیر غفور به نیامدن بود.
بعد از شکست بایرن مونیخ برابر منچستر سیتی، دو بازیکن باتجربه بایرن در رختکن با هم درگیری فیزیکی پیدا کردند.
پپ گواردیولا بعد از به ثمر رسیدن گل اول تیمش مقابل لیورپول در بازی امروز دو تیم، در کنار زمین شروع به خوشحالی کرد و شادی‌اش را با دو بازیکن لیورپول شریک شد.
با حضور ارلینگ هالند در تمرین روز دوشنبه، نگرانی ها در خصوص حضور او در بازی مقابل آرسنال به حداقل رسید.
جک گریلیش، ستاره منچسترسیتی، می‌گوید بازیکنان این تیم بین دو نیمه بازی برابر تاتنهام در رختکن فقط سکوت کردند.
رسول کربکندی درباره مصاف تیم های ملی ایران و آمریکا شناخت دو تیم از یکدیگر را علت سختی این بازی دانست.
شهرداری تهران پوستر از بازیکنان تیم ملی در آستانه جام جهانی منتشر کرده که در آن خبری از دو شماره ۶ و ۵ استفاده کرده است.
دو بازیکن تیم ملی روزهای بسیار سختی را با مصدومیت و دوری از زمین سپری کرده‌اند.
دو بازیکن دریا کاسپین بابل دچار مصدومیت‌های سختی از ناحیه صورت شدند.
استقلال دو امتیاز از پرسپولیس عقب افتاده است و این نشان می دهد در فصل جاری برای تکرار قهرمانی مسابقات کار سختی پیش رو دارد.
بازیکنان منچسترسیتی همچنان به خاطر مردود اعلام شدن گل رودری در بازی امشب مقابل کپنهاگن به دلیل اعلام خطای هند ریاض محرز عصبانی هستند.
شب گذشته سه گل بارسا برابر سیتی را بازیکنانی زدند که بارسا تمایلی به حفظ‌ آنها ندارد. با وجود این درخشش اما جدایی دو بازیکن تقریبا قطعی است.
در جریان بازی شب گذشته بارسلونا و سیتی، برخورد شدید دو بازیکن از ناحیه سر، مصدومیت و تعویض مدافع جوان سیتیزن‌ها را به دنبال داشت.
ریکاردو ساپینتو در شرایط سختی قرار گرفته؛ او مجبور است روی نام دو بازیکن تیم خود قلم قرمز بکشد و آنها را در لیست مازاد قرار بدهد.
رسانه یونانی نوشت: کریم انصاری فرد و احسان حاج صفی دو بازیکن آ. اک به دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران انتقاد کردند و به نظر می‌رسد این انتقاد عواقب سختی برای آن‌ها خواهد داشت.
خولین آلوارز، مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی، که در جریان شکست تیمش مقابل لیورپول در کامیونیتی شیلد تک‌گل سیتی را به ثمر رساند از لیورپول ستایش کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ