فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: شناسایی سرنشینان این خودرو در دستور کار پلیس قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک عامل تکفیری عصر امروز با سلاح گرم وارد حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) شد و از ورودی اقدام به تیراندازی به سمت زائران و خادمان کرد.
در حمله امروز به حرم شاهچراغ یک خادم حرم به شهادت رسید و 7 تن مجروح و مصدوم شدند.
زاهدان- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری یک نفر از عوامل اصلی حمله مسلحانه به مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد.
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به سمت یک دختر فلسطینی در نزدیکی محله شیخ جراح در قدس اشغالی تیراندازی کرده و مدعی شدند که او قصد داشت با چاقو عملیات ضد صهیونیستی انجام دهد.
منابع فلسطینی سه‌شنبه شب گزارش دادند، در پی تیراندازی به سمت خودروی صهیونیست‌ها در جنوب نابلس واقع در شمال کرانه باختری یک صهیونیست زخمی شد.
به گفته مقامات، یک افسر پلیس که وظیفه حفاظت از یک مدرسه خصوصی دخترانه در شمال غربی پاکستان را بر عهده داشت، به سمت اتوبوس مدرسه حامل معلمان و دانش‌آموزان تیراندازی کرد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عاملان تیراندازی به سمت خودروی یکی از شهروندان زابلی و کشف یک قبضه سلاح از متهمان در این شهرستان خبر داد.
یک دستگاه اتوبوس شهرک‌نشینان صهیونیست در نزدیکی ایست بازرسی زعتره در جنوب نابلس هدف تیراندازی قرار گرفت.
مقامات نظامی کره جنوبی اعلام کردند که یک قایق گشتی این کشور هفته گذشته به سمت یک قایق گشتی کره شمالی تیر اخطار شلیک کرده است که حاکی از افزایش تنش‌ها در شبه جزیره کره است.
پلیس رژیم صهیونیستی از زیرگرفتن و تیرندازی به سمت جمعیتی از صهیونیست‌ها توسط یک خودرو در تل آویو خبر داد که بر اثر آن تعدادی از افراد کشته و مجروح شدند.
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با تلاش مأموران پلیس امنیت عمومی، عامل تیرانداری به سمت مأموران یگان امداد و شهروندان که یکی از مخلان نظم و امنیت سطح یک بود، دستگیر و تحویل دادسرا شد.
ایرانشهر- فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از تیراندازی افراد مسلح به سمت یک واحد صنفی و کشته شدن یک نفر و زخمی شدن ۳ نفر خبر داد.
رسانه های رژیم صهیونیستی از تیراندازی نظامیان اشغالگر به سمت دو نفر در نزدیک خط آتش بس در منطقه جولان اشغالی به اتهام تلاش برای نفوذ به شهرک های صهیونیست نشین و شهادت یکی از آنها خبر دادند.
منابع خبری شامگاه دوشنبه از تیراندازی به سمت یک شهرک صهیونیست نشین در نزدیکی جنین واقع در کرانه باختری خبر دادند.
منابع لبنانی از تیراندازی ارتش لبنان به سمت یک پهپاد اسرائیلی که وارد آسمان این کشور شده بود خبر دادند.
روزنامه بیلد آلمان گزارش داد که امروز شنبه یک مرد مسلح ۴۰ ساله با شلیک به سمت یک زن ۷۰ ساله وی را به قتل رسانده است. بر اساس این گزارش، وی سپس به یک ایستگاه رادیویی رفته و به اطراف خود تیراندازی کرده است. در نهایت وی به سمت یک داروخانه رفته و در آنجا گروگان گیری کرده است.
فرمانده انتظامی گرگان از تیراندازی به سمت شهروند گرگانی توسط راکبان یک دستگاه موتورسیکلت خبر داد و گفت: تلاش های برای یافتن عاملان این جنایت آغاز شده است.
یک شهرک نشین صهیونیست در رام الله واقع در کرانه باختری به سمت یک صهیونیست دیگر که فکر می کرد فلسطینی است تیراندازی و وی را به شدت زخمی کرد.
سردار "محمد قنبری " در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ساعاتی پیش ماموران انتظامی پاسگاه چشمه زیارت زاهدان در حین گشت زنی در حوزه استحفاظی بوده که اشرار مسلح کور دل با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ نقره ای غافلگیرانه به سمت ماموران انتظامی تیراندازی می نمایند.
ایذه- دو گروه موتوری از تروریست‌ها در ایذه به سمت مردم و حافظان امنیت تیراندازی کردند که بنابر آمار اولیه در پی این حادثه تاکنون پنج نفر شهید و ۱۰ نفر مجروح شدند.
ایذه- دو گروه موتوری از تروریست‌ها در ایذه به سمت مردم و حافظان امنیت تیراندازی کردند که بنابر آمار اولیه در پی این حادثه تاکنون پنج نفر شهید و تعدادی مجروح شدند.
ایذه- دو گروه موتوری از تروریست‌ها در ایذه به سمت مردم و حافظان امنیت تیراندازی کردند که بنابر آمار اولیه در پی این حادثه تاکنون پنج نفر شهید و تعدادی مجروح شدند.
خبرگزاری فارس نوشت: جمعه ۲۲ مهرماه دو نیروی بسیجی حافظ امنیت به یک خودروی پراید با پلاک غیربومی مشکوک شدند و آن را مورد بررسی قرار دادند که یکی از سرنشینان خودرو ناگهان به سمت نیرو‌های بسیجی تیراندازی میکند و متواری می‌شود.
منابع محلی از تیراندازی مبارزان مقاومت فلسطین به سمت یک پادگان ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه جرزیم در نابلس خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ