منابع فلسطینی سه‌شنبه شب گزارش دادند، در پی تیراندازی به سمت خودروی صهیونیست‌ها در جنوب نابلس واقع در شمال کرانه باختری یک صهیونیست زخمی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حدود ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه روز گذشته، شخصی با یک دستگاه خودرو پراید به قصد اخاذی به داروخانه‌ای در شهرک صدرا در شیراز مراجعه و با یک قبضه اسلحه گرم اقدام به تهدید، تیراندازی و گروگان گرفتن پنج تن از عوامل داروخانه و شهروندان حاضر در آن مکان می‌کند.
بر اثر تیراندازی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به سوی یک خودرو در جنین، ۲ جوان فلسطینی مصدوم شدند.
ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که یک پهپاد متعلق به ارتش این رژیم در نقاط مرزی، از اراضی سوریه هدف تیراندازی قرار گرفته است.
عملیات نیروهای فلسطینی علیه ایست بازرسی ارتش رژیم صهیونیستی و تیراندازی به سمت خودروی شهرک نشینان صهیونیست و همچنین یورش اشغالگران به یک روستا در جنوب نابلس از جدیدترین تحولات فلسطین است.
مدیر آموزش و پروش دشتیاری گفت: این معلم که در این دوراهی، منتظر خودروی عبوری برای رفتن به چابهار بود، بر اثر تیراندازی یک موتورسیکلت که سرنشینانش صورت‌های خود را پوشانده بودند، مورد اصابت چند گلوله قرار می‌گیرد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عاملان تیراندازی به سمت خودروی یکی از شهروندان زابلی و کشف یک قبضه سلاح از متهمان در این شهرستان خبر داد.
پلیس رژیم صهیونیستی از زیرگرفتن و تیرندازی به سمت جمعیتی از صهیونیست‌ها توسط یک خودرو در تل آویو خبر داد که بر اثر آن تعدادی از افراد کشته و مجروح شدند.
رسانه‌های خبری از وقوع یک حمله مسلحانه به یک خودرو در منطقه الحمرا و هلاکت ۳ صهیونیست خبر دادند.
رسانه ها از عملیات جدید ضد صهیونیستی در شهرک افنی خفتس خبر دادند و اعلام کردند که به سمت یک خودرو اسرائیلی تیراندازی شده و عاملان این عملیات از محل خارج شده اند.
مرکز اطلاع‌رسانی پلیس استان و رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح اصفهان در باره تیراندازی به یک دستگاه خودرو در شرق اصفهان و فوت یک کودک در این حادثه، توضیحاتی ارائه دادند.
یک شهرک نشین صهیونیست در تیراندازی رزمندگان مقاومت به خودرو او در الخلیل زخمی شد.
منابع فلسطینی از زخمی شدن یک شهرک نشین صهیونیست در تیراندازی رزمندگان مقاومت به خودرو او در الخلیل خبر دادند.
نیرو‌های اسرائیلی درِ ورودی خانه خانواده جوان فلسطینی که گفته می‌شود عامل تیراندازی در نزدیکی کنیسه‌ای در شرق بیت المقدس بوده است را پلمپ کردند. در این حادثه هفت اسرائیلی کشته شدند. پلیس اعلام کرده که عامل تیراندازی یک جوان ۲۱ ساله فلسطینی است. او از ساکنان بیت المقدس شرقی است که به هنگام فرار با خودرو به ضرب گلوله ماموران کشته شد.
سرهنگ فروغی گفت: در ساعت ۱۹:۵۰ شامگاه امشب هشتم دی ماه واحد گشت انتظامی این پاسگاه مورد هدف تیر اندازی اشرار مسلح یک دستگاه خودروی پژو پارس در کمربندی زاهدان قرار گرفته است.
مقامات رژیم صهیونیستی اعلام کردند یک خودروی حامل صهیونیست‌ها در کرانه باختری هدف تیراندازی افراد ناشناس قرار گرفته است.
امروز سه شنبه در رام الله (مرکز کرانه باختری) یک فلسطینی با استفاده از خودرو یک صهیونیست را زیر گرفت و پس از آن هدف تیراندازی نظامیان صهیونیست قرار گرفت.
سردار "محمد قنبری " در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ساعاتی پیش ماموران انتظامی پاسگاه چشمه زیارت زاهدان در حین گشت زنی در حوزه استحفاظی بوده که اشرار مسلح کور دل با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ نقره ای غافلگیرانه به سمت ماموران انتظامی تیراندازی می نمایند.
خبرگزاری فارس نوشت: جمعه ۲۲ مهرماه دو نیروی بسیجی حافظ امنیت به یک خودروی پراید با پلاک غیربومی مشکوک شدند و آن را مورد بررسی قرار دادند که یکی از سرنشینان خودرو ناگهان به سمت نیرو‌های بسیجی تیراندازی میکند و متواری می‌شود.
فرمانده انتظامی شهرستان بمپور افزود: متاسفانه این حادثه موجب به شهادت ۳ نفر از کارکنان پایور و یک سرباز وظیفه شده است.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: شناسایی سرنشینان این خودرو در دستور کار پلیس قرار گرفته است.
جمعه ۲۲ مهرماه دو نیروی حافظ امنیت بسیجی به یک خودروی پراید با پلاک غیربومی مشکوک شده و آن را متوقف می‌کنند. افراد درون خودرو ناگهان به نیروهای بسیجی تیراندازی کرده و فرار می‌کنند.
منابع فلسطینی از تیراندازی رزمندگان مقاومت به خودروی یک شهرک نشین صهیونیست در نابلس و تشدید یورش ها و موج بازداشت فلسطینی ها به دست نظامیان صهیونیست در مناطق مختلف کرانه باختری خبر دادند.
مأموران در بررسی‌های اولیه و تحقیق از شاهدان عینی مطلع شدند که دو جوان حدوداً ۲۵ ساله با اسلحه کمری قصد سرقت یک سواری سوزوکی را داشته‌اند که پس از ناکامی این بار به سمت یک خودروی تویوتا کمری که در کنار خیابان پارک بود و زن و شوهری در آن نشسته بودند، رفته و ناگهان با تیراندازی به سمت این زوج اقدام به سرقت خودرو کردند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ